Prabilta apie geidžiamą tunelį

Žaliojo Slėnio ir "Pakrantės" sodų gyventojams nušvito viltis, kad Klaipėdos miesto ir rajono valdžia apsispręs, kaip jiems palengvinti susisiekimą su kitapus Palangos plento esančiomis gyvenvietėmis bei įkurdinti patogesnę įvažą į šią magistralę.

Problema abipus kelio gyvenančius Klaipėdos rajono žmones kamuoja jau ne vienus metus. Po Palangos plento rekonstrukcijos tiek iš sodų, tiek iš Žaliojo Slėnio gyvenvietės važiuojant į magistralę galima sukti tik į dešinę. Posūkis į kairę čia neįmanomas. Iš rytinės pusės ties šia vieta į plentą įvažos apskritai nėra.

Klaipėdos miesto taryba jau yra apsisprendusi šias dvi gyvenvietes prisijungti prie savo teritorijos ir taip praplėsti uostamiesčio ribas. Kai tai atsitiks, Klaipėdos miestas galės prisidėti prie tunelio po Palangos plentu statybų.

Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos surengtame specialaus plano koncepcijos pristatyme dalyvavo ir uostamiesčio valdžios atstovai – vicemerai Artūras Šulcas ir Judita Simonavičiūtė.

Renginio metu aptartos pėsčiųjų, dviračių ir automobilių kelių sujungimo galimybės. Vienas būdų – per tris etapus pradžioje sujungti visus keliukus rytinėje plento pusėje, padaryti tam tikrus darbus šiaurinėje pusėje ir keliais sujungti Tauralaukį su Žaliuoju Slėniu. Tik po to numatoma pastatyti tunelį po Palangos plentu.

Kitame koncepcijos variante numatoma statyti tik pėsčiųjų ir dviračių tunelį. Automobiliai turėtų važiuoti nauja gatve iki Tauralaukio ir naudotis ten esančiu viaduku.

Panašu, kad esama noro, jog Klaipėdos miesto lėšomis Tauralaukis būtų sujungtas su Žaliuoju Slėniu. Tunelį norima įrengti vėliausiai.

Klaipėdos miesto vadovai mano, kad tokios jungties nereikėtų, užtektų šias gyvenvietes sujungti pėsčiųjų ir dviračių taku. Kitas dviračių takas galėtų atsirasti ties šiaurine miesto riba ir įsijungti į specialiajame dviračių plėtros plane numatytą kelią.

Atrodo, kad būtent dėl darbų etapų esama didžiausių nesutarimų, miesto vadovai norėtų, kad pirmiausia tuneliu būtų sujungtos abipus plento esančios gyvenvietės.

Klaipėdos miesto taryba turėtų svarstyti projektą dėl miesto ir rajono ribų perkėlimo. Ketinama Vyriausybei siūlyti prie uostamiesčio pridėti ištisą gyvenviečių konglomeratą tarp Palangos ir Kretingos plentų.

Kai tai bus padaryta, logiška, kad uostamiesčio vadovai skirs pinigų šių teritorijų keliams jungti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Neptunas

Neptunas portretas
Dar karta irodoma kaip rupinamasi Klaipedieciu gerove. Tauralauki gatves siauros lopytos ir kituose ruozose o cia uzsimane tunelio. 600m iki tilto 700m nuo Karkles ir 800m nuo Kretingos-Palangos tilto. Turbut vel sutapimas gimines gyvena ar net patys is savivaldybes ufonautu rajone? Dar sugalvokit papildoma juosta kad galetu i kaire vaziuoti isgamom .

Patarimas

Patarimas portretas
Nereikia gyventi visokiose užkampiuose ant Pl. plento ir nebus problemų su transportu ;)

O

O portretas
,,Pakrantės” sodams kas iš to,kad į,,Žaliąjį slėnį” nuties į Tauralaukį kelią?
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių