Jūrų uosto direkcijoje konkursinių pasiūlymų gausa

Uosto direkcijoje praėjusi savaitė buvo gausi konkursinių pasiūlymų – iš viso buvo atplėšti 22 trijų atvirų konkursų vokai.

„Esame patenkinti rezultatais ne tik dėl to, kad konkurencijos didinimo pastangos vis duoda apčiuopiamų rezultatų, bet ir dėl to, kad kainos mažesnės nei planavome. Bendra visų šių trijų konkursų skaičiuojamoji vertė siekė apie 140 mln. litų, o atplėšę vokus susumavome bendrą trijų konkursų mažiausių pasiūlymų vertę, ir ji sudaro apie 90,5 mln. litų“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Pasiūlymus statyti krantinę Nr. 143a prie bendrovės „Klaipėdos konteinerių terminalas“ nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių tik viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Krantinė Nr. 143a bus 290 m ilgio, gylis šalia jos – 10 m. Krantinė bus skirta pietinėje uosto dalyje sparčiai augančiam konteinerių srautui apdoroti, o sutvirtintas kanalo krantas užtikrins Smeltės pusiasalio krantų pastovumą išgilinus Malkų įlanką. Minėtos krantinės statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 20 mln. litų.Rangos darbų trukmė – 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 66-67 su krantinių Nr. 66a-67a pratęsimu prie „Begos“ nuomojamos teritorijos pateikė aštuoni pretendentai, tarp kurių nėra nei vienos savarankiškai pretenduojančios Lietuvos bendrovės. Visi pretendentai – Lietuvos įmonių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Lenkijos, Rusijos, Latvijos, Vokietijos, Suomijos, Danijos ir Estijos.

Krantinių 66a-67a, kurių bendras ilgis 494,5 m (krantinės Nr. 66a ilgis – 245 m, krantinės Nr. 67a ilgis – 249,5 m), o gylis prie jų sieks iki 13 m, statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 90 mln. litų.

Šiuo metu ši vieta uoste išnaudojama iš dalies – prie jos pjaustomi nurašyti laivai, kaupiamas metalo laužas. Rekonstravus krantines su jų pratęsimu atsiras papildomos galimybės krauti birius, generalinius bei skystus krovinius. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 8 ir Nr. 9 prie bendrovės „Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos“ (KLASTO) nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių yra viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – Lietuvos bendrovių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Rekonstruojamų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 bendras ilgis yra 255 m (krantinės Nr. 8 ilgis – 90 m, krantinės Nr. 9 – 165 m). Akvatorija prie krantinių sieks iki 14,5 m, kad būtų galima aptarnauti 13 m grimzlės laivus. Minėto objekto skaičiuojamoji statybos darbų kaina buvo apie 30 mln. litų. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Architektų taryba pradeda veiklą
    Architektų taryba pradeda veiklą

    Klaipėdos regiono architektai pirmieji Lietuvoje susibūrė į regioninę tarybą ir suskubo prisistatyti uostamiesčio merui Vytautui Grubliauskui. ...

  • Žvejai siautėja: stintos kimba, ledas – saugus
    Žvejai siautėja: stintos kimba, ledas – saugus

    Kuršių marių ledas savaitgalį atviliojo tūkstančius žvejų iš visos Lietuvos. Kai kuriems atvykėliams pavyko sugauti rekordinį laimikį – per parą sužvejota net 12 kilogramų stintų. ...

    1
  • „Imlitex Holdings“ eksporto srautus kreipia per jūrų krovinių kompaniją „Bega“
    „Imlitex Holdings“ eksporto srautus kreipia per jūrų krovinių kompaniją „Bega“

    Į Klaipėdos jūrų uosto žemės ūkio produktų krovos segmentą ateina naujas stambus žaidėjas – „Imlitex Holdings“, viena didžiausių įmonių grupių Lietuvoje, užsiimanti specializuotų žaliavų pramonei tiekimu. ...

  • Uostamiesčio kultūrinė bendruomenė neteko V. Macijausko
    Uostamiesčio kultūrinė bendruomenė neteko V. Macijausko

    Klaipėdos miesto ir Lietuvos  kultūrinė bendruomenė neteko talentingo   muzikanto, ilgamečio folkloro kolektyvų meno  vadovo, renginių organizatoriaus, nuoširdaus žmogaus Vaidoto Macijausko (1963–2018). ...

    3
  • Lyderis nesirengia užmigti ant laurų
    Lyderis nesirengia užmigti ant laurų

    Praėjusiais metais į regiono lyderius dideliu skirtumu išsiveržęs Klaipėdos uostas šiemet planuoja kuklesnę krovą. ...

    2
  • Siekia sistemos skaidrumo
    Siekia sistemos skaidrumo

    Išskirtinius atvejus dėl vaikų priėmimo į darželius Klaipėdoje nagrinėjanti speciali komisija rinkosi į posėdį aptarti įstaigose vis atsirandančių laisvų vietų. Tėveliai raginami būti budrūs, nes situacija keičiasi kone kasdien. ...

    1
  • Prabanga virs košmaru?
    Prabanga virs košmaru?

    Išskirtinė vieta prabangiam būstui ne visuomet gali atnešti išsvajotą ramybę ir jaukumą. Marių gatvėje, prie žvejų uostelio, statomų kotedžų pardavėjai nutyli, jog netrukus naujus būstus įsigijusiems pirkėjams po langais ...

    18
  • Premjeras: Palangos policijos pastato sklypo pardavimą turi įvertinti prokurorai
    Premjeras: Palangos policijos pastato sklypo pardavimą turi įvertinti prokurorai

    Premjeras Saulius Skvernelis prašo finansų ministro Viliaus Šapokos kreiptis į prokurorus, kad šie įvertintų bei panaikintų buvusio policijos komisariato bei žemės sklypo Palangoje pardavimo sandorį. ...

    9
  • Pradėjo projektuoti naują gatvę
    Pradėjo projektuoti naują gatvę

    Miesto valdžia nori panaikinti keliukus, kurie iš privačių namų eina tiesiai į magistralinę Liepojos gatvę. Lygiagrečiai su šia gatve žadama nutiesti gatvelę. ...

    7
  • Diskutavo ir apie bokšto atstatymą
    Diskutavo ir apie bokšto atstatymą

    Šiaurinės kurtinos – piliavietės gynybinio pylimo – atstatymo darbai artėja į pabaigą. Miesto valdžios atstovai diskutuoja, kokių veiksmų reikės imtis toliau. ...

    5
Daugiau straipsnių