EK atsakymo dėl paramos Klaipėdos keleivių terminalui tikimasi rudenį

Iki šių metų lapkričio pradžios turėtų paaiškėti Europos Komisijos (ES) išvados dėl europinių lėšų skyrimo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalui.

Laikinasis Transporto investicijų direkcijos vadovas Gintautas Predkelis sakė, kad dėl to rangos sutarties pasirašymas su viena didžiausių Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovių "Latvijas tilti" neturėtų užtrukti.

"Jokių kliūčių (rangos sutarties pasirašymui - BNS) nėra. Mes suderinome pirkimo ataskaitą ir sutarties projektą. Dabar jie gali pasirašyti rangos sutartį. Šiek tiek užtruko Europos Sąjungos finansavimo dalies klausimų derinimas su Europos Komisija. Jie geriausiu atveju gali būti išspręsti tik lapkričio mėnesį. Klaipėdos uostas galės gauti 50 procentų paramos, nors jiems anksčiau buvo numatyti 85 procentai", - sakė G.Predkelis.

Klaipėdos jūrų uosto direkcijos Ekonomikos ir finansų direktorius Martynas Armonaitis kol kas negalėjo pasakyti, kada ketinama pasirašyti sutartį su Latvijos bendrove. Anot jo, tai galėtų paaiškėti kitą savaitę.

Pasak spaudos, pagrindiniai Europos Komisijoje užstrigę klausimai dėl Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo yra žemės nuomos sutarties sąlygos ir žemės nuomininko parinkimo aplinkybės. Pagal galiojantį įstatymą numatytas 50 metų nuomos sutarties terminas.

Klaipėdos uosto skelbto keleivių ir krovinių keltų terminalo statybų rangovo konkursą laimėjo mažiausią kainą - 112,465 mln. litų (su pridėtinės vertės mokesčiu) - pasiūliusi "Latvijas tilti".

Terminalo statybai pradžioje buvo numatyta išleisti apie 172,6 mln. litų (su PVM).

Planuojama, kad modernizuojant prekių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą, bus įrengta apie 950 metrų ilgio krantinių - terminalas bus statomas tarp naujosios Smiltynės perkėlos ir vienos didžiausių uosto krovos bendrovių "Klaipėdos Smeltė", prie 81-82 krantinių. Statybos turėtų trukti apie pustrečių metų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių