Jūrų uosto direkcijoje konkursinių pasiūlymų gausa

Uosto direkcijoje praėjusi savaitė buvo gausi konkursinių pasiūlymų – iš viso buvo atplėšti 22 trijų atvirų konkursų vokai.

„Esame patenkinti rezultatais ne tik dėl to, kad konkurencijos didinimo pastangos vis duoda apčiuopiamų rezultatų, bet ir dėl to, kad kainos mažesnės nei planavome. Bendra visų šių trijų konkursų skaičiuojamoji vertė siekė apie 140 mln. litų, o atplėšę vokus susumavome bendrą trijų konkursų mažiausių pasiūlymų vertę, ir ji sudaro apie 90,5 mln. litų“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Pasiūlymus statyti krantinę Nr. 143a prie bendrovės „Klaipėdos konteinerių terminalas“ nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių tik viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Krantinė Nr. 143a bus 290 m ilgio, gylis šalia jos – 10 m. Krantinė bus skirta pietinėje uosto dalyje sparčiai augančiam konteinerių srautui apdoroti, o sutvirtintas kanalo krantas užtikrins Smeltės pusiasalio krantų pastovumą išgilinus Malkų įlanką. Minėtos krantinės statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 20 mln. litų.Rangos darbų trukmė – 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 66-67 su krantinių Nr. 66a-67a pratęsimu prie „Begos“ nuomojamos teritorijos pateikė aštuoni pretendentai, tarp kurių nėra nei vienos savarankiškai pretenduojančios Lietuvos bendrovės. Visi pretendentai – Lietuvos įmonių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Lenkijos, Rusijos, Latvijos, Vokietijos, Suomijos, Danijos ir Estijos.

Krantinių 66a-67a, kurių bendras ilgis 494,5 m (krantinės Nr. 66a ilgis – 245 m, krantinės Nr. 67a ilgis – 249,5 m), o gylis prie jų sieks iki 13 m, statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 90 mln. litų.

Šiuo metu ši vieta uoste išnaudojama iš dalies – prie jos pjaustomi nurašyti laivai, kaupiamas metalo laužas. Rekonstravus krantines su jų pratęsimu atsiras papildomos galimybės krauti birius, generalinius bei skystus krovinius. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 8 ir Nr. 9 prie bendrovės „Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos“ (KLASTO) nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių yra viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – Lietuvos bendrovių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Rekonstruojamų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 bendras ilgis yra 255 m (krantinės Nr. 8 ilgis – 90 m, krantinės Nr. 9 – 165 m). Akvatorija prie krantinių sieks iki 14,5 m, kad būtų galima aptarnauti 13 m grimzlės laivus. Minėto objekto skaičiuojamoji statybos darbų kaina buvo apie 30 mln. litų. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos uostas laukia lėšų elektros kabeliui per Kuršių neriją
    Klaipėdos uostas laukia lėšų elektros kabeliui per Kuršių neriją

    Klaipėdos uostas laukia Susisiekimo ir Energetikos ministerijų pagalbos, skiriant finansavimą aukštos įtampos elektros linijai per Kuršių neriją pakeisti povandeniniu elektros kabeliu. ...

  • Lietuva švelnina daužtų automobilių importą
    Lietuva švelnina daužtų automobilių importą

    Klaipėdos uoste dėl aplinkosaugos reikalavimų stringant iš Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) ir kitų šalių importuotų daužtų automobilių muitinės procedūroms, Aplinkos ministerija ketina sušvelninti jų sąlygas. ...

    1
  • Prie stotelių atsiras daugiau įvažų
    Prie stotelių atsiras daugiau įvažų

    Uostamiestyje toliau tobulinama viešojo transporto infrastruktūra. Ateityje prie 10-ies viešojo transporto stotelių numatoma įrengti įvažas. Maždaug tiek pat jų mieste nutiesta ir praėjusiais metais. ...

  • Požeminė perėja verslininkų nesudomino
    Požeminė perėja verslininkų nesudomino

    Požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo darbai Šilutės plente verslininkams nebuvo aktualūs. ...

  • Skuba išblizginti Klaipėdos miestą
    Skuba išblizginti Klaipėdos miestą

    Viešųjų erdvių prižiūrėtojai pastarosiomis dienomis pluša vis intensyviau. Likus kelioms dienos iki Jūros šventės pradžios, norima, kad miestas švytėtų. Pabrėžiama, kad darbų – daug, o juos trikdo oro sąlygos. ...

  • Per metus – du sidabro medaliai
    Per metus – du sidabro medaliai

    Būsimą chemiką ir vaistų išradėją klaipėdietį Justą Mikutavičių Tailande vykusioje pasaulinėje chemijos olimpiadoje lydėjo pavydėtina sėkmė. Devyniolikmetis grįžo ne tik pasidabinęs sidabro medaliu, bet ir kupinas neišdildomų ...

  • Geležinkeliečiai pasiūlė unikalią atrakciją
    Geležinkeliečiai pasiūlė unikalią atrakciją

    Jūros šventės metu klaipėdiečiams ir miesto svečiams bus pasiūlyta unikali pramoga. Pirmą kartą festivalio istorijoje visi norintys kviečiami pramankštinti raumenis ir sudalyvauti drezinų ralyje. Šis vyks Klaipėdos geležinkelio...

    1
  • Konkursas sieks išlaisvinti šalies inovatorių potencialą
    Konkursas sieks išlaisvinti šalies inovatorių potencialą

    Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) paskelbtas konkursas „Ieškomas inovatorius!“ jungia aukščiausiąją pavarą – paraiškas dar galima pateikti iki rugpjūčio 7 d. Pasiryžti ir suskubti kviečiami vis...

  • Uostamiestyje pagerbti geriausi abiturientai
    Uostamiestyje pagerbti geriausi abiturientai

    Šiemet mokyklas baigę ir egzaminų metu puikius įvertinimus pelnę Klaipėdos abiturientai sulaukė miesto vadovo sveikinimų ir padėkų. 2017-aisiais po keletą ar bent po vieną šimtuką gavo daugiau nei 100 jaunuolių. ...

  • Vietų trūksta tik patiems mažiausiems
    Vietų trūksta tik patiems mažiausiems

    Šiemet uostamiesčio darželiuose liko laisvų vietų, tačiau jų stinga lopšelių grupėse. Pastebima, kad klaipėdiečiai į ugdymo įstaigas pageidauja leisti jaunesnius nei anksčiau vaikučius. Žadama ieškoti būdų, kaip spręsti v...

    1
Daugiau straipsnių