Transporto spūstys vėl bandė klaipėdiečių kantrybę

Nuolatinės transporto spūstys baigia perpildyti klaipėdiečių kantrybės taures. Miesto valdžios atstovų jie reikalauja imtis veiksmų ir išspręsti susidariusią situaciją.

Užsikimšo pagrindinės sankryžos

Ratuotiems klaipėdiečiams didžiausioje transporto spūstyje teko stovėti antradienio vakarą, apie 18 val. Sudėtinga buvo įvažiuoti į miestą ties Jakų sankryža.

Parvažiuojantiems nuo autostrados pusės spūstyje teko stovėti ir ant viaduko, ir ties žiedine sankryža. Pastaroji taip pat buvo pilna transporto priemonių. Vairuotojams teko stovėti ir laukti, kol galės pajudėti.

Ne ką geresnė situacija buvo ir pačiame mieste. Transporto priemonės buvo išsirikiavusios Baltijos prospekte Minijos gatvės link.

Užsikimšusios taip pat buvo Baltijos prospekto ir Šilutės plento bei pastarojo ir Taikos prospekto žiedinės sankryžos.

Vairuotojai piktinosi, kad spūstis sudaro į Centrinį Klaipėdos terminalą vykstantys vilkikai. Baltijos prospekte nusidriekė jų ilgiausia eilė.

Socialiniuose tinkluose spūstyse įstrigę vairuotojai kolegoms patarė rinktis kitus maršrutus.

Kai kurie guodė, kad po kelių valandų sunkiasvorio transporto nebeliks. Pabrėžė, kad vilkikai vyksta į keltą, kuris išplaukia 20 val.

Daugelis tvirtino, apskritai nesuprantantys, kam galėjo šauti į galvą perkelti visas keltų linijas iš pietinėje miesto dalyje esančio terminalo į miesto centrą.

Kiti reikalo, kad miesto valdžios atstovai kuo greičiau imtųsi realių veiksmų, kad situacija būtų suvaldyta ir miestiečiams netektų stovėti bei gaišti laiko transporto spūstyse vos ne kasdien.

Piktinamasi, kad dabar šios susidaro ne tik įprasto rytinio ir vakarinio piko metu, bet ir vėliau.

Priežasčių yra ne viena

Miesto meras Vytautas Grubliauskas prieš dvi savaites inicijavo pasitarimą dėl miestą kankinančių transporto spūsčių. Į jį buvo sukviesti įvairių tarnybų atstovai. Ieškota būdų, kaip palengvinti gyvenimą miestiečiams.

Pasitarimo metu pabrėžta, kad spūsčių padidėjimui įtakos turėjo daug priežasčių. Pagrindinės – Tilžės gatvės dalies uždarymas rekonstrukcijai, remonto darbai kitose arterijose, visų „DFDS Seaways“ keltų linijų perkėlimas į Centrinį Klaipėdos terminalą.

Susitikimo metu sutarta, kad visi remonto darbai: ženklinimas, asfaltavimas, valymas ar bortų dėjimas – pagrindinėse magistralėse negali būti atliekami piko valandomis. Prašyta, kad jie vyktų naktį.

Dėl sunkiojo transporto, kuris važiuoja į Centrinį Klaipėdos terminalą ir iš jo sutarta, kad būtų vėlinamas išvažiavimo vakariniu metu laikas bei siekiama, kad į terminalą atvažiuojantis transportas pradėtų rinktis kiek įmanoma vėliau.

Geležinkelininkų prašyta, kad gyventų miesto ritmu ir sąstatų, kiek tai įmanoma, neformuoti piko valandomis, kad kuo rečiau reikėtų uždaryti Rimkų pervažą.

Svarstyta, ar spūsčių nepadėtų sumažinti įstaigų darbo laiko koregavimas.

Savivaldybės administracijai pavesta apklausti ugdymo įstaigų vadovus, bendruomenes, savivaldybės pavaldumo įmones dėl galimo darbo laiko pradžios ir pabaigos diferencijavimo.

Padėtų sankryžos rekonstrukcija

Pasitarimo metu pabrėžta, kad, siekiant išvengti spūsčių, būtina įgyvendinti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija. Virš jos numatyta statyti estakadą. Šiuo metu vyksta projektavimo darbai.

Taip pat atkreiptas dėmesys, kad projektuojamas Statybininkų prospekto tęsinys. Tai bus naujas išvažiavimas iš miesto, įsiliesiantis į kelią Klaipėda–Šilutė.

Akcentuota, kad nėra baigtas Jakų sankryžos rekonstrukcijos projektas, kur dar trūksta jungčių Klaipėda–Palanga ir Kaunas–Šilutė.

Miesto valdžios atstovai planavo organizuoti pasitarimus su Susisiekimo ministerija, Lietuvos automobilių kelių direkcija, valstybės įmone „Klaipėdos regiono keliai“ dėl šio klausimo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

g

g portretas
Ir už visą šitą jovalą miestas atidavė mokyklos pastatą Strėvos g.vaikų darželį ir "Baltijos " stadioną.Gavom brudą ne už dyką,o už savo turtą.Monkės biznis "klaipėdietiškai".Taip jau būna,kai miesto planus kuria bemoksliai avantiūristai.

Budelis

Budelis portretas
gRubliauskas pasižadėjo kasti tunelį po miesto apačia. Po darbo su kastuvėliu ir iškas.Nieko čia sunkaus nėra.

Liberalai blogi tik Vilniuje, Klaipėdoje jie geručiai

Liberalai blogi tik Vilniuje, Klaipėdoje jie geručiai portretas
Liberalai jau "sutvarkė" Šventosios uostą, krovinių terminalą, transporto spūstis ir kt., dabar "tvarkys" naują tiltą, kad miestas visai nebeprakvėpuotų nuo transporto išmetamųjų dujų.
VISI KOMENTARAI 60

Galerijos

Daugiau straipsnių