Miestą gelbės nuo spūsčių

Transporto spūstys rytinio piko metu ties Jakų žiedine sankryža jau tapo kasdienybe. Teigiama, kad tam įtakos turi ir gatvių remontai, ir nepalankios oro sąlygos, ir didesni transporto srautai.

Problema – uždaryta įvaža

Iš priemiesčių į darbus Klaipėdoje skubantys gyventojai pastaruoju metu neretai įstringa ties Jakų žiedine sankryža. Pasitaiko, kai automobilių eilės sustoja iš visų pusių, o tirpsta labai lėtai.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aleksandras Michailovas tvirtino, kad įtakos tokiai situacijai turi kiekviena problemėlė.

"Labiausiai spūstis lemia Tilžės gatvės dalies nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos remontas, dėl kurio draudžiamas eismas. Ši arterija – viena įvažų į miestą. Jų neturime daug, tad kiekvienas kelias, kuris veda į miestą ir iš jo, yra svarbus", – dėstė pavaduotojas.

Pasak A.Michailovo, artimiausiu metu bus svarstomas klausimas, ar nevertėtų remontuojama Tilžės gatvės dalimi leisti eismo, nors asfalto dangos dar nėra. Darbus šioje arterijoje organizuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija, nes tai valstybinės reikšmės kelias.

"Iš pradžių rangovas planavo baigti darbus iki rugsėjo 15 d., vėliau – spalio 31 d. Kažkas ten neišeina. Svarstysime, ką daryti. Prie Jakų žiedinės sankryžos susidaro spūsčių ir šią problemą reikia spręsti", – pabrėžė pavaduotojas.

A.Michailovas taip pat atkreipė dėmesį, kad nuo spalio 2 d. visos bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijos perkeltos į Centrinį Klaipėdos terminalą. Dėl to išaugo transporto srautai.

Eismą apsunkina lietus

Klaipėdos kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika pritarė, kad didžiausios įtakos transporto spūstims ties Jakų žiedine sankryža turi Tilžės gatvės dalies remontas.

"Pirmadienį važiavau apžiūrėti, kaip juda darbai šioje arterijos dalyje. Kalbame su darbų vadovais, kad kelias eismui būtų atidarytas dar nepaklojus asfalto dangos. Gelbėsime miestą nuo transporto spūsčių", – žadėjo viršininkas.

M.Džermeika teigė, kad įtakos spūstims turi ir nepalankios oro sąlygos – gausūs lietūs.

"Pavyzdžiui, pirmadienį prieš 8 val. lijo labai stipriai. Jei oras būtų buvęs sausas, tokių spūsčių nebūtų buvę", – neabejojo pareigūnas.

Pasak M.Džermeikos, stipriai lyjant eismo negali reguliuoti ir policijos pareigūnai. Dėl prasto matomumo kyla pavojus jų gyvybėms.

"Be to, policijos pareigūnas – ne robotas", – tvirtino viršininkas.

Kliudo aštrus kantas

M.Džermeikos teigimu, eismą taip pat trikdo nebaigtas Baltijos prospekto ir Šilutės plento bei Baltijos ir Taikos prospektų žiedinių sankryžų remontas.

"Jų vienoje eismo juostoje nėra paklota asfalto danga. Susidaro aštrus kantas. Tad vairuotojai, norėdami išvažiuoti iš žiedinės sankryžos, pradeda staigiai stabdyti. Dėl to automobiliai ir susigrūda", – pastebėjo viršininkas.

Anot M.Džermeikos, savivaldybė žadėjo, kad darbai žiedinėse sankryžose bus baigti iki spalio vidurio. Tačiau jau dabar aišku, jog jie užsitęs iki šio mėnesio pabaigos.

"Mes ir esame atsakingi už saugumą, sklandesnį eismą, bet ne viską galime padaryti. Policija gali tik reguliuoti, o ne išspręsti problemą. Kai susideda keli faktoriai – nepalankios oro sąlygos, remontas – tada prie Jakų žiedinės sankryžos ima formuotis kamšatys", – dėstė pareigūnas.

Tampa tikru didmiesčiu

M.Džermeikos teigimu, visų bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijų perkėlimas į Centrinį Klaipėdos terminalą rytiniam pikui ties Jakų žiedine sankryža didelio poveikio nedaro.

"Į uostą krovininis transportas pradeda rinktis apie 9 val. Spūstys susidaro epizodiškai. Transportui suvažiuoti į terminalą ir išvažiuoti iš miesto reikia valandos", – komentavo viršininkas.

M.Džermeika tvirtino, kad reikia džiaugtis, jog Klaipėda tampa tikru didmiesčiu. Kiekvienas toks miestas turi savas transporto spūstis, ir tai yra normalu.

"Policijos pareigūnai šiais laikais nebus pastatyti prie kiekvienos sankryžos reguliuoti eismo. Keičiasi transporto srautai, turi keistis ir inžineriniai statiniai, atsirasti viadukų. Su savivaldybe apie tai kalbama nuolat ir ji tai supranta, tačiau, matyt, trūksta lėšų", – svarstė viršininkas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

M. Džermeika... Jeigu negirdite ką sakote tai perskaitykite.

M. Džermeika... Jeigu negirdite ką sakote tai perskaitykite. portretas
Ačiū. Labai ačiū. Nuolankiai dėkinga. Pagaliau ESU didmiesčio gyventoja. Jeeeee !!!!!!!!, AŠ labai džiaugiuosi.....kad spūstis vis didėja .Nors problemų yra labai daug, bet pagaliau viskas po velnių -- normalu.

ir didesni transporto srautai.

 ir didesni transporto srautai. portretas
padidėjo srautai, tai gal lietuvaičiai sugrįžo į namus? Manau, kad NE, tai liberalai nemoka tvarkytis.

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Michailovas, jūrininkas-zampolitas. Kai tokie pradeda vadovauti ir kalbėti apie eismą, taip ir gaunasi. Ne kartą kartoju. Kuo skubiau BŪTINA padidinti leistiną greitį mieste nors iki 60 km/val. Greičio sumažinimo iniciatorius Martišauskas jau a/a, Nemokantys vairuoti lai sliūkiną dešiniąja eile.
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

Daugiau straipsnių