Uostas iš miesto perima gatves

Vyriausybė pritarė, kad Nemuno gatvės dalis kartu su automobilių stovėjimo aikštele taptų vidine Klaipėdos uosto gatve.

Naujas įvažiavimas į uostą

Šios gatvės dalies nuo Senosios Smiltelės iki Nevėžio gatvės perėmimas yra ypač svarbus vystantis vienai perspektyviausių uosto bendrovių – „Birių krovinių terminalą“, kur yra ir dalis baltarusiško kapitalo.

Perėmus Nemuno gatvės dalį į šį terminalą bus galima įrengti atskirą įvažiavimą. Iki šiol „Birių krovinių terminalas“ naudojosi bendru įvažiavimu kartu su „Klaipėdos Smelte“.

Uosto direkcija gatvę iš Klaipėdos miesto savivaldybės perims už likutinę nulinę vertę.

Bendras Nemuno gatvės ilgis yra 3947 metrai. Iki šio perdavimo savivaldybė valdė 3195 metrus šios gatvės, Uosto direkcija – 752 metrus.

Perduotų visą gatvę

Klaipėdos miesto savivaldybė atskirose diskusijoje yra išreiškusi norą perduoti Uosto direkcijai visą Nemuno gatvę, nes ji beveik išskirtinai yra naudojama uosto reikmėms. Netgi yra 2016 m. balandžio mėnesio raštas, kur savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas nurodo, kad Uosto direkcija galėtų perimti visą Nemuno gatvę.

Tačiau kol kas Vyriausybei pateiktas projektas perduoti tik dalį – 401 metro gatvės dalį. Savivaldybei dar liks 2794 metrų ilgio Nemuno gatvės dalis.

Pritardama, kad sutinka perduoti 401 metro ilgio Nemuno gatvės dalį, Klaipėdos miesto savivaldybė šiemet rugsėjo pabaigoje kreipėsi į Susisiekimo ministeriją prašydama, kad ši ruoštų dar vieną Vyriausybės nutarimą dėl likusios Nemuno gatvės dalies perdavimo Uosto direkcijai.

Uostas nori daugiau

Siekiant uosto bendrovėms sudaryti geresnes veiklos bei įvažiavimo į savas teritorijas sąlygas Uosto direkcija yra pareiškusi norą perimti ir Šešupės bei Rusnės gatves.

Uosto direkcija savivaldybei yra pateikusi prašymą perimti ir Jūrininkų gatvės dalį nuo šios gatvės sankryžos su Minijos gatve iki sankryžos su Perkėlos gatve. Ši gatvė taip pat išskirtinai naudojama uosto reikmėms - privažiuoti į „Vakarų laivų gamyklą“, „Malkų įlankos terminalą“, „Klaipėdos konteinerių terminalą“.

Uosto interesas yra kiek įmanoma plačiau panaudoti ir Kalnupės gatvę. Ja galėtų būti gabenami konteinerių srautai iš „Klaipėdos Smeltės“. Bet kol kas neina kalba apie šios gatvės kokios nors dalies perėmimą į Uosto direkcijos balansą.

Tvarkytis lengviau...

Dėl to, kad nori perimti vis daugiau gatvių Uosto direkcijoje netgi pasigirdo kai kurių replikų, kad ji tampanti savotiška „Kelių direkcija“.

Vis dėlto uostui kai kuriais atvejais yra palankiau vykdyti veiklą, kai jis turi tinkamus privažiavimo kelius. Juo labiau, kad jiems pertvarkyti Uosto direkcija gali skirti reikalingas lėšas.

Dėl Nemuno gatvės dalies ir kitų gatvių, kurias Uosto direkcija nori perimti, rekonstrukcijos ji kreipėsi į Klaipėdos savivaldybę, bet ši lėšų tos gatvės rekonstrukcijai negalėjo skirti. Todėl lengviau ir paprasčiau perėmus tas gatves pačiai Uosto direkcijai pasirengti rekonstrukcijos projektus ir gatves tvarkyti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zemaitis

Zemaitis portretas
Kada Vilniaus agronomai H. Manto gatve uostui parduos? Juk jiems dzyn.

Anonimas

Anonimas portretas
o kaip gyvens zalgirio gatves gyventojai

Zaiza

Zaiza portretas
As save pats maitinu. Taip ir iki Minijos gatves daeis...
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių