Degusio lėktuvo keleiviai prašo vartotojų teisių gynėjų pagalbos

Bendrovės SAS lėktuvu, kuriame skrydžio metu kilo gaisras, skridę keleiviai oficialiai kreipėsi į tarptautinę vartotojų teisių gynimo organizaciją.

Kovo 12-ąją iš Kopenhagos į Palangą turėjęs skristi aviakompanijos SAS lėktuvas netrukus buvo priverstas nusileisti, nes salone dėl trumpo elektros laidų jungimosi plykstelėjo liepsna. Gesintuvo griebėsi 30-metis klaipėdietis. Skirtingai nei vėliau buvo oficialiai pranešta, keleivis užgesino gaisrą.

Po 16 minučių lėktuvas avariniu būdu nusileido Malmėje, tačiau dar apie ketvirtį valandos keleiviai buvo priversti sėdėti uždaryti uždūmintame lėktuve.

Vakar šio lėktuvo keleiviai telefonu kreipėsi į tarptautinę vartotojų teisių gynimo organizaciją.

„Išklausę, kas atsitiko, man ekspertai sakė, kad incidentas tikrai negali būti vertinamas kaip techninis gedimas. Su manimi kalbėjęs žmogus teigė, kad, jo supratimu, tai buvo pavojinga gyvybei situacija, - pasakojo 24 metų klaipėdietis Nojus. - Praėjusią savaitę į Kopenhagą neišskridome tuo pačiu lėktuvu. Įlipome, pilotai įjungė variklius, bet po kažkiek laiko per garsiakalbius buvo pranešta, kad dėl techninių kliūčių skrydis neįvyks. Tada į tą pačią vartotojų teisių organizaciją kreipiausi raštu, bet kol kas atsakymo negavau.“


Šiame straipsnyje: gaisras lėktuve

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių