Moksleivius suvienijo kūrybinė studija

  • Teksto dydis:

Lietuvos aklųjų bibliotekos (LAB) Klaipėdos filiale spalio mėnesį vyko renginys, į kurį susirinko gimnazistai, dalyvavę kūrybinėje studijoje, bei Regos ugdymo centro auklėtiniai, turintys regėjimo negalią.

Projektą „Kūrybinė studija „Jausti – vadinasi, matyti“ LAB Klaipėdos filialas (vedėja Daiva Žiemelienė) įgyvendino trečiąjį kartą, atsižvelgiant į 2013 ir 2014 m. vykdytų analogiškų projektų dalyvių susidomėjimą, aktyvumą, teigiamus į projekto veiklas įtrauktų moksleivių, mokytojų, tėvų atsiliepimus.

Projektu, visų pirma, siekiama organizuoti vaikams edukacines ekskursijas LAB Klaipėdos filiale, kurių metu projekto dalyviai buvo supažindinti su neregių gyvenimu, specialiųjų formatų leidiniais, pavyzdžiui, Brailio raštu, garsinėmis bei reljefinėmis knygomis. Po apsilankymų aklųjų bibliotekoje vaikai dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse, kurių metu kūrė reljefinius (liečiamuosius) piešinius, skirtus sutrikusios regos vaikams. Jų sukurti darbai bus eksponuojami ne tik LAB Klaipėdos filiale, bet ir kitų Lietuvos miestų ugdymo bei kultūros įstaigose.

Projektas itin svarbus dvikryptei socialinei integracijai – tiek įvairaus amžiaus sutrikusios regos asmenims, tiek visuomenei, kuriai sudaromos galimybės geriau pažinti neregio pasaulį.

Moksleiviai, kurdami reljefinius piešinius, artimiau susipažino su neregio gyvenimu ir geriau suprato regos neįgaliesiems iškylančius sunkumus, rūpesčius bei problemas.

Vaikų ir jaunimo kūrybos rezultatai padėjo sutrikusios regos žmonėms pažinti pasaulį. Lietuvos aklųjų bibliotekos Klaipėdos filialo lankytojai ir rengiamų ekskursijų dalyviai geriau suvokė sutrikusios regos asmenų gyvenimą. Iš viso projekte dalyvavo 121 dalyvis iš Baltijos, Vydūno gimnazijų bei A.Brako dailės mokyklų ir 11 mokytojų.

Šis renginys buvo organizuotas minint Tarptautinę baltosios lazdelės dieną.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių