Mieste tvarkomi dviračių takai

Pasiruošimas vasaros sezonui vis dar nesibaigia – įvairiose miesto vietose tobulinami takai dviratininkams. Šiuo metu darbai vyksta Tiltų bei Minijos gatvėse.

Kelionėms dviračiu nepritaikytas senamiesčio grindinys šių transporto priemonių entuziastams turėtų tapti patogesnis, o pavojingose vietose – saugesnis.

Pagrindinėje senamiesčio arterijoje prasidėjo dviratininkams skirtos juostos tvarkymo darbai. Lyginamos duobės bei provėžos, saugumo sumetimais įrengiami specialūs borteliai.

Nors darbus Tiltų gatvėje Klaipėdos miesto savivaldybė planavo užbaigti dar praėjusią savaitę, tačiau jie užsitęsė dėl viešųjų pirkimų proceso.

"Buvo labai sunku nupirkti šią paslaugą, jokia įmonė nenorėjo to daryti", – tikino Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

Šiuo metu lyginamas senamiesčio grindinys bei specialia medžiaga – bitumine mastika – užpildomi tarpai tarp akmenų. Taip pat ketinama siaurose vietose įrengti specialius atitvarus, saugosiančius eismo dalyvius nuo susidūrimų su automobiliais.

"Bus užpiltos siūlės, atnaujintas horizontalusis ženklinimas, o siauriausiose vietose važiuojamąją dalį nuo dviračių tako skirs borteliai", – komentavo departamento direktorius.

L.Dūdos žodžiais, kol kas nėra aišku, kiek savivaldybei atsieis darbai, kaina bus skaičiuojama pagal užtaisytų siūlių plotą.

Darbininkai šioje arterijoje plušės dar porą savaičių.

Taip pat lopomi dviračių ir pėsčiųjų takai Minijos gatvėje netoli Smiltynės perkėlos. Čia tvarkomos prastos būklės šaligatvio trinkelės. Vietose, kur jų nėra, dedamos naujos.

Prasidėjus vasaros sezonui, stengiamasi, kad judėti dviračiu mieste taptų dar patogiau ir šie nekliudytų pėstiesiems.

Tiesa, patys dviratininkai pažeria nemažai priekaištų, esą Klaipėdos senamiestis bei kitos gatvės nėra palankios šiam sportui.

Tuo metu pėstieji priekaištauja, kad ir taip ankštuose šaligatviuose tenka grūstis su dviratininkais. Tačiau, L.Dūdos žodžiais, visose miesto vietose kiekvienam įrengti po atskirą eismo juostą, kad ir kaip to norėtųsi, galimybių nėra.



NAUJAUSI KOMENTARAI

MRK

MRK portretas
Tarpus reikia užpildyti elastine ir atsparia medžiaga. Sumažins vibraciją sukeliama autobusu. Geriau negu smelis

Žinant

Žinant portretas
prieš tai vykusio senamiesčio bruko ilgamečio"sutvarkymo"istoriją, matomai kažkam labai knietėjo tuos akmenis "nuplukdyti"nežinoma kryptim?Kažkur į Pajiūrio reg.parke esontį lizdą ar į savo sodybėlę Klaipėdos rajone.Tuo pačiu ir 30 procentu nuo sumelės skirtos tiems idiotiškiems takams:D)-reikalingas tas dviračio takas senamiestyje kap mirusiam kompresas:D)

deinis

deinis portretas
Dižiausa klaida ir nesamonė ,kad gatvę išgrindė kinų akmenimis ,koki jie ryšį turi su paveldu ,kol neišasfaltuos gatvės ,tol bus remontuoma ,tai yra plaunami pinigai ,bus laužomi autobusai ,namai ,pensininkų stuburai,reikėtų susodinti visus klerkus ,paminsosaugininkus į suglerusi autobusą ir pavežioti per tuos amenis ir duobes pusdienį,kad pajustu koks tas malonumas.
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių