Klaipėdiečiai įtikinėjo E.Masiulį, jog privatizacija nenaudinga

Pasigirdus kalboms apie galima bendrovės „Smiltynės perkėla“ bei Lietuvos jūrų laivininkystės privatizavimo, sujudo jūrininkai ir klaipėdiečiai. Penktadienį ministras Eligijus Masiulis klausė jūrininkų bendruomenės nuomonę šiuo klausimu.

E.Masiulis nuramino klaipėdiečius, jog „Smiltynės perkėlą“ privatizuoti nesirengiama.

„Tai monopolinė įmonė, kuri vienintelė užtikrina susisiekimą su Kuršių nerija. Įmonė dirba pelningai, todėl ją privatizuoti nesirengiama“, - patikino ministras.

Lietuvos jūrų laivininkystės atžvilgiu E.Masiulis kol kas neįsivaizduoja kito būdo išbristi iš dešimtis milijonų litų siekiančių šios įmonės skolų, kaip privatizacija.

Jūrininkų centre su ministru E.Masiuliu susitikę Lietuvos piliečių sąjungos, jūrų kapitonų klubo, jūrininkų sąjungos, mokymo įstaigų vadovai kalbėjo apie kitas galimybes išgelbėti laivininkystę.

Kapitonas Ričardas Lučka tikino, kad sunkmetis užklupo ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio laivynus. Jūrininkų sąjungos pirmininkas Petras Bekėža įsitikinęs, kad naujieji laivų savininkai ieškos patogesnių vėliavų savo laivams bei pigiau apmokamų darbuotojų. Jo įsitikinimu, šimtai mūsų valstybės jūrininkų taps bedarbiais.

Jūrų kapitonai ragino ieškoti ne vienkartinės naudos, o pragmatikai ir toliaregiškai mąstyti apie Lietuvos, kaip jūrinės valstybės ateitį. Kalbėta apie kitų valstybių pagalbą gelbstint didžiules sunkumų slegiamas įmones.

„Vyriausybė turi suprasti - dabar blogas laikas privatizuoti. Ekonominės naudos iš to nebus. Pasikvieskite ekspertus ir išsiaiškinkite, kodėl Lietuvos jūrų laivininkystę slegia milijoninės skolos“, - tėviškai patarė kapitonas Sigitas Šileris.

Jūrininkus ruošiančių mokyklų vadovai kalbėjo apie tai, kad laivininkystės laivai mūsų studentams yra bene vienintelė vieta praktikai įgyti.

Per 5 tūkst. parašų surinkusius Lietuvos piliečių sąjungą atstovavęs klaipėdietis Dionyzas Varkalis tikino, kad kyla didžiulis nusivylimas ir pasiryžimas organizuoti visuotinį streiką.

„Sutinku, kad mūsų valstybėje pernelyg mažai daroma, kad būtų išsaugotos ir kuriamos naujos darbo vietos. Visą vakarą kalbėjomės su Lietuvos jūrų laivininkystės vadovu apie įmonės perspektyvas. Ji turi tik 11 iš 151 Lietuvos registre esančių laivų. Praėjusiais metais laivininkystė buvo skolinga bankams 74 milijonus litų. Susitarti su jais dėl mokėjimų atidėjimo vis sunkiau. Valstybė neturi pinigų paramai. Ką daryti? Nebūsiu populistu ir nežadėsiu, kad įmonė nebus privatizuota. Bet galiu tikrai pažadėti, kad svarstysime visus įmanomus variantus“, - tikino E.Masiulis. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Brėš poliklinikos ateities kontūrus
    Brėš poliklinikos ateities kontūrus

    Uostamiestyje ketinama nuodugniai įvertinti Jūrininkų sveikatos priežiūros centro, prie kurio nuspręsta prijungti Klaipėdos stomatologijos polikliniką, plėtros galimybes. Bus vertinamas ir naujo pastato statybų scenarijus. ...

  • Beglobiams vaikams – du butai
    Beglobiams vaikams – du butai

    Uostamiesčio savivaldybė ketina įsigyti du butus, kur bus apgyvendinti vaikų namų auklėtiniai. Būstų žvalgomasi nemažų – kiek per 100 kv. m ploto. Šie butai – ne pirmieji, kur apsigyvens šiuo metu vaikų namuose augantys kl...

  • Ant bedalių kapų – kuklūs paminklai
    Ant bedalių kapų – kuklūs paminklai

    Lėbartų kapinėse jau galima pamatyti antkapinius paminklus, kuriais ketinama pažymėti valstybės lėšomis palaidotų žmonių kapus. ...

    6
  • Klaipėdoje – išskirtinis alergologijos dienos stacionaras
    Klaipėdoje – išskirtinis alergologijos dienos stacionaras

    Respublikinėje Klaipėdos ligoninėje – džiuginantys pokyčiai. Nuo šiol pacientams, sergantiems įvairiomis alerginėmis ligomis, nebereikės gaišti laiko ir vykti į kitas šalies įstaigas. Konsultacinėje poliklinikoje įkurtas ...

    1
  • Dviračių tako tęsiniui iškilo grėsmė?
    Dviračių tako tęsiniui iškilo grėsmė?

    Siekiant nutiesti dviračių ir pėsčiųjų tako tęsinį nuo Klaipėdos gatvės tilto iki miesto ribos gali kilti nesklandumų. Per kelerius metus suaugę medžiai numatomo tako trasoje gali priversti keisti miesto planus, o galbūt jų net atsisakyti. ...

    9
  • Karklės kelyje – kantrybės išbandymas
    Karklės kelyje – kantrybės išbandymas

    Kelionė Karklės keliu vairuotojams tampa tikru kantrybės išbandymu. Dėl remonto darbų eismo sąlygos čia sudėtingos. ...

    3
  • Baigia seniau pradėtus darbus
    Baigia seniau pradėtus darbus

    Šiomis dienomis K.Donelaičio gatvėje plušėjo darbininkai. Čia buvo atliekami prieš kurį laiką pradėti ir nebaigti darbai. ...

  • Ieškos uostamiesčio baseino valdytojo
    Ieškos uostamiesčio baseino valdytojo

    Dar šią vasarą ketinama paskelbti naujojo baseino koncesijos konkursą. Jo sąlygas miesto tarybai tvirtinti ketinama pateikti liepą, o jas patvirtinus jau būtų skelbiamas konkursas. Tikimasi, kad baseino valdytojas bus išrinktas dar iki pas...

  • Jūros tiltai būna ir su užraktais
    Jūros tiltai būna ir su užraktais

    Palangoje turime nuostabų dalyką – visiems atvirą jūros tiltą ir net nepagalvojame, kad prie tos pačios Baltijos jūros tiltai gali būti mokami. ...

    6
  • Tirs laivybą Malkų įlankos prieigose
    Tirs laivybą Malkų įlankos prieigose

    Dėl Klaipėdos uoste nuolat atsirandančių naujų terminalų, gerėjančių laivybos ypatumų, kartas nuo karto koreguojamos ir Uosto laivybos taisyklės. ...

    2
Daugiau straipsnių