- Daiva Janauskaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga
-
Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga
-
Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga
-
Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga
-
Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga
-
Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga
-
Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga
Pasigirdus kalboms apie galima bendrovės „Smiltynės perkėla“ bei Lietuvos jūrų laivininkystės privatizavimo, sujudo jūrininkai ir klaipėdiečiai. Penktadienį ministras Eligijus Masiulis klausė jūrininkų bendruomenės nuomonę šiuo klausimu.
E.Masiulis nuramino klaipėdiečius, jog „Smiltynės perkėlą“ privatizuoti nesirengiama.
„Tai monopolinė įmonė, kuri vienintelė užtikrina susisiekimą su Kuršių nerija. Įmonė dirba pelningai, todėl ją privatizuoti nesirengiama“, - patikino ministras.
Lietuvos jūrų laivininkystės atžvilgiu E.Masiulis kol kas neįsivaizduoja kito būdo išbristi iš dešimtis milijonų litų siekiančių šios įmonės skolų, kaip privatizacija.
Jūrininkų centre su ministru E.Masiuliu susitikę Lietuvos piliečių sąjungos, jūrų kapitonų klubo, jūrininkų sąjungos, mokymo įstaigų vadovai kalbėjo apie kitas galimybes išgelbėti laivininkystę.
Kapitonas Ričardas Lučka tikino, kad sunkmetis užklupo ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio laivynus. Jūrininkų sąjungos pirmininkas Petras Bekėža įsitikinęs, kad naujieji laivų savininkai ieškos patogesnių vėliavų savo laivams bei pigiau apmokamų darbuotojų. Jo įsitikinimu, šimtai mūsų valstybės jūrininkų taps bedarbiais.
Jūrų kapitonai ragino ieškoti ne vienkartinės naudos, o pragmatikai ir toliaregiškai mąstyti apie Lietuvos, kaip jūrinės valstybės ateitį. Kalbėta apie kitų valstybių pagalbą gelbstint didžiules sunkumų slegiamas įmones.
„Vyriausybė turi suprasti - dabar blogas laikas privatizuoti. Ekonominės naudos iš to nebus. Pasikvieskite ekspertus ir išsiaiškinkite, kodėl Lietuvos jūrų laivininkystę slegia milijoninės skolos“, - tėviškai patarė kapitonas Sigitas Šileris.
Jūrininkus ruošiančių mokyklų vadovai kalbėjo apie tai, kad laivininkystės laivai mūsų studentams yra bene vienintelė vieta praktikai įgyti.
Per 5 tūkst. parašų surinkusius Lietuvos piliečių sąjungą atstovavęs klaipėdietis Dionyzas Varkalis tikino, kad kyla didžiulis nusivylimas ir pasiryžimas organizuoti visuotinį streiką.
„Sutinku, kad mūsų valstybėje pernelyg mažai daroma, kad būtų išsaugotos ir kuriamos naujos darbo vietos. Visą vakarą kalbėjomės su Lietuvos jūrų laivininkystės vadovu apie įmonės perspektyvas. Ji turi tik 11 iš 151 Lietuvos registre esančių laivų. Praėjusiais metais laivininkystė buvo skolinga bankams 74 milijonus litų. Susitarti su jais dėl mokėjimų atidėjimo vis sunkiau. Valstybė neturi pinigų paramai. Ką daryti? Nebūsiu populistu ir nežadėsiu, kad įmonė nebus privatizuota. Bet galiu tikrai pažadėti, kad svarstysime visus įmanomus variantus“, - tikino E.Masiulis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Palangos dienos“ kviečia paminėti dvi kurortui svarbias datas
Penktadienį Palangoje prasideda savaitę truksiančios kurorto dienos, kurios įprasmins Palangos krašto prijungimą prie Lietuvos prieš daugiau kaip šimtmetį bei paminės kurorto gimtadienį. ...
-
Kretingos taryba – prieš „European Energy“ žaliojo kuro gamyklos statybą3
Kretingos valdžia nepritarė Danijos atsinaujinančios energetikos kompanijos „European Energy“ planams rajone statyti žaliojo kuro gamyklą. ...
-
Naudojimui nebetinkamas padangas galite atiduoti nemokamai!
1. Jei perkate naujas padangas parduotuvėje ir servise, ten galite nemokamai atiduoti ir senąsias. Tik turi atitikti perkamų–paliekamų padangų kiekis ir tipas: jei perkate lengvojo automobilio padangas, traktoriaus ar sunkvežimio padangų palikti n...
-
„Smiltynės perkėla“ – svarbių pokyčių kelyje1
Milijonai keleivių, šimtai tūkstančių transporto priemonių. Praėję metai bendrovei „Smiltynės perkėla“ buvo darbingi ne vien perkėlimų skaičiumi. Ilgametes marių laivybos tradicijas puoselėjanti įmonė įgyvendina ambicingus p...
-
Kelionė iš Klaipėdos į Rygą – tik su persėdimais5
Pernai pradėjęs kursuoti traukinys Vilnius–Ryga stojo Šiauliuose, o jau nuo balandžio sustos dar dviejuose Lietuvos miestuose. Uostamiesčio gyventojams iš Klaipėdos tiesiogiai pasiekti Latvijos sostinę traukiniu dar nepavyks, bet, pas...
-
Vietoj griuvenos Liepojos gatvėje – prekybos centras6
Liepojos gatvės pradžioje pokyčiai stebina ir tempu, ir mastais – metų pradžioje pagaliau nugriautas apleistas baltų plytų statinys ir greta jo veikusi parduotuvė. Dabar milžiniškoje statybų aikštelėje verda darbas. ...
-
Ant Dangės upės kranto – benamių „sanatorija“1
Prie Dangės upės klaipėdiečiai aptiko nelegaliai suręstą namelį. Jie įtaria, kad buveinę sumeistravo benamiai. Artėjant sutemoms čia susirenka lėbautojų būrys, kuris neduoda ramybės kitapus upės gyvenantiems žmonėms. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras1
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...
-
A. Vaitkus: noras prijungti Vaikų ligoninę prie darinio, turinčio milžinišką nuostolį – nesuvokiamas10
Didelių finansinių problemų turinčioje naujojoje Klaipėdos universiteto ligoninėje situaciją būtų galima pataisyti prie jos prijungus pelningai dirbančią Vaikų ligoninę ir pardavus miesto centre esančius jos pastatus. Tokia idėja pasigirdo po Se...
-
Klaipėdoje įsigaliojo nauja tvarka: po išvykų teks teikti ataskaitas3
Įsigaliojus naujai Klaipėdos savivaldybės ir jai pavaldžių įstaigų darbuotojų komandiruočių į užsienį tvarkai, visi grįžusieji po darbo kelionių Komandiruočių į užsienį tikslingumui nustatyti komisijai privalės pateikti ataskaitas ne tik ...