Keleivių terminalo statybą kol kas siūloma finansuoti uosto lėšomis

Laukiant Europos Komisijos (EK) išvadų dėl europinių lėšų skyrimo terminalui, Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybą ketinama finansuoti Klaipėdos uosto lėšomis. Dėl to ketinama apsispręsti penktadienį uosto valdybos posėdyje.

"Posėdyje bus sprendžiama, ar finansuoti savo lėšomis. Jeigu gausime paramą, tai dalį išlaidų padengs parama, jeigu paramos negausime, tai statysime savo lėšomis", - sakė uosto ekonomikos ir finansų direktorius Martynas Armonaitis.

"Gali būtų taip, kad negausime nieko. Iš Europos Sąjungos tikimės gauti 46 mln. litų, nes kad bus skirta daugiau, nelabai tikėtina", - pridūrė jis.

Jo teigimu, iki lapkričio mėnesio tikimasi sulaukti žinių iš EK, tačiau jis neprognozavo, koks bus EK atsakymas.

"Ar tai vėl bus papildomi klausimai, ar gausime teigiamą sprendimą, ar bus nuspręsta daryti tyrimą kaip Ventspilio uosto atveju, kai buvo nuspręsta daryti žemės nuomos aplinkybių tyrimą, kurio trukmė yra 18 mėnesių, mes dabar negalime prognozuoti", - kalbėjo M.Armonaitis.

Jis teigė manantis, kad terminalo statybos darbai turėtų prasidėti artimiausiu metu.

"Mano žiniomis, jie ("Latvijas tilti" - BNS) jau medžiagas užsakinėja", - sakė jis.

"Latvijas tilti" šiemet laimėjo terminalo statybų rangovo konkursą, pasiūliusi mažiausią kainą - 112,465 mln. litų (su PVM). Terminalo statybai pradžioje buvo numatyta išleisti apie 172,6 mln. litų (su PVM).

Planuojama, kad modernizuojant prekių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą, bus įrengta apie 950 metrų ilgio krantinių - terminalas bus statomas tarp naujosios Smiltynės perkėlos ir vienos didžiausių uosto krovos bendrovių "Klaipėdos Smeltė", prie 81-82 krantinių. Statybos turėtų trukti apie pustrečių metų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių