Prie bendros viešojo transporto sistemos prisijungs ir Neringa

Neringos savivaldybė panoro įsilieti į bendrą Klaipėdos viešojo transporto sistemą. Uostamiesčio valdžia tokią iniciatyvą sveikina ir palaiko.

Jei Neringos savivaldybė prisidėtų prie bendros Klaipėdos viešojo transporto sistemos, jos autobusuose galiotų toks pat, kaip ir uostamiesčio, elektroninis bilietas, lengvatos.

Konkursus, kas veš šios kurorto savivaldybės maršrutais, organizuotų viešoji įstaiga "Klaipėdos keleivinis transportas". Pastaroji rūpintųsi ir bilietų kontrole.

Pasitarimo, kuris vyko trečiadienį, metu kalbėta ir apie maršruto Klaipėda–Palangos tarptautinis oro uostas tęsinį iki Nidos.

"Džiaugiamės, kad prie mūsų viešojo transporto sistemos nori prisijungti ir Neringos savivaldybė. Juolab kad jos sutartys su vežėjais baigiasi kitų metų rudenį. Tai gera proga įsilieti", – tvirtino Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas.

Pasak vicemero, kad ši naujovė būtų įgyvendinta, žadama rengti tarybos sprendimų projektus. Tarybai dokumentai galėtų būti teikiami lapkritį ar gruodį vyksiančių posėdžių metu.

A.Šulcas atkreipė dėmesį, kad analogišką susitarimą Klaipėdos miesto savivaldybė turi su Klaipėdos rajono savivaldybe. Yra sudarytas veiksmų planas, kaip suvienyti šių savivaldybių transporto sistemą.

Dabar vieni Klaipėdos rajono savivaldybės maršrutai jau įtraukti į pastarąją, o kiti – dar ne. Vieną bendrą maršrutą uostamiesčio savivaldybė turi ir su Kretingos rajono savivaldybe.

A.Šulcas pasakojo, kad pasitarimo metu taip pat kalbėta apie Smiltynės perkėlos bendrovės prisijungimą prie bendros viešojo transporto sistemos. Į ją norima įtraukti ir geležinkelininkus.

Vicemeras apgailestavo, kad prie bendros viešojo transporto sistemos nenori jungtis Palanga. A.Šulcas teigė, kad bus svarstoma, kaip šios kurorto savivaldybės vežėjai turi važiuoti mieste.

Buvo planų įrengti jų sustojimo vietą prie miesto ligoninių miestelio ar net Klaipėdos miesto ribos. Galvojama patvirtinti maršrutą, kuriuo jie galėtų kursuoti mieste.

"Lietuvoje mes vieninteliai bandome sukurti bendrą viešojo transporto sistemą. Visiems siūlėme prie jos jungtis. Vakarų Europoje susitaria ir didesnės už mūsų šalį. Jei nori veikti atskirai, turės valgyti tam tikrus vaisius. Keleiviams bendra sistema būtų patogesnė", – dėstė vicemeras.



NAUJAUSI KOMENTARAI

keleivinis transportas

keleivinis transportas portretas
tik tikrint moka, o visa kita nesvarbu. Sukežę skeneriai neveikia, elektroniniai bilietai nesiskenuoja, vairuotojai ausinukus užsidėję kelei vių negirdi, o kontrolierės elektroniniame biliete, prieš dieną papildytame bilietų nemato, na o apie vežimo paslaugą net nekalbu, anksčiau vežė, kaip bulves dabar, kaip malkas, žmonės griūva, nė nesuspėję prisėsti..

1

1 portretas
sezono metu esant geriems orams dažniau tūrėtų kursuoti autobusai smiltynė nida, nes juodkrantėje jie nepaima žmonių- vis pilni- o laukti valanda iki kito ir vėl gal nepakliūti- kažkokia nesąmonė- reiktų derinti su kitais turizmo atstovais, pvz turizmo informacijos centrais , vandens transporto vežėjais . Jei būtų patogu naudotumėm viešajį transportą.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių