Uostamiestyje perėjos įrengti neketina

Klaipėdiečiams, norintiems pereiti į kitą Herkaus Manto gatvės pusę, kur įsikūrusi "Atgimimo" stotelė, tenka lūkuriuoti prie trijų perėjų. Specialistų teigimu, gatvės sujungimas perėja ne tik nepalengvintų eismo, bet ir sukeltų pavojų gyventojams.

Klaipėdiečiai skundžiasi, kad Herkaus Manto, Naujojo Sodo ir Liepų gatvių sankryžoje pėsčiųjų eismas yra per daug sudėtingas. Nuo viešbučio "Amberton" į "Atgimimo" stotelę, esančią šalia Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro, skubantiems gyventojams tenka triskart kirsti gatves – iš pradžių Naujojo Sodo, tuomet – Herkaus Manto, o tada – Liepų.

Miestiečiai tikina, kad dar viena perėja turėtų išspręsti problemą – Atgimimo aikštė būtų sujungta su priešais ją esančia autobusų stotele ir pėstiesiems nereikėtų stoviniuoti prie trijų šviesoforų.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Aleksandras Michailovas teigė, kad nauja perėja sukeltų didesnių problemų nei pėsčiųjų sugaištamas laikas.

"Liepų gatve iš dviejų pusių važiuoja mašinos: vienas srautas juda iš savivaldybės pusės, kitas – iš viešbučio pusės. Trečdalis ar net pusė šių mašinų suka į kairę, tai yra į Herkaus Manto gatvę. Jei šioje vietoje įrengsime perėją, susidarys spūstys ir kils naujų problemų", – eismo situaciją aiškino pašnekovas.

Pasak A.Michailovo, įrengus papildomą perėją, automobilių vairuotojai bandytų kuo greičiau pravažiuoti šią vietą, net ir esant neleistinam šviesoforo signalui – pavyzdžiui, vos pamatę atsiradusių laisvų vietų tarp gatvę kertančių žmonių.

Anot jo, tai sukeltų pavojų pėstiesiems ir padidintų avarijų riziką.

Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas informavo, kad dar vienos perėjos sukūrimas nėra svarstomas. Esą šios perėjos nebuvimas yra naudingas: vairuotojai gali džiaugtis, kad nesusidaro spūstys, o pėstiesiems užtikrinamas didesnis saugumas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

del baltijos pr

del baltijos pr portretas
panaikinkim perejas baltijos pr ir ismokim skraidyti. ka daryti kai darzelis ir mokykla kitoje baltijos pr puseje? eiti 15 min iki silutes pl ir tiek pat atgal, nors reikia tik tiesiai kirsti gatve? vairuotoju pasiulymai svarbus tik jiems patiems, o pesciuju laikas neskaiciuojamas... sutinku, kad perejos pavojingos ir ties nemuno baldais ir ties mazaja norfa... daugelis net nepristabdo ir islaviruoja tarp greicio ribojimo kalneliu. prasau - teikit pasiulymus statyti viadukus virs kelio ar pozemines perejas, o ne naikinti is vis...

wert

wert portretas
klaipėdoje jau kiek apmažinta perėjų, tas gerai. bet vis dar jų yra per daug. baltijos prospekte perėjų išvis neturi būti, o skiriamojoje juostoje reiktų pastatyti tvorą. galėtų likti tik viena - ties šilutės pl. šiaurės pr. perėjų perd daug. naujas kelias, o net padorių lėtėjimo juostų apsisukimui nepadaryta.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių