Gaisras „Lisco Gloria“: ERGO pradėjo mokėti išmokas

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ antradienį pradėjo mokėti kasko draudimo avansines išmokas klientams, kurie kelte „Lisco Gloria“ gaisro metu patyrė žalą. 

Pervedė KASKO draudimo išmokas

Draudimo bendrovė taip pat atkreipia dėmesį, kad dėl savo atsakomybės už vežtą krovinį nuogąstaujantys vežėjai neturėtų rūpintis žala, kadangi šis atvejis patenka į CMR konvencijoje apibrėžtus vežėjų atsakomybės ribojimo rėmus. 

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ antradienį jau pervedė pirmąsias avansines KASKO draudimo išmokas klientams, kurių transporto priemonės sudegė kelte „Lisco Gloria“. Pirmosios avansinės draudimo išmokos klientus turėtų pasiekti vėliausiai rytoj.

„Suprasdami, kokia yra svarbi finansinė parama tokiais nelaimės atvejais, kai prarandamas didelės vertės turtas ir kuris kartais būna ir visas pragyvenimo šaltinis, stengiamės žalas reguliuoti operatyviai, kad klientai galėtų kuo greičiau pamiršti savo rūpesčius. Kol dar nėra nustatytas tikslus patirtos žalos dydis, pradėjome mokėti avansines draudimo išmokas“, – teigia draudimo bendrovės „ERGO Lietuva“ Turto draudimo departamento direktorius Tomas Nenartavičius. 

Vežėjai negalėjo apsaugoti krovinio 

Tomas Nenartavičius pastebi, kad po gaisro „Lisco Gloria“ kelte, vežėjams daug neramumų kelia atsakomybės už krovinį, kuris buvo gabentas jūra, klausimas. Didžiausią nerimą vežėjams kelia tai, kad CMR konvencija neva negalioja krovinius vežant ne sausuma, o jūra ir dėl šios priežasties vežėjai turėtų atlyginti krovinių, kuriuos jie gabeno, savininkams patirtą žalą. 

„Svarbu atkreipti dėmesį, kad CMR konvencija, kurioje numatyti vežėjų atsakomybės už krovinį apribojimai, galioja ir tais atvejais, kai transporto priemonė su kroviniu dalį kelio vežama jūra, geležinkeliu, vidaus vandens keliu ar oro transportu. Minėtoje konvencijoje numatyta, kad vežėjas nėra atsakingas už krovinį, jeigu jis negalėjo išvengti aplinkybių, dėl kurių įvyko žala. Atsižvelgiant į tai krovinio savininkui patirtus nuostolius turi atlyginti draudimo bendrovė, kurioje savininkas buvo jį apdraudęs“, – teigia draudimo ekspertas T.Nenartavičius. 

Pasak T.Nenartavičiaus, kai bus aiškios nelaimės aplinkybės, neapdraustų krovinių savininkai dėl patirtų nuostolių atlyginimo galės kreiptis į kaltininkus. Jie gali tikėtis dalinio žalos atlyginimo tik tose ribose, kurias nustato jūrų teisės aktai. 

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ pirmadienį užregistravo 8 klientų pranešimus apie kelto „Lisco Gloria“ gaisro metu patirtą žalą. Draudimo bendrovė išmokoms šiuo metu yra rezervavusi 800 tūkst. litų.

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ antradienį pradėjo mokėti kasko draudimo avansines išmokas klientams, kurie kelte „Lisco Gloria“ gaisro metu patyrė žalą. 

Pervedė KASKO draudimo išmokas

Draudimo bendrovė taip pat atkreipia dėmesį, kad dėl savo atsakomybės už vežtą krovinį nuogąstaujantys vežėjai neturėtų rūpintis žala, kadangi šis atvejis patenka į CMR konvencijoje apibrėžtus vežėjų atsakomybės ribojimo rėmus. 

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ antradienį jau pervedė pirmąsias avansines KASKO draudimo išmokas klientams, kurių transporto priemonės sudegė kelte „Lisco Gloria“. Pirmosios avansinės draudimo išmokos klientus turėtų pasiekti vėliausiai rytoj.

„Suprasdami, kokia yra svarbi finansinė parama tokiais nelaimės atvejais, kai prarandamas didelės vertės turtas ir kuris kartais būna ir visas pragyvenimo šaltinis, stengiamės žalas reguliuoti operatyviai, kad klientai galėtų kuo greičiau pamiršti savo rūpesčius. Kol dar nėra nustatytas tikslus patirtos žalos dydis, pradėjome mokėti avansines draudimo išmokas“, – teigia draudimo bendrovės „ERGO Lietuva“ Turto draudimo departamento direktorius Tomas Nenartavičius. 

Vežėjai negalėjo apsaugoti krovinio 

Tomas Nenartavičius pastebi, kad po gaisro „Lisco Gloria“ kelte, vežėjams daug neramumų kelia atsakomybės už krovinį, kuris buvo gabentas jūra, klausimas. Didžiausią nerimą vežėjams kelia tai, kad CMR konvencija neva negalioja krovinius vežant ne sausuma, o jūra ir dėl šios priežasties vežėjai turėtų atlyginti krovinių, kuriuos jie gabeno, savininkams patirtą žalą. 

„Svarbu atkreipti dėmesį, kad CMR konvencija, kurioje numatyti vežėjų atsakomybės už krovinį apribojimai, galioja ir tais atvejais, kai transporto priemonė su kroviniu dalį kelio vežama jūra, geležinkeliu, vidaus vandens keliu ar oro transportu. Minėtoje konvencijoje numatyta, kad vežėjas nėra atsakingas už krovinį, jeigu jis negalėjo išvengti aplinkybių, dėl kurių įvyko žala. Atsižvelgiant į tai krovinio savininkui patirtus nuostolius turi atlyginti draudimo bendrovė, kurioje savininkas buvo jį apdraudęs“, – teigia draudimo ekspertas T.Nenartavičius. 

Pasak T.Nenartavičiaus, kai bus aiškios nelaimės aplinkybės, neapdraustų krovinių savininkai dėl patirtų nuostolių atlyginimo galės kreiptis į kaltininkus. Jie gali tikėtis dalinio žalos atlyginimo tik tose ribose, kurias nustato jūrų teisės aktai. 

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ pirmadienį užregistravo 8 klientų pranešimus apie kelto „Lisco Gloria“ gaisro metu patirtą žalą. Draudimo bendrovė išmokoms šiuo metu yra rezervavusi 800 tūkst. litų.


Šiame straipsnyje: Lisco GloriaDFDS Lisco

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Įamžins L. Donskio atminimą
    Įamžins L. Donskio atminimą

    Uostamiestyje ketinama įamžinti pernai rugsėjo 21-ąją netikėtai mirusio humanisto ir filosofo klaipėdiečio profesoriaus Leonido Donskio atminimą. Šią iškilią asmenybę primins ant Menų akademijos pastato K.Donelaičio gatvėje 4 atsir...

    5
  • Į pajūrį grįš šaltukas
    Į pajūrį grįš šaltukas

    Savaitgalis uostamiestyje bus pilkas ir darganotas. Atšilimas tęsis ir ateinančios savaitės pradžioje, tačiau jau nuo savaitės vidurio turėtų sugrįžti žiema. Numatoma, kad nuo trečiadienio spustelėsiantis šaltukas laikysis ir dienomi...

    3
  • Metų statinys žėri broku?
    Metų statinys žėri broku?

    Vos prieš metus duris atvėrusi ir 2016-ųjų gaminio konkurse aukso medaliu apdovanota Palangos koncertų salė jau remontuojama iš naujo. Palangiškių užfiksuotose nuotraukose matyti, kad koncertų salės vidaus sienas, išmargint...

    19
  • Vaikų aikštelėms ieškos prižiūrėtojo
    Vaikų aikštelėms ieškos prižiūrėtojo

    Uostamiestyje bus vertinama vaikų žaidimų aikštelių ir sporto įrenginių būklė. Bus skaičiuojama, kiek reikės investicijų, kad šios atitiktų naujosios higienos normos reikalavimus, kurie yra pakankamai griežti. ...

  • Planuose – naujas dviračių takas
    Planuose – naujas dviračių takas

    Uostamiesčio valdžia projektuoja dviračių ir pėsčiųjų taką nuo Dragūnų gyvenamojo kvartalo iki Savanorių gatvės. Kada šis bus nutiestas, neaišku. Pabrėžiama, kad mieste yra svarbesnių dviračių takų ruožų, į kuriuos reikia in...

    8
  • Švietimo įstaigoms – papildomi etatai
    Švietimo įstaigoms – papildomi etatai

    Klaipėdos švietimo įstaigose didinamas darbuotojų skaičius. Tokio sprendimo prireikė, kad būtų užtikrinti higienos normos reikalavimai. ...

    8
  • Gatves išvagojo „skaudžios“ duobės
    Gatves išvagojo „skaudžios“ duobės

    Baigiantis atlydžiui, uostamiesčio gatves išvagojo duobės, kurias vairuotojai apibūdina skaudžiomis. Ne vienam, įvažiavus į atsivėrusią ertmę, teko apgadinti automobilius. ...

    1
  • Už pirtį gyventojai stojo mūru
    Už pirtį gyventojai stojo mūru

    Pirtininkai toliau mūru stoja už savo tvirtovę – miesto viešąją pirtį. Dalis karšto garo mėgėjų pasiryžę rinkti lėšas, kad prisidėtų prie įstaigos atnaujinimo. Teigiama, kad rimtų investicijų reikės po penkerių met...

    6
  • Metų klaipėdietė: konkursas įsibėgėjo
    Metų klaipėdietė: konkursas įsibėgėjo

    Jubiliejiniai Metų klaipėdietės rinkimai įgavo pagreitį. Per dešimt dienų pasiūlyta išskirtinai daug – net 24 kandidatės, miestiečių nuomone, nusipelniusios šio garbingo titulo. Tarp nominančių – sportininkės, arti...

  • Dėl darbuotojo pavardės – detektyvas
    Dėl darbuotojo pavardės – detektyvas

    Užvakar dienraštyje "Klaipėda" aprašyta paini nuvirtusios renovuojamo namo apsauginės tvoros istorija, sulaukė atgarsio. Paaiškėjo, kad Darius Žvaginis, kuris iš tikrųjų yra įmonės "Ystada" direktorius,...

    2
Daugiau straipsnių