Ruošiasi naujam laivybos sezonui

  • Teksto dydis:

Asociacija „Pamario turizmo klasteris“ suskaičiavo, kad praėjusiais metais iš Šilutės ir Klaipėdos rajonų į Nidos uostą atplukdė apie 10 tūkst. keleivių. Daugėjant keliaujančių laivais, gausėja ir vandens maršrutų.

Praėjusią vasarą Neringą buvo galima pasiekti net keliais reguliariais vandens maršrutais. Jau ketvirtą sezoną maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida keleivius plukdė AB „Smiltynės perkėlos“ greitaeigis laivas. Antrąją vasarą reguliarūs reisai buvo vykdomi tarp Drevernos ir Juodkrantės. Praėjusios vasaros naujovė – vandens maršrutas, sujungęs Nidą ir Šilutę. Reguliarus susisiekimas su Nida vykdomas ir iš Ventainės uosto bei Mingės. 

Anot Šilutės ir Klaipėdos rajono paslaugų teikėjų, idealios švartavimosi, keleivių išlaipinimo/įlaipinimo sąlygos yra Juodkrantėje. Dėl didelio užimtumo, problemų neišvengiamai kyla atplaukus į Nidos tarptautinį keleivinį uostą – laivų sustojimo vietos nepakankamai patogios švartuotis, keleiviams išlaipinti.

Apie kylančias problemas diskutavę asociacijos „Pamario turizmo klasteris“, Neringos, Klaipėdos bei Šilutės rajonų savivaldybių ir VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos atstovai sutarė, kad sprendžiant problemas, kylančias dėl stovėjimo vietų, pirmiausia dėmesį reikia skirti atplaukiančių/išplaukiančių laivų grafikų derinimui.

Nidos uosto talpa yra labai ribota, todėl nuspręsta, kad derinant atvykimo/išvykimo grafikus, stovėjimo vietas, dalyvaus ir UAB „Neringos komunalininkas“ Pramoginių laivų uosto tarnyba (uosto kapitonas).

Atkreipiamas dėmesys ir į tai, kad laivų kursavimo grafikus būtina kuo anksčiau susiderinti tam, kad jie galėtų būti įtraukti į rinkodaros priemones – regioną, savivaldybes pristatančius leidinius. Prie keltų/laivų grafikų derinami ir dviračių maršrutai.

Situacija ateityje galėtų pagerėti atlikus greta uosto esančio pastato rekonstrukciją. Dokumentacija į nekilnojamųjų kultūros vertybių registrą įtraukto pastato sutvarkymui pradėta rengti prieš pusantrų metų. Numatoma, kad greta jo galėtų būti įrengta patogi švartavimosi vieta, o pačiame pastate – patalpos laivais atplaukiančių keleivių priėmimui. Čia galėtų būti teikiamos tiek keleiviams, tiek laivo įgulai aktualios paslaugos.

„Vandens turizmo plėtra yra tarp prioritetinių Neringos savivaldybės užduočių. Pastarųjų kelių metų pasiekimas – Nidos uosto projektinio gylio atstatymas bei uosto modernizavimas dvigubai padidinant švartavimosi vietų skaičių.

Puoselėjame ir daugiau planų, susijusiu su vandens turizmo vystymu. Savivaldybės planuose ir uostas Juodkrantėje, talpinantis 60 įvairaus dydžio jachtų ir kitų mažųjų laivų. Inicijuosime, kad jau kitais metais vandens kelias būtų pažymėtas į Pervalką ir Preilą. Pastarojoje gyvenvietėje turėtų būti įrengta ir pontoninė krantinė“, – vandens turizmo vystymo planus vardina Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kapitonas

Kapitonas portretas
Šaunu ,kad vidaus vandenų laivyba ,kad ir lėtai bet atgyja . Labai gaila ,bet vis labiau nutautėjame -svarbu kad kitoniškas žodis nei Lietuviškas. Deja taip daugelyje Lietuvos ir Klaipėdos vietų ,net kompanijų ,kavinių ,restoranų ,viešbučių pavadinimuose. Tipo atstovauja tarptautines kompanijas ...................???? Matyti PRIMITYVIAI galvoja nuo to geresnis verslas bus. Reiktų tokius išvis ignoruoti,nesilankyti tokiose kavinėse,restoranuose,nesikreipti į kompanijas kurios nevertina Lietuviško žodžio,pagarbos valstybei. Beliko tik POPIETINIS patriotizmas. Na o kainos -tai eilinus žmonių ir Lietuvėlės valdžios GOBŠUMAS. Tai veda prie moralinio valstybės ir tautos žlugimo. O gaila

Cluster

Cluster  portretas
Geras lietuviškas žodis "klasteris".

Nuomonė

Nuomonė portretas
Labai gaila, kad ,,pradangino" maršrutą Nemunu Kaunas-Nida". Šitoks Lietuvos grožis su panemunės pilimis....Kiek turistų (ir pinigų iš turizmo) pritrauktų šis maršrutas.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių