- Milda Skiriutė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Klaipėdiečiai kviečiami išsakyti savo nuomonę apie gyventojų aptarnavimą savivaldybėje. Teigiama, kad miestiečių atsakymai padeda tobulinti darbą su interesantais.
Galima pildyti ir internetu
Išsakyti savo nuomonę gyventojai gali iki gegužės 31 d. Anketą galima rasti ir užpildyti Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje, esančiame savivaldybės pastate Liepų g. 11.
Anketa yra ir savivaldybės internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt. Anketą galima rasti tinklalapio tituliniame puslapyje, aktyvavus nuorodą „Įvertinkite paslaugų kokybę“.
Prašoma įvertinti, kaip savivaldybės darbuotojai aptarnauja gyventojus. Domimasi, ar respondentas pakankamai informuotas apie savivaldybės darbo laiką, ar patogus priėmimo laikas.
Nurodyti prašoma, ar tenka ilgai laukti priėmimo pas specialistus.
Anketoje norima, kad respondentas įvertintų, ar priėmęs darbuotojas atidžiai išklausė, ar tiksliai atsakyta į pateiktą klausimą ar prašymą, per kiek laiko gautas atsakymas.
Prašoma įvardyti, ar interesantas buvo informuotas apie veiksmus, kurių imtasi, sprendžiant jo klausimą.
Aktyvumas nėra didelis
Klaipėdos savivaldybės Informavimo ir e. paslaugų skyriaus vedėja Vilija Venckutė-Palaitienė sakė, kad miestiečiai ne itin aktyviai dalyvauja apklausoje.
Vakar dienos duomenimis, buvo užpildytos 129 anketos. 78 iš jų – savivaldybėje ir 51 – internetu. V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad panašūs rezultatai būna kasmet.
Keista tai, kad daugiau anketų užpildyta raštu, o ne internetu, nors žmonės juo naudojasi aktyviai.
„Matyt, žmonės internetinėje svetainėje nenori gaišti laiko anketai. Susiranda reikiamą informaciją ir uždaro“, – tvirtino vedėja.
V.Venckutė-Palaitienė pridūrė, kad kasmet savivaldybė savo jėgomis bando organizuoti apklausas, kurių metu interesantų prašoma įvertinti aptarnavimą.
Nenorima išlaidauti ir pirkti tokios paslaugos, nors gal tada būtų apklausta ir daugiau žmonių.
Į pasiūlymus reaguojama
V.Venckutė-Palaitienė pabrėžė, kad gyventojų pateikta informacija, pastebėjimai nenueina veltui. Jie išanalizuojami, įvertinami ir pagal juos bandoma keisti aptarnavimą.
„Remiantis gyventojų pastebėjimais buvo pakoreguotas gyventojų aptarnavimo laikas, pradėti skelbti aptarnavimo grafikai, kita reikiama informacija. Kartais žmonių prašo labai paprastų dalykų ir juos nesudėtinga įgyvendinti“, – komentavo vedėja.
V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad diskutuojama ir apie uniformos įvedimą darbuotojams, kurie aptarnauja interesantus.
„Tada interesantams būtų paprasčiau atpažinti žmones, kurie turi aptarnauti“, – sakė vedėja.
V.Venckutė-Palaitienė atkreipė dėmesį, kad savo pasiūlymus apklausų metu pateikia ne visi respondentai. Norėtųsi, kad tą darytų kuo daugiau žmonių.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdoje baigti Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos darbai
Klaipėdoje pabaigti Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai, pranešė miesto savivaldybė. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą3
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvos jūrų muziejaus turo Aukštaitijoje startas – Utena
Lietuvos jūrų muziejus 45-ąjį sezoną pradeda įspūdingu projektu „Su jūra mes didesni“, kuris iki rudens jūrinės Lietuvos idėjas skleis labiausiai nuo Baltijos nutolusiame regione – Aukštaitijoje. ...
-
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų – aktualios?17
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų uostamiesčio gyventojams – vis dar aktualios. Tačiau daugelyje kiemų jos pamažu naikinamos, kadangi prioritetas teikiamas mašinų vietų, vaikų žaidimų aikštelių, suoliukų, žaliųjų plot...
-
Klaipėdiečius siutina kriokiantys automobiliai17
Uostamiesčio gyventojams įgriso naktimis triukšmingais automobiliais važinėjantys ir ramybės neduodantys jaunuoliai. Pareigūnai tikina, kad triukšmą keliančios modifikuotos automobilių išmetimo sistemos ne visais atvejais neatitin...
-
Klaipėdos kapinėse įjungtas vandens tiekimas4
Artimųjų amžinojo poilsio vietas lankantys klaipėdiečiai jau gali naudotis vandens čiaupais. Prižiūrėtojai įjungė vandens tiekimą Lėbartų ir Joniškės kapinėse. ...
-
Klaipėdoje planuojama rekonstruoti miesto polikliniką4
Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su įmone „Synergy Solutions“, kuri parengs 1979 metais uostamiestyje pastatytos poliklinikos kapitalinio remonto techninį projektą. ...
-
Jaunieji uostamiesčio ambasadoriai
Septintą kartą Klaipėdos turizmo informacijos centras organizavo „Jaunųjų gidų mokyklėlę“ arba užsiėmimų ciklą „Jaunasis Klaipėdos ambasadorius“, skirtą jaunesniųjų klasių vaikams. Kadangi šiemet mieste paskelbti...
-
Klaipėdiečiai: ant šaligatvių virsta medžiai7
Draudimas kirsti ar genėti medžius įsigaliojo nuo kovo vidurio. Tad uostamiestyje iki šios datos jau turėjo būti viskas iškirsta ir išgenėta. Tačiau klaipėdiečiai stebisi virš šaligatvių pavojingai pasvirusiais ir b...
-
Klaipėdos savivaldybės pastate – darbuotojų evakavimo pratybos2
Klaipėdos savivaldybės administracijos pastate, esančiame Liepų gatvėje, vyko darbuotojų evakavimo pratybos. Jų metu pastate buvo imituotas gaisras, sklido dūmai. Pasigirdus garsiniams signalams, žmonės evakavosi iš pastato į sutartą vietą ...