Klaipėdos gatvėse daugėja nelegalių taksi

Uostamiesčio pareigūnai ėmėsi didesnės taksistų ir pavėžėjų kontrolės. Kaip paaiškėjo, dauguma jų dirba neturėdami tam teisės. Todėl Viešosios tvarkos skyrius kartu su „Klaipėdos keleiviniu transportu“ taksistams žada skirti didesnį dėmesį.

Senamiestyje marširuojančių taksistų ir pavėžėjimo paslaugas teikiančių vairuotojų savivaldybės ir viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ kontrolieriai tykojo nuo 22 val. iki 2 val.

Per šį laiką buvo patikrinti aštuoni taksi vairuotojai ir pavėžėjai bei nustatyti penki komercinės ar ūkinės veiklos tvarkos pažeidimai. Toks nusižengimas užtraukia baudą nuo 300 iki 850 eurų, o padarytas pakartotinai – nuo 850 iki 1,5 tūkst. eurų. 

„Vienas iš patikrintų vairuotojų teikė pavėžėjimo paslaugą be licencijos, kiti du pavėžėjai, dirbantys su mobiliosiomis programėlėmis, laukė klientų prie barų, nors neturėjo tam teisės. Dar du dirbo neįjungę taksometro, be plafono“, – vardijo Klaipėdos savivaldybės Kontrolės ir prevencijos poskyrio vedėjas Saulius Valiulis.

Taksi kontrolė mieste pavesta viešajai įstaigai „Klaipėdos keleivinis transportas“. Nors teoriškai taksi paslaugų bet kas teikti negali ir pažeidėjai baudžiami, paprastai žinia, kad vyksta patikrinimas, greitai pasklinda ir apsimetėlius išaiškinti tampa sudėtinga. Šįsyk vairuotojai suglumo išvydę naujus tikrintojus – Viešosios tvarkos skyriaus darbuotojus.

„Klaipėdos keleivinio transporto“ darbuotojus taksistai jau pažįsta, o mūsų – ne, todėl nustebdavo“, – sakė S. Valiulis.   

Per šiuos metus taksistams ir pavėžėjams buvo surašyti 44 protokolai. Populiariausias nuobaudos – už licencijos neturėjimą, keleivių vežimą už atlygį nepranešus Klaipėdos savivaldybei, netinkamą ženklinimą.

Pastebima, kad nelegalių šios paslaugos teikėjų pradėjo daugėti būtent tada, kai Seimas įteisino naują pavėžėjimo paslaugą. Pakeitimai apibrėžia, kad keleivių vežimą organizuoti gali fiziniai ir juridiniai asmenys, o keleiviai vežami gali būti ne tik taksi, bet ir įprastais lengvaisiais automobiliais. Kelionės kaina apskaičiuojama pagal GPS signalą ir nuvažiuotą atstumą.

Dauguma senųjų taksistų dėl to ėmė širsti, mat nelegalūs vežėjai ne tik atima darbą iš tvarkingai dirbančių šios paslaugos teikėjų, saugūs negali jaustis ir klientai. Pasitaiko atvejų, kai nelegalūs pavėžėjai net iš po nosies nugvelbia klientus.

Mobiliojoje programėlėje pamatę, kad gautas iškvietimas, nuvyksta pirmiau nei taksistas, ir paima žmogų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Goda

Goda portretas
Suvienodinkit ,kaip kad yra autobusai ir žmonės matys kuris legalus o kuris -ne. O dabar tikrai labai nesaugu sėsti į taksi , nes nežinai su kuo važiuoji.Labai nesaugu.

Anonimas

Anonimas portretas
O mums pochui legalus jis ar ne. Svarbiausia kad veztu PIGIAU.

Antanas

Antanas portretas
Dirbantys su programėlėmis nelegaliai negali dirbti, nes klientas iškvietęs pavėžėją, mato ir automobilio valstybinį numerį , markę, vairuotojo duomenis ir tel. nr., atvykus į vietą gali vairuotojo prograėlėje patikrinti parodytą sumą. Maršrutų duomenys išsisaugo. Ir nereikia sakyti ,kad netvarkingi automobiliai. Pažiūrėjus kokie grabai važinėja, kuriuose ir kvapas nemalonus ir šiukšklių pilna ir daugelio vairuotojams reikėtų susirūpinti savo išvaizda.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių