Prašo įvertinti savivaldybės darbuotojus

Klaipėdiečiai kviečiami išsakyti savo nuomonę apie gyventojų aptarnavimą savivaldybėje. Teigiama, kad miestiečių atsakymai padeda tobulinti darbą su interesantais.

Galima pildyti ir internetu

Išsakyti savo nuomonę gyventojai gali iki gegužės 31 d. Anketą galima rasti ir užpildyti Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje, esančiame savivaldybės pastate Liepų g. 11.

Anketa yra ir savivaldybės internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt. Anketą galima rasti tinklalapio tituliniame puslapyje, aktyvavus nuorodą „Įvertinkite paslaugų kokybę“.

Prašoma įvertinti, kaip savivaldybės darbuotojai aptarnauja gyventojus. Domimasi, ar respondentas pakankamai informuotas apie savivaldybės darbo laiką, ar patogus priėmimo laikas.

Nurodyti prašoma, ar tenka ilgai laukti priėmimo pas specialistus.

Anketoje norima, kad respondentas įvertintų, ar priėmęs darbuotojas atidžiai išklausė, ar tiksliai atsakyta į pateiktą klausimą ar prašymą, per kiek laiko gautas atsakymas.

Prašoma įvardyti, ar interesantas buvo informuotas apie veiksmus, kurių imtasi, sprendžiant jo klausimą.

Aktyvumas nėra didelis

Klaipėdos savivaldybės Informavimo ir e. paslaugų skyriaus vedėja Vilija Venckutė-Palaitienė sakė, kad miestiečiai ne itin aktyviai dalyvauja apklausoje.

Vakar dienos duomenimis, buvo užpildytos 129 anketos. 78 iš jų – savivaldybėje ir 51 – internetu. V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad panašūs rezultatai būna kasmet.

Keista tai, kad daugiau anketų užpildyta raštu, o ne internetu, nors žmonės juo naudojasi aktyviai.

„Matyt, žmonės internetinėje svetainėje nenori gaišti laiko anketai. Susiranda reikiamą informaciją ir uždaro“, – tvirtino vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė pridūrė, kad kasmet savivaldybė savo jėgomis bando organizuoti apklausas, kurių metu interesantų prašoma įvertinti aptarnavimą.

Nenorima išlaidauti ir pirkti tokios paslaugos, nors gal tada būtų apklausta ir daugiau žmonių.

Į pasiūlymus reaguojama

V.Venckutė-Palaitienė pabrėžė, kad gyventojų pateikta informacija, pastebėjimai nenueina veltui. Jie išanalizuojami, įvertinami ir pagal juos bandoma keisti aptarnavimą.

„Remiantis gyventojų pastebėjimais buvo pakoreguotas gyventojų aptarnavimo laikas, pradėti skelbti aptarnavimo grafikai, kita reikiama informacija. Kartais žmonių prašo labai paprastų dalykų ir juos nesudėtinga įgyvendinti“, – komentavo vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad diskutuojama ir apie uniformos įvedimą darbuotojams, kurie aptarnauja interesantus.

„Tada interesantams būtų paprasčiau atpažinti žmones, kurie turi aptarnauti“, – sakė vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė atkreipė dėmesį, kad savo pasiūlymus apklausų metu pateikia ne visi respondentai. Norėtųsi, kad tą darytų kuo daugiau žmonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Serioga

Serioga portretas
Biudzetine ISTAIGA !!!

Audra

Audra portretas
PASIKELE VALDININKAI o mes laukiame tarnautoju, bendraminciu , padejeju, patareju..... Rasykite tuose atsiliepimuose ka norite , niekam cia neidomu ataskaita bus geriausia
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių