Klaipėdos „Akropolyje“ -13 naujų parduotuvių

Klaipėdos prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ šiemet jau įsikūrė 13 naujų nuomininkų, tarp kurių tokie Šiaurės Europoje žinomi  prekiniai ženklai kaip „Lindex“, „Lee Cooper“ ir rugsėjį „Akropolyje“ veikti pradėjusios „Jack & Jones“ bei „PTA“ vyriškų ir moteriškų drabužių parduotuvės.

„Po mažmeninės prekybos rinkai sudėtingų 2009 m. šiemet matome tam tikrą stabilizaciją, o pastaraisiais mėnesiais ir augimą – vėl didėja pirkėjų srautas, po truputį auga nuomininkų apyvartos“, - sako Klaipėdos „Akropolio“ valdytojas Ovidijus Zibalis.

Pasak jo, pirmieji prasidedantį Lietuvos rinkos atsigavimą suskubo įvertinti tarptautinių prekių ženklų atstovai.

„Šiemet Klaipėdos „Akropolyje“ naujas parduotuves jau atidarė keletas Europoje žinomų parduotuvių tinklų, vyksta derybos ir su kitais į mūsų prekybos centrą dirbti norinčiais ateiti nuomininkais“, - sako O.Zibalis.

Danijos bendrovė „Jack & Jones“ yra viena pirmaujančių Europoje vyriškų drabužių gamintoja, kurianti laisvalaikio drabužių kolekcijas.

„Specializuotų vyriškų drabužių parduotuvių Lietuvoje nėra daug, tad „Jack & Jones“ iš karto sulaukė nemažo klaipėdiečių susidomėjimo“, - pastebi Klaipėdos „Akropolio“ valdytojas.

Naujoji „PTA“ parduotuvė – septintoji Lietuvoje ir pirmoji Klaipėdoje - pristato dalykiškai moteriai skirtus drabužius.

Be minėtų drabužių parduotuvių Klaipėdos „Akropolyje“ šiemet pradėjo veikti juvelyrinių dirbinių salonai „Gold & Silver“, „Aukso stilius“, prekybos salelės „Trollbeads“, „Frezija“, „Vet-1“, „Solidea“, „Baltoji varnelė“, „Neregėta Lietuva“ ir „Deguonies baras“, kuriame lankytojai gali mėgautis orine, burnoje tirpstančia puta, prisodrinta sveikatai naudingų deguonies molekulių.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos Akropolis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių