Dėl geležinkelio plėtros nori kirsti mišką

Dėl geležinkelio, vedančio į uostą, plėtros norima iškirsti apie trisdešimt hektarų miško. Tokiu būdu siekiama iškelti trasas iš Girulių gyvenvietės.

Klaipėdos savivaldybės Teritorijų planavimo komitete pristatyta Klaipėdos geležinkelio mazgo Pauosčio kelyno rekonstrukcijos poveikio aplinkai vertinimo ataskaita.

Įvertinti buvo trys geležinkelių plėtros variantai. Klaipėdos savivaldybės Teritorijų planavimo komitetas pritarė maksimaliam. Pagal jį būtų ilginamos ir platinamos trasos, suprastinti iešminiai sujungimai.

Geležinkelis būtų iškeltas iš Girulių - trasa aplenktų šią gyvenvietę. Tačiau norint tai padaryti, reikia iškirsti 29 hektarus miško. Anot ataskaitos rengėjų, medžiai būtų atsodinti kitoje, savivaldybės nurodytoje vietoje.

Jie pabrėžė, kad medžiai nukentėtų visais trim atvejais, tačiau šiuo labiausiai. Ilginant trasas reikėtų iškirsti 3 Girulių miško, ilginant ir platinant - 9 hektarus.

Rengėjų teigimu, maksimalus variantas būtų naudingiausias gyventojams. Jie būtų apsaugoti nuo triukšmo, sumažėtų traukinių avarijų tikimybė, nes posūkis taptų tiesesniu. Sumažėtų ir traukinių judėjimas mieste.

Vietose, kur triukšmas būtų didesnis, organizatoriai yra pasiryžę pastatyti garso slopinimo sieneles. Pagal poveikio vertinimo ataskaitą oro tarša neviršija normų.

Plėsti geležinkelio trasas reikia, nes norima pradėti naudoti galingesnius lokomotyvus. Dabartiniai gali vežti 4 tūkst. tonų krovinį, nauji - 6 tūkst. tonų. Pastarieji yra kur kas ilgesni.

Šio projekto vertė aplinkai vertinimo ataskaitos dar turi pasisakyti miesto taryba.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių