Brangiausias kitų metų jūrų uosto projektas - Keleivių terminalas

Valstybinis Klaipėdos jūrų uostas kitąmet investicijoms planuoja skirti 148 mln. litų, iš jų daugiausiai - 41,5 mln. litų - teks Keleivių ir krovinių terminalo infrastruktūrai.

Tačiau jei pastarajam objektui Europos Komisija nuspręs skirti mažesnį 50 proc. finansavimą, uosto direkcijai teks atseikėti dar didesnę sumą. Skaičiuojama, kad terminalo infrastruktūra su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM) gali kainuoti apie 170 mln. litų, rašo naujienų svetainė vz.lt.

"Beveik neabejoju, kad nepavyks pasiekti tokio Europos Sąjungos finansavimo, kokio anksčiau tikėtasi, bet gal bus skirta 50 proc. Priešingu atveju turėtume ieškoti kitų šaltinių, galbūt reikėtų skolintis", - po Klaipėdos jūrų uosto valdybos posėdžio teigė susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.

Šių metų uosto investicinei programai buvo skirta per 120 mln. litų, tačiau iki lapkričio panaudota vos 41,8 proc., tad pinigai ir neužbaigti darbai - tarp jų nepradėta statyti Keleivių ir krovinių terminalo krantinė ir pirsas - persikels į kitus metus.


Šiame straipsnyje: keleivių terminalas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių