- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Klaipėdos uostas rengiasi didinti konkurencinį pranašumą naftos krovinių segmente. Įgyvendinus planuojamus projektus, artimiausiais metais strateginė Lietuvos įmonė „Klaipėdos nafta“ pereis į naują konkurencinį lygmenį bei galės didinti naftos krovos apimtis.
Šiuo metu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu yra rengiamas techninis projektas krantinių Nr. 1 ir Nr. 2 rekonstrukcijai, pritaikant jas 17 m gyliui. Šiomis 1963 m. ir 1964 m. statytomis krantinėmis naudojasi „Klaipėdos nafta“.
„Džiaugiamės radę bendrą sutarimą su bendrove „Klaipėdos nafta“ dėl būtinybės iš esmės rekonstruoti krantines. Mes siekiame sudaryti sąlygas strateginės svarbos įmonei, kuri užsiima ne tik tranzitu, krova, bet ir užtikrina energetinį saugumą“, – pabrėžia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
„Vienas iš mūsų pagrindinių uždavinių netolimoje ateityje rekonstruoti įplaukos kanalą ir pasiekti jame 17 m gylį. Šiandien mūsų tikslas yra bendrovei „Klaipėdos nafta“ sudaryti sąlygas pasiekti maksimalius gylius ir grimzles prie pirmos ir antros krantinių iki įplaukos kanalo rekonstrukcijos pabaigos. Ne paslaptis, kad dabar tanklaiviai šioje bendrovėje negali būti pilnai pakrauti, iš Klaipėdos jie vyksta pilnai pasikrauti į kaimyninius uostus. Įgyvendinus tiek mūsų, tiek bendrovės planuojamus projektus bus maksimaliai išnaudojami uosto parametrai, o dėl šių pokyčių neabejotiną naudą pajus ir valstybė“, – teigia Arvydas Vaitkus.
Krantinių rekonstrukciją planuojama atlikti keliais etapais, darbus vykdant taip, kad nebūtų trikdoma krova. Tikimasi, jog pirmasis darbų etapas prasidės kitais metais. Atlikus rekonstrukciją, kurios metu bus pailgintos krantinės, „Klaipėdos nafta“ vienu metus galės priimti ir krauti nebe du, o tris tanklaivius vienu metu.
Bendrovės „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Mantas Bartuška pabrėžia, kad įgyvendinus projektus bendrovė įgis konkurencinį kokybinį pranašumą tarp kitų Baltijos uostų terminalų, turės galimybę didinti naftos produktų krovos apimtis.
„Didėjant konkurencijai tarp uostų, kurie priima naftos produktus, greitai keičiantis technologijoms ir uostuose esančiai pramonei išgyvenant transformaciją, labai svarbu vieninteliame Lietuvos uoste sukurti tinkamas sąlygas ir konkurencinius pranašumus priimant didesnių talpų laivus. Aplinkinių Baltijos šalių uostų krantinių gyliai yra didesni ir dėl šios priežasties dalis krovinių nukeliauja į konkurencinius uostus. „Klaipėdos nafta“ naftos terminale operuoja dvi krantines ir įgyvendindama 2016–2020 metų veiklos strategiją itin palaiko vykdomą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos suplanuotų uosto krantinių rekonstrukcijų bei akvatorijos gilinimo darbų projektus“, – sakė bendrovės „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Skulptūrų parke inkilai patys neatsiranda2
Skulptūrų parkas, pritraukiantis vis daugiau lankytojų, sulaukia ir pastabų. Antai kažkas teigė pastebėjęs, esą parke gerokai sumažėję inkilų, o kai kurie likę – aplūžę ir nebetinkami sparnuočiams gyventi. ...
-
Kiemams Klaipėdoje tvarkyti – solidi suma3
Susisiekimo ministerija šiemet Klaipėdos miesto gatvių, kiemų ir juose esančių automobilių stovėjimo aikštelių bei dviračių ir pėsčiųjų takų atnaujinimui ir remontui skyrė milijonus eurų. Trečdalis šios sumos numatyta dau...
-
Turto pardavimo aukcionų datos nežinomos
Praėjus daugiau nei pusmečiui nuo tada, kai Turto bankas paskelbė parduosiantys buvusio kino teatro „Jūratė ir Kastytis“ pastatus, esančius Taikos prospekte, bei du namus Herkaus Manto gatvėje, Klaipėdoje, lig šiol dar neparengti j...
-
Melnragėje pasigesta informacinio stendo3
Ties įėjimu į pagrindinį Melnragės paplūdimį, Odesos promenados prieigose, pasigesta informacinio stendo, kuris buvo įrengtas vos prieš pusketvirtų metų. Paaiškėjo, jog lenta buvo nuimta atnaujinimui. ...
-
„Regitros“ paslaugos buvo neprieinamos
Savaitės pradžioje daugybė vairuotojų negalėjo prisijungti prie „Regitros“ vairuotojų portalo. Vėliau pasirodė pranešimas, kuriuo patvirtinta žinia apie sutrikimą ir atsiprašymas už nepatogumus. ...
-
Įsiutino įžūlumas: taromatą pavertė šiukšlynu5
Vienoje Klaipėdos rajone esančioje parduotuvėje veikiantis taromatas keisto piliečio pastangomis virto šiukšlynu. Net ir ne kartą viešai gėdintas gyventojas vis tiek velka šiukšles iš savo namų ir krauna į keli...
-
Klemiškės autobusų stotelėje – išdaužtas stiklas: dar vienas paauglių vandalizmo atvejis?3
Kažkas išdaužė Klemiškės autobusų stotelės paviljono stiklą. Manoma, kad tai – dar vienas paauglių vandalizmo atvejis. Kol kas bendruomenės nariai niekur dėl to nesikreipė, tačiau jaučiasi nesaugūs, kadangi panašūs įv...
-
Klaipėdos centre elgetaujanti moteris baudžiama nebus?13
Herkaus Manto gatvėje dažnai pastebima elgetaujanti moteris, veikiausiai benamė. Klaipėdiečiai ją matė dar žiemą, tiesiog sėdinčią ant šalto grindinio prie vieno restorano, o šalia jos – dubenėlį, į kurį praeiviai įmesdavo ...
-
Varžytuvės dėl darbo Klaipėdos rinkimų komisijose5
Iki Lietuvos prezidento rinkimų pirmojo turo likus mėnesiui, pageidaujančiųjų dirbti rinkimų komisijose daugiau nei reikia. Nors Klaipėdoje rinkimų apylinkių komisijų komandos – per puspenkto šimto žmonių – jau suformuotos, kasdi...
-
Nuo triukšmo pavargę klaipėdiečiai: susirinkite vaikus5
Debreceno kvartale gyvenantys klaipėdiečiai pavargo, kaip patys įvardija, nuo nepilnamečių skleidžiamo triukšmo ir nepagarbaus elgesio. Esą jie ne tik šūkauja, bet ir keikiasi, spardo šiukšles ir net puola praeivius. ...