Baltarusiai siekia didinti trąšų pervežimo apimtis per Klaipėdą

Baltarusijos kalio trąšų gamintoja "Belaruskalij" siekia didinti kalio trąšų pervežimo apimtis per Klaipėdos uostą.

Klaipėdos jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas trečiadienį Vilniuje susitiks su "Belaruskalij" generaliniu direktoriumi Valerijumi Kirijenka.

Klaipėdos uosto direkcijos atstovė ryšiams su visuomene Geda Marozaitė teigė, jog susitikimas organizuojamas abiejų pusių iniciatyva. Susitikime, kuriame dalyvaus ir susisiekimo viceministras Arūnas Štaras, ketinama aptarti kalio trąšų eksportą per Lietuvos teritoriją bei tai, kaip jį galima būtų padidinti.

Klaipėdos uostas, pasak G.Marozaitės, yra suinteresuotas krovos didinimu: "Mums, liaudiškai tariant, kuo daugiau - tuo geriau".

Ketvirtadienį, pasak uosto atstovės, Baltarusijos bendrovės vadovai tęs vizitą Klaipėdoje ir lankysis dviejose kalio trąšas kraunančiose uostamiesčio įmonėse - koncerno "Achemos grupė" valdomoje Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje (KLASCO) ir Birių krovinių terminale (BKT).

Pasak žiniasklaidos, iš buvusių pagrindinių trijų "Belaruskalij" kalio trąšų gabenimo uostų trąšas šiemet krauna tik Klaipėdos ir Ukrainos Nikolajevo uostai - baltarusiai atsisakė Ventspilio uostų paslaugų, o vasarą pasirašė sutartį dėl produkcijos eksporto į Indiją. KLASCO ir BKT pernai perkrovė 3,25 mln. tonų trąšų iš Baltarusijos.

Iš viso, uosto duomenimis, pernai Klaipėdoje buvo perkrauta 6,6 mln. tonų krovinių iš Baltarusijos.


Šiame straipsnyje: uosto krovaBelaruskalij

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių