„Baltija“ vykdo penkių laivų užsakymus

Šiuo metu „Baltijos" laivų statykla blokus ir antstatus gamina net penkių skirtingų tipų laivams. Dėl turimų naujausių technologijų „Baltija" kiekvienam laivui gamina sudėtingiausius blokus - esančius laivo priekyje, gale bei dugne.

„Baltijoje" šiuo metu blokai ir antstatai gaminami L211 konteinervežių serijai, skirtai Danijoje esančiai Odesės laivų statyklai. Motininė kompanija „Baltijai" patiki įgyvendinti pačias sudėtingiausias konstrukcijas. L211 seriją sudaro plieno blokai ir antstatai skirti šešiems konteinervežiams. Pastariesiems laivams skirti antstatai pasižymi aukščiu. Gamykloje statomus antstatus skirtus konteinervežiams, sudaro net 10 aukštų.

Tuo pat metu „Baltijos" laivų statykla įgyvendina L217seriją, skirtą Ro - Ro tipo laivams. Ro - Ro - tai keltų tipo laivai, turintys specialią įrangą skirtą kelių transporto priemonėms, dažniausiai turinčioms priekabas, įvažiuoti į laivą ir išvažiuoti iš jo. Šios serijos blokai pareikalavo itin daug su vamzdžių gamyba ir montavimu susijusio darbo. Taip yra todėl, kad „Baltija" laivui gamina dugno blokus, kuriuose reikia nutiesti sudėtingą ir daug kruopštumo reikalaujančią kuro apšildymo sistemą. Šis užsakymas skirtas aštuoniems Ro - Ro tipo laivams.

Neseniai „Baltija" startavo su dar vienu užsakymu, skirtu balkeriams. Užsakymo metu dalys bus pagamintos aštuoniems tokio tipo laivams. Ši L223 serija turėtų būti baigta 2010-ųjų balandį. Tokiuose laivuose pervežami įvairūs birūs, beformiai kroviniai.

Ro - Ro tipo laivams ir balkeriams, „Baltijos" laivų statykla gamina ir antstatus. Šiems laivams gaminamos konstrukcijos skirtingai nei konteinervežiams - ne tokios didelės. Antstatai skirti Ro - Ro tipo laivams labai platūs, tačiau ne tokie aukšti - vos trijų aukštų. Tuo metu balkeriams gaminamus antstatus sudaro septyni aukštai.

Dar vienas laivų tipas, kuriems „Baltija" gamina visus sudėtingiausios konstrukcijos blokus - patruliniai laivai. Užsakymas gautas trims tokio tipo laivams. L714 serijai skirti blokai pradėti gaminti vasarį. Jei viskas vyks kaip numatyta šis užsakymas turėtų būti baigtas prieš pat Šv. Kalėdas - gruodžio 22-ąją dieną. Įdomu tai, kad patrulinių laivų gamybai naudojamas plonesnis metalas nei įprastai, todėl gaminant konstrukcijas būtinas didesnis atidumas ir atsargumas. Su plono plieno konstrukcijomis „Baltijos" darbuotojams jau teko susidurti įgyvendinant Kvaerner Masa - Yards užsakymus 2000 - 2002 metais, Kleven Verft užsakymą 2001-aisiais, Aker Yards užsakymą 2003-aisiais bei įgyvendinant dabartinius Aker Yards Turku užsakymus skirtus kruiziniams laivams.

Iš Suomijoje esančios Aker Yards laivų statyklos gavusi pakartotinį užsakymą didžiausiam pasaulyje kruiziniam laivui „Genesis", „Baltija" jį įgyvendinti pradėjo rugpjūtį. Pastarasis NB1364 užsakymas analogiškas šių metų pradžioje užbaigtam pirmajam „Genesis" užsakymui. Antrajam „Genesis" skirto bloko Nr.610 statybos, kaip ir ankstesnių užsakymų užtruks apie 3 mėnesius. Tam pačiam „Genesis" skirtų blokų Nr.920, Nr.950, Nr.980 statybas (pastarieji skirti laivo priekiui) planuojama pradėti spalio pabaigoje, o užsakovai juos gaus tik kitų metų gegužę.


Šiame straipsnyje: baltijalaivaistatykla

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių