Uostamiesčio moksleiviai tobulėja žaisdami

Klaipėdos miesto savivaldybės viešosios bibliotekos Vaikų skyriuje rinkosi bibliotekininkai, mokytojai ir vaikai, aktyviai dalyvaujantys viešųjų bibliotekų inovacijų programoje „Iššūkis“, kurios koncepcija sulaukė nacionalinio ir tarptautinio pripažinimo.

Moksleiviai pamėgo

Į uostamiestį atvyko žaidimą "Iššūkis" sukūrę Utenos viešosios bibliotekos, Utenos švietimo centro specialistai ir mokytojų ekspertų grupė, kurie pristatė Klaipėdoje pradėtos įgyvendinti programos rezultatus ir apdovanojo geriausiai pasirodžiusius vaikus.

Utenoje startavusi 2010-aisiais, šiais metais programa pasiekė ir Klaipėdą. Žaidimą vaikai gali žaisti daugelyje Klaipėdos miesto savivaldybės viešosios bibliotekos padalinių ir uostamiesčio mokyklose, kurios yra pasirašiusios bendradarbiavimo sutartis.

Per porą mėnesių lavinanti ir ugdanti programa susilaukė uostamiesčio moksleivių dėmesio. Anot bibliotekos darbuotojų, į programą jau įsitraukė apie 300 smalsių klaipėdiečių – daugiau nei pusė jų turiningai praleisti laiko atvyksta į Klaipėdos miesto savivaldybės viešosios bibliotekos padalinius.

Motyvuoja vaikus

Programa skatina vaikus žaisti ne įprastus kompiuterinius žaidimus, o mokomąjį žaidimą, kuris yra įtraukiantis, skatinantis lenktyniavimą, padedantis įgyti žinių, suderintų su mokymo programomis.

Klaipėdos miesto savivaldybės viešosios bibliotekos direktorė Bronislava Lauciuvienė pasakojo, kad žaidimas "Išsūkis" motyvuoja moksleivius.

"Vaikai rodo susidomėjimą. Prasmingas laiko leidimas prie kompiuterio juos įkvepia ir skatina siekti žinių. Be to, į viešosios bibliotekos padalinius užsukantys vaikai labai laukia prizų. Kartą per mėnesį geriausius rezultatus parodę vaikai yra apdovanojami kvietimais į baseiną. O moksleivius iš mokyklų, kurios dalyvauja projekte, skatina patys mokytojai, skirdami papildomų balų prie pažymių", – kalbėjo B.Lauciuvienė.

Gerina rezultatus

Anot jos, projektas padeda vaikams išmokti tikslingai panaudoti kompiuterį. Direktorės teigimu, projekto sėkmė dar kartą patvirtina, kad tokios edukacinės programos itin reikalingos ir naudingos.

5–7 klasių moksleiviai, žaisdami žaidimą "Iššūkis", bibliotekose gali pagerinti savo mokymosi rezultatus iš matematikos, istorijos, lietuvių ir anglų kalbų, gamtos mokslų. Siekiant gerų rezultatų, buvo sukurtos techninės priemonės žaidimą stebėti, valdyti, rinkti statistiką.

Į žaidimą jau įsijungė "Verdenės", Prano Mašioto, Simono Dacho, Martyno Mažvydo, "Gabijos" progimnazijos bei Liudviko Stulpino, Gedminų, "Vyturio", Vitės pagrindinės mokyklos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių