Jūrų uosto direkcijoje konkursinių pasiūlymų gausa

Uosto direkcijoje praėjusi savaitė buvo gausi konkursinių pasiūlymų – iš viso buvo atplėšti 22 trijų atvirų konkursų vokai.

„Esame patenkinti rezultatais ne tik dėl to, kad konkurencijos didinimo pastangos vis duoda apčiuopiamų rezultatų, bet ir dėl to, kad kainos mažesnės nei planavome. Bendra visų šių trijų konkursų skaičiuojamoji vertė siekė apie 140 mln. litų, o atplėšę vokus susumavome bendrą trijų konkursų mažiausių pasiūlymų vertę, ir ji sudaro apie 90,5 mln. litų“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Pasiūlymus statyti krantinę Nr. 143a prie bendrovės „Klaipėdos konteinerių terminalas“ nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių tik viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Krantinė Nr. 143a bus 290 m ilgio, gylis šalia jos – 10 m. Krantinė bus skirta pietinėje uosto dalyje sparčiai augančiam konteinerių srautui apdoroti, o sutvirtintas kanalo krantas užtikrins Smeltės pusiasalio krantų pastovumą išgilinus Malkų įlanką. Minėtos krantinės statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 20 mln. litų.Rangos darbų trukmė – 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 66-67 su krantinių Nr. 66a-67a pratęsimu prie „Begos“ nuomojamos teritorijos pateikė aštuoni pretendentai, tarp kurių nėra nei vienos savarankiškai pretenduojančios Lietuvos bendrovės. Visi pretendentai – Lietuvos įmonių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Lenkijos, Rusijos, Latvijos, Vokietijos, Suomijos, Danijos ir Estijos.

Krantinių 66a-67a, kurių bendras ilgis 494,5 m (krantinės Nr. 66a ilgis – 245 m, krantinės Nr. 67a ilgis – 249,5 m), o gylis prie jų sieks iki 13 m, statybos darbų skaičiuojamoji kaina buvo apie 90 mln. litų.

Šiuo metu ši vieta uoste išnaudojama iš dalies – prie jos pjaustomi nurašyti laivai, kaupiamas metalo laužas. Rekonstravus krantines su jų pratęsimu atsiras papildomos galimybės krauti birius, generalinius bei skystus krovinius. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.

Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 8 ir Nr. 9 prie bendrovės „Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos“ (KLASTO) nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių yra viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – Lietuvos bendrovių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Rekonstruojamų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 bendras ilgis yra 255 m (krantinės Nr. 8 ilgis – 90 m, krantinės Nr. 9 – 165 m). Akvatorija prie krantinių sieks iki 14,5 m, kad būtų galima aptarnauti 13 m grimzlės laivus. Minėto objekto skaičiuojamoji statybos darbų kaina buvo apie 30 mln. litų. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • S. Skvernelis Klaipėdoje pasitiktas piketu
    S. Skvernelis Klaipėdoje pasitiktas piketu

    Ministro pirmininko vizitas pajūryje vainikuotas giliavandenio uosto statybomis įbsiauginusių melnragiškių piketu. Prieš uosto plėtrą nusiteikę vietos žmonės žėrė savo nuogąstavimus Vyriausybės vadovui ir jį lydėjusiems ministrams...

    12
  • S. Skvernelis: už neteisėtus pastatus institucijoms turi mažėti finansavimas
    S. Skvernelis: už neteisėtus pastatus institucijoms turi mažėti finansavimas

    Premjeras Saulius Skvernelis siūlo mažinti finansavimą institucijoms, kurios yra atsakingos už neteisėtai statiniams Nidoje ir Juodkrantėje išduotus leidimus. Anot jo, valstybė turės kompensuoti žalą už nugriautus pastatus, todėl ji privalo ...

    2
  • Į Klaipėdos gatves išriedėjo „kultūringi“ autobusai
    Į Klaipėdos gatves išriedėjo „kultūringi“ autobusai

    Lietuvos kultūros sostinė – Klaipėda – pristato spalvingą miesto kultūrinės bendruomenės iniciatyvą – susipažinkime. Dešimt miesto kūrėjus „vežančių“ autobusų jau rieda skirtingais Klaipėdos miesto vie&scaro...

  • Savanorių priesaika – 50-ąjį kartą
    Savanorių priesaika – 50-ąjį kartą

    Lietuvos didžiojo kunigaikščio Butigeidžio dragūnų batalione penktadienį iškilmingai prisiekė jubiliejinė 50-oji karių savanorių laida, sėkmingai įveikusi bazinio kario savanorio įgūdžių kursą. ...

  • Vaikų apklausoms – specialus kambarys
    Vaikų apklausoms – specialus kambarys

    Uostamiesčio policijos komisariate nepilnamečiai apklausiami specialiai tam įrengtame kambaryje. Kaip patalpa turi atrodyti, kad vaikams kiltų kuo mažiau streso, rūpinosi įstaigos psichologė. ...

  • Remontuoti duobes nori kuo greičiau
    Remontuoti duobes nori kuo greičiau

    Uostamiesčio vairuotojai toliau laviruoja, aplenkdami žiemą atsivėrusias duobes. Pastarosios išvagojo ne tik gatves, bet ir žiedines sankryžas. Vairuotojai nesulaukia, kada startos gatvių remonto sezonas. ...

    2
  • Ant šaligatvio nebeliks pelkės
    Ant šaligatvio nebeliks pelkės

    Pėstiesiems nebereikės braidyti po pelkę Statybininkų prospekte. Remontuojama šaligatvio dalis, kuri palijus nuolat būdavo apsemta. ...

  • Pramonininkai išrinko socialiai atsakingiausius
    Pramonininkai išrinko socialiai atsakingiausius

    Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA) ketvirtadienį pagerbė socialiai atsakingas bendroves. Atsakingiausia 2016 m. KPA įmone tapo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Tarp keturių nominantų – ir socialinė įmonė. ...

    4
  • Sveikatos apsaugos ministras atims tikėjimą stebuklu?
    Sveikatos apsaugos ministras atims tikėjimą stebuklu?

    Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga užsimojo prieš alkoholikų kodavimą. Esą tai abejotinas gydymo metodas, kurio metas atsisakyti. Tačiau kai kurių ministro kolegų psichiatrų teigimu, toks "perversmas" naudos neduos, nes mini...

    7
  • Trūksta pajėgų bendrijų kontrolei
    Trūksta pajėgų bendrijų kontrolei

    Uostamiesčio savivaldybė nepajėgi kontroliuoti daugiabučių namų savininkų bendrijų. Teigiama, kad tam trūksta žmogiškųjų išteklių. Siūloma padidinti kontrolę atliekančių darbuotojų skaičių, kad funkcija būtų užtikrinta. ...

    7
Daugiau straipsnių