Iš naujo derinamas uosto pietinis aplinkkelis

Parengtas naujas Klaipėdos uosto pietinio aplinkkelio detalusis planas, kuris netrukus bus pradėtas viešinti. Pirmasis detalusis planas buvo panaikintas teisme.

Perdaromas detalusis planas

Pietinis aplinkkelis prasidėtų nuo Taikos ir Minijos gatvių, kirstų Perkėlos gatvę, driektųsi per laukus į Klaipėdos Šilutės kelią ties Dumpiais. Būtų rekonstruojamos Minijos gatvės ir Jūrininkių prospekto sankryžos, nutiesta 7,5 kilometro keturių eismo juostų dviejų krypčių gatvė, įrengta dviejų lygių sankryžą kelyje Klaipėda–Šilutė. Taip pat turėtų būti rekonstruojamas ir ruožas nuo šio kelio iki Jakų žiedinės sankryžos, įrengiant keturių juostų eismo magistralę.  

Po nepavykusio bandymo įtvirtinti pirmąjį uosto pietinio aplinkkelio detalųjį planą šį kartą jo rengėjai žada būti akylesni.

Pirmasis detalusis planas Vyriausiajame administraciniame teisme panaikintas todėl, kad jame nebuvo numatytos įvažos į šalia kelio esančius privačius sklypus. Dabar įvažos bus užtikrintos visiems sklypams.

"Formuojant magistralinį kelia įvažų skaičius yra ribotas. Numatome paralelinius kelius, kad būtų galima privažiuoti prie visų atskirų sklypų", – tikino detaliojo plano rengėjos bendrovės "Sweco Lietuva" viceprezidentas Aidas Vaišnoras.

Sklypai – žemės ūkiui

Probleminės situacijos po pirmojo detaliojo plano panaikinimo teisme išlieka ir toliau. Tose vietoje, kur planuojama tiesti magistralinį kelią, sklypus yra įsigijusios įtakingos Klaipėdos ir Lietuvos bendrovės. Jos nėra suinteresuotos, kad jos sklypus kirstų kelias. Juo labiau, kad magistralinio kelio tiesimo projektą įteisinus Seime šis taptų valstybinės reikšmės objektu. O tai reiškia, kad sklypų savininkams būtų kompensuojama ne pagal jų pasakytą kainą, o pagal valstybės nustatytus įkainius.

"Sklypų savininkai tikina, kad pietinis aplinkkelis sugadintų jų verslo perspektyvas, nors šiuo metu toje zonoje nėra nė vieno pramoninio sklypo – visi jie žemės ūkio paskirties", – pastebėjo A.Vaišnoras.

Viena su jūrine veikla susijusi ir sklypus valdanti bendrovė jau iškėlė abejones, ar apskritai reikalingas pietinis aplinkkelis. Realiai tai bendrovei jis nereikalingas, nes jos kroviniai į uostą atgabenami geležinkeliais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mhm

mhm portretas
kažin kam smeltei tas aplinkelis, jei iš konteinerių terminalo rekonstruotas baltijos prospektas tiesiai iš miesto išves. Geriau parašyk kiek tie 7 km kelio kainuos ir tada bus aišku kam jo reikia o kam ne.
VISI KOMENTARAI 1

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių