Jūrų uosto direkcijoje konkursinių pasiūlymų gausa

Uosto direkcijoje praėjusi savaitė buvo gausi konkursinių pasiūlymų – iš viso buvo atplėšti 22 trijų atvirų konkursų vokai.

„Esame patenkinti rezultatais ne tik dėl to, kad konkurencijos didinimo pastangos vis duoda apčiuopiamų rezultatų, bet ir dėl to, kad kainos mažesnės nei planavome. Bendra visų šių trijų konkursų skaičiuojamoji vertė siekė apie 140 mln. litų, o atplėšę vokus susumavome bendrą trijų konkursų mažiausių pasiūlymų vertę, ir ji sudaro apie 90,5 mln. litų“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Pasiūlymus statyti krantinę Nr. 143a prie bendrovės „Klaipėdos konteinerių terminalas“ nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių tik viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Krantinė Nr. 143a bus 290 m ilgio, gylis šalia jos – 10 m. Krantinė bus skirta pietinėje uosto dalyje sparčiai augančiam konteinerių srautui apdoroti, o sutvirtintas kanalo krantas užtikrins Smeltės pusiasalio krantų pastovumą išgilinus Malkų įlanką. Minėtos krantinės statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 20 mln. litų.Rangos darbų trukmė – 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 66-67 su krantinių Nr. 66a-67a pratęsimu prie „Begos“ nuomojamos teritorijos pateikė aštuoni pretendentai, tarp kurių nėra nei vienos savarankiškai pretenduojančios Lietuvos bendrovės. Visi pretendentai – Lietuvos įmonių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Lenkijos, Rusijos, Latvijos, Vokietijos, Suomijos, Danijos ir Estijos.

Krantinių 66a-67a, kurių bendras ilgis 494,5 m (krantinės Nr. 66a ilgis – 245 m, krantinės Nr. 67a ilgis – 249,5 m), o gylis prie jų sieks iki 13 m, statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 90 mln. litų.

Šiuo metu ši vieta uoste išnaudojama iš dalies – prie jos pjaustomi nurašyti laivai, kaupiamas metalo laužas. Rekonstravus krantines su jų pratęsimu atsiras papildomos galimybės krauti birius, generalinius bei skystus krovinius. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 8 ir Nr. 9 prie bendrovės „Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos“ (KLASTO) nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių yra viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – Lietuvos bendrovių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Rekonstruojamų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 bendras ilgis yra 255 m (krantinės Nr. 8 ilgis – 90 m, krantinės Nr. 9 – 165 m). Akvatorija prie krantinių sieks iki 14,5 m, kad būtų galima aptarnauti 13 m grimzlės laivus. Minėto objekto skaičiuojamoji statybos darbų kaina buvo apie 30 mln. litų. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių