Uostamiesčio vairuotojų laukia eismo pokyčiai

Grįžti į straipsnį

taksistas

taksistas portretas
Dauguma vairuotojų mes siūlome padaryti 6 juostų kelią nuo Kauno iki Sausio 15 gatvės sankryžos. Ir problemos išsispres.Dažniau savivaldybės klerkams reikia išeiti į gatvės . Tada ir galvytės atvės ir sprendimo būdus suras. Sekmės

Klaipėda

Klaipėda portretas
+1 juosta (dabartinės kaip debilams plačios), reversiniai šviesoforai (reguliuojantis pralaidumą priklausomai nuo intensyvaus eismo krypties), žalioji banga (šviesoforai sureguliuoti), dviejų juostų vieną krytpimi jokių išskyrimų viešajam transportui, trys juostos - maloniai prašome. Štai jūsų sprendimai, alioo, debiliukai iš savivaldybės...

buki ar ,tingus asmenys priima sprendimu mieste dėl eismo

 buki ar ,tingus  asmenys priima sprendimu mieste dėl eismo portretas
Tegul savivaldybės valdininkai nuvažiuoja į Liepoją ir pamatys kaip ten sureguliuoti šviesaforai mieste, važiuoji gatve ir visą laiką dega tau žalia šviesa ,aišku privalai laikytis leidžiamo greičio,senai Klaipėdoje žadėjo tai daryti , pinigus leidžia visokioms tyrinėjimo programoms ,o rezultatas nulinis .O kas liečia išskirtinumą pirmai juostai pritariu žemiau rašusiam ,kad turi būti ne mažiau kaip trys eismo juostos vieną kryptim

kai valdinikų iš savivaldybės už vėlavimą į darbą nebaudžia

 kai valdinikų iš savivaldybės už vėlavimą į darbą nebaudžia portretas
Eismo taisyklėse išimtis sudaroma tik automobiliams su švyturėliais o,visą kitą Klaipėdoje savivaldybės valdininkų išmislas.Privačių kompanijų taksistams ,autobusams sudaromos išskirtinės teisės važinėti laisva pirma juostą ir kalti pinigus,o visi kiti tegul vėjuoja ,atsieit važiuokit su taksi, o kur logika kai mieste vieni kamsčiai,tokias išimtis galima daryti tik jei viena kriptym yra trys ir daugiau juostų,akivaizdu ,kad truksta kompetencijos asmenims priimantiems ,,tokius,, sprendimus

hdmi

hdmi portretas
Yra dar vienas sprendimas. Važiuojant nuo Akro pusės toje mažytėje sankryžoje reikėtų uždrausti apsisukti. Jau vien sukantys į kairę dažnai pasibaido priepriešinių mašinų ir pristabdo. Bet bandantys apsisukti tai dar labiau, nes dažnai netelpa pro bordiūrą, jungia atbulinį ir ta viena juosta išvis užsistabdo. Kam reikia gali ir pro Iki ratu apvažiuoti.

Valdas

Valdas portretas
Ten yra pakankamai vietos padaryti 3 juostas.

Marcia1

Marcia1 portretas
Pradekite uždirbti 80 euru per valanda dirbdami internetu namuose 4-5 valandas per diena ... Gaukite savaitini mokejimo buda. Jums tereikia nešiojamojo kompiuterio, interneto ryšio ir laisvo laiko. . Aplankyti .....===========>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­j­­o­­b­­3­­3.c­­o­­m

dj

dj portretas
Daugumai dzin- galima, negalima, vis tiek vaziuoja A juosta. Ir kodel i tai ziurima pro pirstus??

>

> portretas
Manau, viesojo,o tai matyt koks 50 vnt,autobusu,transportui skiriamos gatviu juostos,pagrinde 2ju eiliu kryptines juostos,is kuriu viena "autobusams"?Miesto gyventojams-sveciams-tranzitui lieka viena juosta,negana,"specai",pristato kalneliu-kubeliu-balkeliu,pesciuju saleliu,neadekvaciu(nereguliuojamu) pereju, i kurias "pestieji" puola neziuredami,o tai KAMSCIAI?O kiek MUSU pinigu,mums skirtu ES pinigu isleidziama(isisavinama),"studijoms,ar kitom nesamonem"?Kiek kainuoja REGULUOJAMA pereja,su ismaniais sviesaforais,ir kiek "nereguliuojama-nesamoniu" pereja-isdazyta keliom spalvom,kalneliai is abieju pusiu-isdazyti,saugumo saleles,su "stulpeliais",spec apsievtimais,geltonais mirksiais,AR KAS SKAICIAVO,aplamai ar kas Klaipedos miesto(???) savUvaldybeje skaiciuoja MUSU PINIGUS ???

:DDD

:DDD portretas
Kamščiai Klaipėdoje ??? Kur jūs matėte kamščius ? Pastovėjote eilutėje 10 -15minučių ir tai jau kamštis ? Kaimiečiai jūs :DD

rasa

rasa portretas
Aha, kaip tik į darbą ir iš darbo, kai patys didžiausi kamščiai, važiuojama po keturis automobilyje :-D Labai protingas sprendimas, smarkiai įtakosiantis kamščius :-DDD

mrr to vot teip

mrr to vot teip portretas
Kaip bebūtų graudu, bet tai teisybė. Prisimenu, dar kai Pilies gatvė buvo uždaryta, tai su kolegomis aptarinėjome kaip čia geriau važiuoti, bet apie autobusą niekas nenorėjo net girdėti, vis planavo kaip savo trandalietu (važiuoja aišku vienas pats) surasti geresni keliuką. Ir tokių labai daug...

Darius

Darius portretas
Kam tas saligatvis reikalingas palei gatve? Galejo ji isardyti ir praplatinti Taikos pr. iki 6 juostu be problemu...

vot teip

vot teip portretas
Suprantu,kad gyvenantiems priemesčiuose auto yra būtinybė,bet ką reikia galvot apie kokį Klaipėdos kumetyno gyventoją,kuris į darbą važiuoja su senu drandalietu,kokias penkis - šešis autobuso sustojimus?ir rėkia komentaruose,kad jį jau užsip.so toks gyvenimas mieste?ir tokių ojojoj kiek daug

Antanas

Antanas portretas
Daromos studijos jau daug metų,leidžiami mūsų visų pinigai o kaip nėra išmaniosios eismo sistemos,taip nėra,nors mieste tik trys pagrindinės pagrindinės gatvės.Eimo situacija vis blogėja.Eismo kamščiai didėja ,teršiamas oras,išlaidos degalams didėja,o valdininkai ir toliau miega,net tarybiniais metais sugebėdavo įrengti žaliąsias juostas.

GGG

GGG portretas
Visame pasaulyje transporto reguliavimo mintis yra, kad eismas nestotu ir be reikalo neterštu aplinkos, bet Lietuvoje viskas daroma atvirkščiai, ir tai yra todėl kad žmones skaičiuoja, ne tik proteguojamu autobusu parko pinigus. Jeigu viena diena mėnesiui sustabdyti privatų transportą, kita mėnesi nebebūtu už ką biudžetininkam algų mokėt...

> naikinti

> naikinti portretas
pats sakote, kad mieste 3 pagrindines gatves. Bet tik Taikos pr. yra A juosta, jei jums taip netinka ta A juosta vaziuokite kitomis pagrindinemis gatvemis: Silutes pl. 3 juostos, Minijos 3 juostos. Kodel grudates Taikos pr. kur yra 2 juostos kuri viena is ju A ? Viesojo transporto juostu tikrai nereikia naikinti, o kaip tik labiau kontroliuoti, kad nesivazinetu tokie kaip "naikinti" proto bokstai

naikinti

naikinti portretas
ta A juosta ir tiek, mieste 3 pagrindines gatves bet dar sugebama ivesti apribojimus. gatves trarkomis tik tiek kad pakeiciami nauji borteliai ir viskas, jokiu sprendimu neieskoma, kaip buvo padaryta nuo tarybiniu laiku taip ir lieka

Sviesoforas

Sviesoforas portretas
Kada Minijos ir Uosto gatvese sureguliuosit sviesoforus, negi sunku prailginti zalios sviesos laika. (dabar per cikla tik 5 auto prareda). O viesasis transportas is vis gali patyleti, nes - miesto geda. (nei kainos, nei patogumo, nei laiko privalumo NERA) tik A juosta uzima.

Anonimas

Anonimas portretas
vaziuoja NE ZMONES o AUTOMOBILIAI DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

to klp

to klp portretas
Sprendimas teisingas. Jei yra kamščiai, tai greičiau turi pravažiuoti kiek įmanoma daugiau žmonių. Žmonių, o ne automobilių. Todėl pirmumas autobusams ir 4+.

klp

klp portretas
Saliamoniškas sprendimas: jeigu yra transporto kamščiai, reikia iš dviejų juostų palikti tik vieną ?! Žmogaus durnumui ribų nėra. Gaila tik to, kad tas durnumas yra galvose tų, kurie sprendžia už visus.

Antanas

Antanas portretas
Yra kur platinti kelią iki 6 eismo juostų, ir problema išspręsta butų

Galerijos

Daugiau straipsnių