Spūsčių Klaipėdoje priežastis – policijos reidas

Jie privaloma tvarka turi būti tvirtinami komisariato vadovybės, todėl tos dienos reidas taip pat vyko su vadovybės žinia.

"Atsižvelgdami į reido rezultatus, manome, kad reidas patvirtino, jog piko metu pažeidėjai naudojasi galimybe išvengti policijos patikrinimų. Ateityje ieškosime kitų taktinių sprendimų, kaip efektyviau kovoti su kelių eismo pažeidėjais piko metu, kad nesukeltume nepatogumų atsakingiems ir tvarkingiems eismo dalyviams, kurių yra dauguma. Atsiprašome eismo dalyvių dėl reido sukeltų nepatogumų ir tikimės gyventojų supratingumo bei tolerancijos. Policijos veiksmai buvo nukreipti išskirtinai užtikrinti eismo dalyvių saugumą", – komentavo Klaipėdos AVPK vadovas.

Dirba ir kitų darbus

Spūsčių metu pasipiktinimą internetinėje erdvėje lieję žmonės spėliojo, kas tuo laiku padėjo į nelaimę Klaipėdoje patekusiems žmonėms, jeigu automobilius stabdė tokios didelės policininkų pajėgos.

Komisariato viršininkas patikslino, kad reide dirbo penki Patrulių rinktinės ir vienas Kelių policijos ekipažai.

Šis reidas, pasak A.Motuzo, nesumažino mieste į įvykius reaguojančių pajėgų.

Pasak komisariato vadovo, kasdien mieste dienomis dirba vienas arba du, o naktimis trys arba keturi į įvykius reaguojantys Patrulių rinktinės bei kelių Kelių policijos ekipažai.

Be to, kasdien mieste dirba iki 10 ekipažų, kuriuos sudaro Klaipėdos miesto policijos komisariato veiklos skyrių ir Nusikalstamų veikų registravimo skyriaus pareigūnai.

Naktimis tą patį darbą atlieka iki keturių, o savaitgaliais – iki šešių ekipažų.

Paklaustas, ar tai buvo pirmas atvejis, kai dėl policininkų patikros sutriko automobilių eismas mieste, M.Džermeika prisiminė dar vieną atvejį, kai reidas buvo vykdomas Herkaus Manto gatvėje po viaduku.

"Dažniausiai vairuotojų patikros reidus rengia Kelių policijos pareigūnai. Mes įžvelgiame galimas problemas ir ieškome geriausių išeičių", – tikino kelių policininkų viršininkas.

Policijos reforma privertė kelių policininkus reaguoti į gyventojų skundus, nesusijusius su transporto eismu, tuo pat metu patruliai priversti reaguoti į kelių eismo problemas.

A.Motuzas paaiškino, kad tai yra normali praktika visoje Lietuvoje.

"Šiuo metu policijos veiklą reglamentuojantys teisės aktai visiems pareigūnams leidžia vykdyti eismo priežiūros funkciją, taip pat ir Patrulių rinktinės pareigūnams, o į įvykius reaguoja arčiausiai esantys policininkai, neskirstant pagal tarnybas ir jų pobūdį", – konstatavo A.Motuzas.

Reido rezultatai

Patikrintos 523 transporto priemonės.

Nustatyta 16 pažeidimų.

3 asmenys vairavo būdami neblaivūs.

1 jų neturėjo ir vairuotojo pažymėjimo.

2 neblaivūs asmenys važiavo dviračiais.

4 vairuotojai neturėjo vairuotojo pažymėjimo.

1 turėjo suklastotus valstybinius numerius.

2 mašinos nebuvo patikrintos techninių apžiūrų centre.

3 vairuotojai nebuvo apsidraudę privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Mentai neturi smegenų,svarbu dirbti bet nesvarbu kad trukdo.

Se

Se portretas
H.Manto g. iki išnaktų vyksta motociklų dragai. Bet policiją turbūt neturi laiko ten tvarką daryti, nes turbūt reikia labai ruoštis reisams, o po jų ilsėtis.

Jovita

Jovita portretas
Senamiesti, kraustykites i kaima ir triuksmo negirdesit...visoj europoj centruose judejimas , o klp kas...spyga!
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių