Versle – atakos skundais

Uostamiesčio verslininkai, norėdami atsikratyti konkurentų, griebiasi ir juodųjų technologijų. Pigiau prekes parduodantys ar daugiau klientų sulaukiantys pardavėjai ir paslaugų teikėjai yra skundžiami pačioms įvairiausioms tarnyboms. Tačiau visa tai atsisuka ir prieš pačius skundikus.

Uostamiesčio verslininkai, norėdami atsikratyti konkurentų, griebiasi ir juodųjų technologijų. Pigiau prekes parduodantys ar daugiau klientų sulaukiantys pardavėjai ir paslaugų teikėjai yra skundžiami pačioms įvairiausioms tarnyboms. Tačiau visa tai atsisuka ir prieš pačius skundikus.

Nepatiko pigesnės braškės

Dažnai įvairioms tarnyboms vieni kitus skundžia smulkieji verslininkai.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Kontrolės ir prevencijos poskyrio vedėjo Viliaus Valio, ne vienas toks atvejis yra pasitaikęs tarp vaisių, daržovių prekeivių, įsikūrusių viešose vietose.

Šią vasarą kontrolieriai sulaukė pranešimo iš vieno pardavėjo, kad šalia įsikūręs konkurentas, pirkėjams pigiau siūlantis braškes, prekiauja be leidimo.

"Reaguojame į visus skundus. Šis nebuvo išimtis. Patikrinimo metu paaiškėjo, kad apskųstas žmogus dirbo tvarkingai. Leidimą veiklai jis turėjo. Be šio dokumento prekiavo pats skundikas. Jam buvo surašytas protokolas. Lazda atsisuko kitu galu", – tvirtino vedėjas.

Turgavietėse taip pat dažnai pasitaiko panašių atvejų, kai prekeiviai prisivilioti daugiau pirkėjų bando ne mažindami savo prekių kainas, o skųsdami konkurentus įvairioms tarnyboms.

Pykosi ir arklininkai

V.Valio teigimu, panaši situacija buvo ir Smiltynėje tarp verslininkų, kurie žmonėms siūlo pasivažinėti žirgų traukiamomis karietomis.

Vienas šios paslaugos teikėjų pranešė Viešosios tvarkos skyriui, kad konkurentas dirba be leidimo. Po tokio skundo kontrolieriai surengė patikrinimą Smiltynėje. Jo metu buvo nustatyta daug pažeidimų.

Nebuvo tinkamai sutvarkyta teritorija, kurioje teikiama ši paslauga, paženklinti žirgai. Taip pat rasta asmenų, kurie paslaugą teikė be leidimo. Jie aiškino, kad dokumento nespėjo išsiimti.

"Tą kartą teko nubausti visus, kurie teikė šią paslaugą. Po patikrinimo karietų savininkai susitarė. Šią vasarą daugiau tokių nusiskundimų nesulaukėme", – pasakojo vedėjas.

V.Valys tvirtino, jog toks skundas gimė, nes verslininkai nepasidalijo klientų. Vienas piktinosi, kad kito žirgai eiklesni, greičiau važiuoja ir todėl gali vežti daugiau klientų.

Užkliuvo lauko kavinė

Per tarnybas santykius bando aiškintis ir viešojo maitinimo įstaigos.

Buvo atvejis, kai vienos kavinės savininkas apskundė greta esančios kitos šeimininką, kad pastarasis laikiną statinį įrenginėja be leidimo.

"Patikrinimo metu leidimas buvo pateiktas. Vėliau buvo gautas kitas skundas, kad minėtas laikinas statinys įrenginėjamas ne pagal projektą. Kiek žinau, tas asmuo skambino ir į kitas institucijas. Matyt, taip norėjo pasunkinti šalia įsikūrusio konkurento darbą", – spėjo vedėjas.

V.Valio teigimu, yra gerai, kai viena įmonė kontroliuoja kitą.

"Dėl žirgų pranešimas pasitvirtino. Smiltynėje atsirado daugiau tvarkos. Tačiau būna ir tokių skundų, kurie visiškai neatitinka realybės. Nuvažiuojame ir nieko nerandame", – apmaudavo vedėjas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių