Dviratininkams – Klaipėdos valdininkų pažadai

Uostamiesčio valdžios atstovai galėjo patys įsitikinti, su kokiomis problemomis susiduria važinėjantys dviratininkai. Jie buvo pakviesti kartu pasivažinėti mieste įrengtais dviračių takais.

Į žygį su dviračiais Klaipėdos takais leidosi mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė, vyriausiasis miesto architektas Almantas Mureika, tarybos narys Naglis Puteikis ir kiti savivaldybės specialistai.

Kartu su Lietuvos dviratininkų bendrijos nariais valdininkai važiavo daug diskusijų keliančiais Manto ir Tiltų gatvėse įrengtais dviračių takais bei Pajūrio dviračių trasa. Pasiūlyta įveikti ir neseniai atidarytą pėsčiųjų tiltą per geležinkelį.

Portalas 1kl.lt ne kartą rašė apie problemas, su kuriomis susiduria dviratininkai važiuodami miesto gatvėmis. Yra nemažai vietų, kur ant šaligatvių įrengtuose takuose kelią pastoja medis ar kioskas.

Lietuvos dviratininkų bendrijos tarybos narys Saulius Ružinskas tvirtino, jog daug problemų kyla dėl kelio ženklų. Miesto valdžia būtent dėl dviratininkų iš Tiltų gatvės išprašė lengvuosius automobilius, tačiau dviratininkai ja važiuoti vis tiek negali. Tą daryti draudžia ženklas vadinamoji plyta.

„Pagal kelių eismo taisykles šis ženklas leidžia važiuoti tik visuomeniniams transportui. Dviratininkas to daryti negali. Jei įvyktų nelaimė, jis liktų kaltas“, – komentavo S.Ružinskas.

Anot jo, problemų dviratininkams kyla ir važiuojant tiltu per geležinkelį. Iš pradžių buvo teigiama, kad statinys bus skirtas dviratininkams ir pėstiesiems. Tačiau, S.Ružinsko teigimu, pastačius tiltą dviratininkams čia vietos nebeliko.

„Kadangi yra įrengtos poilsio aikštelės neįgaliesiems, dviratininkai ir pėstieji sunkiai prasilenkia. Tiltas per siauras. Čia kyla ženklo problema. Jis žymi, kad tiltas skirtas tik pėstiesiems“, – teigė S.Ružinskas.

Bendrijos tarybos nario teigimu, miesto valdžia yra pamiršusi ir Pajūrio dviračių trasą. Danės gatve Pilies gatvės link dviratininkai priversti važiuoti prieš eismą arba šaligatviu.

„Trūksta ženklų, kad būtų įteisintas dviračių takas“, – tvirtino S.Ružinskas.

Vis tik kelionės dviračiais miesto gatvėmis organizatoriai džiaugiasi pasiektais rezultatais. Uostamiesčio valdžios atstovai pripažino, kad klaidų yra daug, jog infrastruktūra nėra visiškai tinkama dviratininkams. Jie pažadėjo ieškoti problemos sprendimo būdų.

Valdžios atstovai taip pat pažadėjo įtraukti Lietuvos dviratininkų bendrijos atstovus į Saugaus eismo komisiją.

„To mes prašėme jau anksčiau. Gal dabar tai įvyks greičiau“, – vylėsi S.Ružinskas.

Dviračių takų apžiūros rezultatai:

Trūksta horizontalaus ir vertikalaus ženklinimo ir kitų dviračių eismo saugumo priemonių esamuose dviračių takuose ir jų sankirtose su gatvėmis (sankryžomis) ir įvažomis į kiemus.

Esami dviračių takai daugelyje vietų nutrūksta, jie nėra sujungti į bendrą sistemą, netinkamos nuovažos arba jų visai nėra.

Dviratininkams draudžiama įvažiuoti į Tiltų gatvę.

Dviratininkams draudžiama važiuoti naujuoju „invalidų“ tiltu per geležinkelį.

Nacionaline Pajūrio dviračių trasa Danės gatvėje nuo Tiltų g. iki Pilies tilto dviratininkai turi važiuoti prieš eismą arba šaligatviu.

Šviesoforų signalai ir saugumo salelės didesnėse sankryžose  nepritaikyti dviračių eismui.

Daugelyje vietų prie naujų objektų šalia gatvių įrengtos trumpos ir nesujungtos tarpusavyje dviračių takų atkarpos po 100 metrų ar trumpesnės, kuriomis dviratininkai negali naudotis.

Dažnai dviračių takai užstatomi automobiliais ir spaudos kioskais, nėra užtvarų motorinėms transporto priemonėms, o policija menkai kontroliuoja.

Dviračių takai valomi labai retai, dviratininkai kliūva ir už neprižiūrimų ir išsikerojusių krūmų arba per daug nusvirusių medžių šakų.

Vykdant naujas gatvių rekonstrukcijas nebuvo įrengti dviračių takai ar juostos.


Šiame straipsnyje: Dviračių takaidviratininkai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos valdžia ieško, kas suprojektuotų sakurų parką
    Klaipėdos valdžia ieško, kas suprojektuotų sakurų parką

    Klaipėda tikisi pasipuošti sakurų parku – ieškoma, kas parengtų parko projektą. ...

  • Vaikui užtrenktos durys į mokyklą?
    Vaikui užtrenktos durys į mokyklą?

    Artinantis naujiems mokslo metams – sąmyšis. Klaipėdietė Virginija tikino nebežinanti, ko griebtis, kad jos vaikas būtų priimtas į uostamiesčio gimnaziją. Arčiausiai namų esančioje įstaigoje vietų jau seniai nėra, o kitos mokyklos e...

  • Parke – Berbomų kapai
    Parke – Berbomų kapai

    Buvusios miesto kapinės, prieš kelis dešimtmečius paverstos Skulptūrų parku, dar slepia nemažai paslapčių. Vieną jų atskleidė klaipėdietis, ilgus metus laikęs atmintyje garbingo Klaipėdos krašto vyro – Ernsto Vilhelmo Be...

  • Po Klaipėdą migravo briedis
    Po Klaipėdą migravo briedis

    Po uostamiestį sekmadienio rytą klaidžiojo briedis. Laukinis gyvūnas buvo pastebėtas keliose vietose šiaurinėje miesto dalyje.  ...

  • Naujai suskambėjusios dainos išjudino ir jaunimą, ir senjorus
    Naujai suskambėjusios dainos išjudino ir jaunimą, ir senjorus

    Klaipėdiečiai ir uostamiesčio svečiai šėlo pagal naujai suskambusią lietuvių liaudies muziką. Dalis senųjų lietuviškų dainų virto visiškai neatpažįstamomis ir galėjo varžytis su šiuolaikiniais hitais. ...

    3
  • Uostamiestyje neįsijungė dalis gatvės žibintų
    Uostamiestyje neįsijungė dalis gatvės žibintų

    Klaipėdoje, Liepojos gatvėje, šeštadienio vakarą neveikė dalis gatvės apšvietimo žibintų. Buvo užtemęs ruožas ties gyvenamuoju „Dragūnų“ kvartalu, važiuojant iš šiaurinės miesto dalies į pietus. ...

    1
  • Danijos vėjo jėgainės gali atsirasti ir prie Lietuvos krantų
    Danijos vėjo jėgainės gali atsirasti ir prie Lietuvos krantų

    Kitąmet šimto penkiasdešimt metų jubiliejų minėsiantis Danijos Esbjergo uostas yra vienas didžiausių vėjo jėgainių uostų Europoje. Užkariavę Šiaurės jūros rinką danai gręžiasi ir į Baltijos jūrą. ...

    8
  • Kitais metais Nidoje bus tvarkomas Urbo kalnas
    Kitais metais Nidoje bus tvarkomas Urbo kalnas

    Vienu iš Nidos simbolių laikomas Urbo kalnas su švyturiu jau kitąmet bus pradėtas tvarkyti, rašo dienraštis „Lietuvos žinios“. ...

  • 70 metų sulaukęs Šventosios švyturys įsileido smalsuolius
    70 metų sulaukęs Šventosios švyturys įsileido smalsuolius

    Šeštadienį, Pasaulinę švyturių dieną, paminėtas Šventosios švyturio 70 metų jubiliejus. Šia proga jis atvėrė duris lankytojams. Norinčių pasigrožėti panorama iš viršaus netrūko, tad teko lauk...

  • Slaugytojas Norvegijoje: čia dirbu, o ne ariu
    Slaugytojas Norvegijoje: čia dirbu, o ne ariu

    Šiame darbe maža romantikos. Be to, jis reikalauja ir didelio atsidavimo, ir profesionalumo. Tačiau tik padirbėjęs Norvegijoje ergoterapeutas Mantas Gilys patyrė, kaip išties turėtų būti vertinami – įskaitant ir materialinę i&scar...

    17
Daugiau straipsnių