Keltas „Baltic Amber“ jau Klaipėdoje

Sudegusį keltą „Lisco Gloria“ pakeisiantis laivas „Baltic Amber“ penktadienį ryte prisišvartavo Klaipėdos uoste. Į Kylį jis išplauks sekmadienio naktį.

Jūrų perkėlos terminalo direktorius Vaclovas Grigalauskas džiaugėsi, kad bendrovė „DFDS Lisco“ skubiai surado laivą, kuris pakeis „Lisco Gloria“.

„Įmonė dirbo labai efektingai. Naują laivą surado per savaitę“, – teigė direktorius.

V.Grigalausko teigimu, laivas „Baltic Amber“ panašus į sudegusį keltą „Lisco Gloria“. Naujoji transporto priemonės pranašesnė tuo, kad joje telpa 400 žmonių. Yra trys restoranai.

Kelte telpa beveik 2,3 tūkst. krovinio metrų. Tačiau, anot V.Grigalausko, laivas „Baltic Amber“ yra lėtesnis už keltą „Lisco Gloria“. Pirmojo greitis 19 mazgų, antrojo – 22 mazgai.

Laivas „Baltic Amber“ pastatytas 2007 metais, Italijoje. Jis priklauso kompanijai „Stena Roro“. Laivas „Lisco Gloria“ išnuomotas su įgula. Laivo kapitonas lenkas, jo padėjėjas – latvis, o likusi įgula – lietuviai. Įmonė „DFDS Lisco“ turės skirti savo aptarnaujamą personalą. Penktadienį laivas buvo ruošiamas išplaukimui.

Iš Klaipėdos į Kylį „Baltic Amber“ pirmą kartą išplauks sekmadienį, 1 valandą nakties. Paleidus laivą „Baltic Amber“, bus užtikrintas maršruto Klaipėda–Kylis–Klaipėda aptarnavimas. Manoma, kad „Baltic Amber“ iš Klaipėdos į Kylį plauks ilgą laiką. Anksčiau jis plaukiojo iš Latvijos į Vokietiją,

V.Grigalauskas pasakojo, kad krovinių srautas per savaitę nekito. Jie buvo nukreipti į kitus keltus.

„Vežėjai didelio diskomforto nejautė, nes kroviniai buvo gabenami į kitus Vokietijos uostus. Krovinių sankaupų nebuvo. Turime vietos, kur juos laikyti“, – tvirtino direktorius.

V.Grigalauskas tvirtino, kad žmonių, plaukiančių keltais nesumažėjo: „Psichologinis momentas yra. Gal daugiau nelaimė veikia keleivius. Įsisąmoninti riekia tai, kad tokia nelaimė įvyko pirmą kartą uosto istorijoje. Lėktuvai irgi krenta, bet žmonės jais neatsisako skraidyti“.

Sudegęs keltas „Lisco Gloria“ poenktadienį po pietų tebebuvo toje pačioje vietoje. Įmonės „DFDS Lisco“ Komunikacijos ir reklamos skyriaus vadovas Vaidas Klumbys tvirtino, jog iš laivo tebepumpuojamas vanduo. Iš viso jau išpumpuota apie 130 tonų. Pranešama, jog vandens laive buvo apie 230 tonų.

Penktadienį V.Klumbys vylėsi, kad į apdegusį keltą šeštadienį pateks klasifikacinės įmonės, kuri laivams suteikia sertifikatus, technikos specialistai, kurie apžiūrės ir įvertins kelto būklę, transportavimo galimybes. Tačiau nelabai tikimasi, kad apdegęs keltas bus nutemptas šį savaitgalį.

Penktadienį kai kurios kelto vietos dar tebebuvo įkaitusios. Sudegęs keltas bus tempiamas į Danijos uostą Odensėje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių