Prabangus pomėgis – senovinės mašinos

Juodos kaip varnas spalvos išskirtinis "Plymouth Special" automobilis, riedėdamas uostamiesčio gatvėmis, traukia praeivių akis. Tačiau mažai kas žino, kiek kainuoja tokio, 1933 m. pagaminto automobilio priežiūra ir išlaikymas.

Juodos kaip varnas spalvos išskirtinis "Plymouth Special" automobilis, riedėdamas uostamiesčio gatvėmis, traukia praeivių akis. Tačiau mažai kas žino, kiek kainuoja tokio, 1933 m. pagaminto automobilio priežiūra ir išlaikymas.

Pirkėjų nesudomino

Neseniai kretingiškis Aidas Abraitis pamėgino pasidomėti, ar kas nors nupirktų jo senovinį automobilį, kuris į Lietuvą buvo atgabentas net iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Tačiau per mėnesį daugiau nei 53 tūkst. litų kainuojančiu automobiliu susidomėjo tik vienas žmogus.

"Jis galvojo, kad įsigis automobilį, kuriuo galės kiekvieną dieną važinėti be jokių rūpesčių. Nieko panašaus. Turint tokį automobilį reikia pačiam rankas prie jo prikišti ir išmanyti techniką", – pasakojo senovinius automobilius kolekcionuojantis vyras.

Bet kurio autoserviso meistrai, išvydę į kiemą įsukusią tokią antikvarinę mašiną, tik pakeltų rankas į viršų, nes nesugebėtų jos suremontuoti.

Pelno nesusikrovė

Aštuonių cilindrų, 5,7 tūkst. kub. cm galingumo variklio automobilis JAV buvo įsigytas aukcione šios vasaros pradžioje.

"Ši mašina buvo tik pusiau tvarkinga, teko taisyti kėbulą, variklį, važiuoklę. Tačiau iš to neuždirbsi. Net ir investavus į mašiną, pelno nesusikrausi. Gerai, jei pavyks parduoti ir už darbą atgauti pinigus", – pripažino A.Abraitis.

Tai jau šeštas senovinis automobilis, kurį vyras savo rankomis paverčia padoria mašina.

"Esu turėjęs ne vieną mašiną, tačiau šis, 1933 m. pagamintas, yra seniausias mano turėtas automobilis. Kieme dar stovi 1941 m. pagamintas "Packard special 110", – didžiavosi automobilių mėgėjas.

Amerikiečių automobilių gamintojas "Packard" garsėjo prabangiais automobiliais ir iki Antrojo pasaulinio karo buvo pats rimčiausias varžovas tokiems automobilių pramonės milžinams, kaip "Cadillac" ar "Lincoln". Tačiau pokariu įmonė nutraukė savo veiklą.

Iš Lietuvos – į Monaką

A.Abraitis prisipažino, kad žiemą turimu senoviniu automobiliu stengiasi nevažinėti.

"Tačiau, kai tik yra galimybė, stengiuosi juo kur nors išvažiuoti. Nors mašina ir nėra idealiai sutvarkyta, tačiau greitį pasiekia nemažą. Šimtui kilometrų automobilis sunaudoja 15 l benzino.

Daug kas turi tokias mašinas, bet laiko užrakinę. O man patinka išvažiuoti", – pasakojo A.Abraitis.

Tačiau kretingiškis pripažino, kad senoviniai automobiliai nėra itin patogūs.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ciferblatas

ciferblatas portretas
kukia super kvaila mada atelo i LT - dazyti auto matine juoda(gal ir kt atspaslviu)spalva.Tai labai nepraktiska,idiotiska ir trumpalaike mada,zmonems, norintiems bukumu issiskirti is kitu...

buick

buick portretas
Bet pons haroldai, agentas tikrai teisus :) Ir uz tiesa nereikia cia vaitoti....

haroldas888

haroldas888 portretas
Tamstai "agentas" tikriausiai niekada nesuprast apie tokius automobilius, tad ir apie ratus geriau patylėt. Sėsk į savo pasatą ir riedėk nekliedėdamas.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių