Klaipėdietė – prieš savo sporto klubą

Klientas visada teisus? Pasirodo, ne visada. Net patirdami nuostolių vieno Klaipėdos sporto klubo vadovai apsisprendė grąžinti klientei pinigus, užuot toliau bendravę su iki tol nuolat čia sportavusia moterimi.

Klientas visada teisus? Pasirodo, ne visada. Net patirdami nuostolių vieno Klaipėdos sporto klubo vadovai apsisprendė grąžinti klientei pinigus, užuot toliau bendravę su iki tol nuolat čia sportavusia moterimi.

Atėmė galimybę sportuoti

66-erių Elena sporto klubą "Eola", įsikūrusį prekybos centro BIG patalpose, lankė nuo pat jo atidarymo – ilgiau nei septynerius metus. Moteris pasakojo pasirinkusi šią vietą sportuoti, nes ši yra netoli namų, be to, patinka treneriai.

Tačiau nuo rugsėjo pradžios klaipėdietė į klubą nebegalės ateiti, nepaisant to, kad buvo sumokėjusi pinigus už treniruotes rudenį.

Moteris tikino supratusi, kad tokią nemalonę užsitraukė paprašiusi dokumento, patvirtinančio, jog už lankymąsi sporto klube sumokėjo. Esą, anksčiau ji tokių dokumentų negaudavusi.

Tačiau Elena pripažįsta prašiusi nuolaidos abonementui, bet klubo direktorius su ja kalbėjęs nemandagiai, tujinęs garbaus amžiaus moterį, o galiausiai numetęs ragelį.

"Nesuprantu, ką blogo esu padariusi: nei inventoriaus sulaužiusi, nei kokių daiktų išnešusi. Man tereikia paduoti galiojantį abonementą, gauti raktelį nuo rūbinės spintelės, ir visas bendravimas su klubo darbuotojais. Piktumas ima, sumokėjau, o paslaugos negausiu. Nežinau, kaip man toliau elgtis", – stebėjosi ir drauge piktinosi klaipėdietė.

Nežinodama, kur kreiptis, moteris nuėjo į Mokesčių inspekciją. Su ja nuoširdžiai bendravusi tarnautoja pritarė, kad jos teisės buvo pažeistos, tačiau ši įstaiga panašių atvejų netiria.

Rugsėjo 1-ąją moteris, lydima sutuoktinio, nuvažiavo į sporto klubą "Eola". Administratorė  atidavė jai sumokėtus už abonementą pinigus. Tokio poelgio komentaras buvo trumpas: "Taip pasakė direktorius".

Pasijuto šantažuojamas

Klubo direktorius Žilvinas Skečionis, vos paklaustas, prisiminė buvusią klientę.

"Šita ponia paskambino man ir pasakė: "Jeigu tu man neduosi papildomos nuolaidos, aš eisiu į tokias instancijas kaip Mokesčių inspekcija, "Sodra" ir kitas". Išvakarėse buvome normaliai pasikalbėję, todėl paklausiau, ar ji nėra išgėrusi, nes taip bendrauti negalima. Tačiau ji tęsė grasinimus: "Jeigu tu man neduosi nuolaidos, tau bus "šakės". Kitą dieną ji vėl paskambino ir pradėjo sakyti, kad stovi prie Mokesčių inspekcijos ir klausė, ar jai eiti į vidų. Pasakiau, kad, be abejo, eitų. Dar po penkių minučių ir vėl skambino ir pareiškė, esą jai manęs gaila, pareikalavo duoti nuolaidą, tada ji niekur neisianti. Patariau jai eiti, kur tik ji nori, ir baigiau pokalbį", – pasakojo Ž.Skečionis.

Sporto klubo direktorius tikino, kad ši klientė gauna senjorams taikomą bei lojalumo nuolaidas, bet jai to buvo maža, ji norėjo papildomų nuolaidų. Moteris esą nuolat reiškia pretenzijas, garsiai šūkauja, jai vis kas nors nepatinka.

Išgirdęs darbuotojų nusiskundimų, direktorius jau anksčiau buvo svarstęs, ar nereikėtų moteriai nebesudaryti galimybių lankytis klube, nes ji trukdo kitiems žmonėms.

Įdomu, kad kitą dieną po ponios Elenos grasinimų sporto klube apsilankė darbo inspekcijos darbuotoja. Tiesa, ji nekalbėjo apie šios moters skundą, tad galbūt tai tebuvo sutapimas.

Ž.Skečionis teigė, kad dėl šios klientės veiksmų į policiją nesikreips, bet apsisprendė daugiau jos nebeįsileisti.

"Mano požiūris yra toks – su klientais nereikia konfliktuoti, bet jeigu klientas pradeda elgtis neadekvačiai, tada mums tenka su juo atsisveikinti. Klaipėdoje yra pakankamai sporto klubų, kur ši moteris gali sportuoti. Aš negaliu leisti, kad taip klientai mus šantažuotų. Jau kelis kartus svarstėme, kaip pasielgti su šia moterimi, nes buvo visokių nusiskundimų. Kartais klube atsitinka įvairių incidentų, bet panašių atvejų dar nebuvo. Paprastai pasikalbame su klientais ir išsprendžiame konfliktus", – paaiškino Ž.Skečionis.

Sporto klubo direktorius teigė, kad per metus pasitaiko vienas ar pora atvejų, kai tenka informuoti administratorius, kad klientams abonementai nebegali būti parduodami.

Reikalauja nediskriminuoti

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Maisto produktų ir rekreacinių paslaugų skyriaus vedėja Neringa Baronienė patikino, kad paslaugas teikiantis verslo subjektas privalo teikti paslaugas visiems besikreipiantiems klientams.

Tačiau esama ir išlygų. Jeigu toks subjektas yra pasitvirtinęs tam tikras vidaus tvarkos taisykles, kurios nustato, kokiais pagrįstais kriterijais vadovaujantis lankytojai gali būti neaptarnaujami.

Pavyzdžiui, jei klientai netinkamai elgiasi, kelia grėsmę kitiems klientams ir personalui, nesilaiko sporto klube nustatytų lankymosi taisyklių ar panašiai.

Pasak N.Baronienės, kriterijai, pagal kuriuos įmonė gali nuspręsti neteikti paslaugų, nėra reglamentuoti, tai yra nėra įtvirtinti teisės aktuose, todėl paslaugų teikėjas turi teisę pats pasitvirtinti vidaus tvarkos taisykles, kuriomis remdamasis jis gali neaptarnauti tam tikrų lankytojų.

"Pažymėtina, kad taisyklės turi būti taikomos visiems, skelbiamos viešai. Visiems tos pačios kategorijos asmenims privaloma sudaryti vienodas sąlygas ir negalima teikti privilegijų, nepagrįstų ekonominiais, socialiniais kriterijais ir panašiai, negalima remtis vien asmeniniais interesais", – komentavo specialistė.

Nepavykus tarp vartotojos ir paslaugų teikėjo kilusio ginčo išspręsti taikiai, vartotoja turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Iki šiol ši tarnyba vartotojų prašymų raštu dėl atsisakymo teikti paslaugas nėra gavusi.

Keli žmonės elektroniniu paštu skundėsi, kad nebuvo įleisti į naktinius klubus.

N.Baronienė patikino, kad dėl šantažo ir kitų galbūt neteisėtų veiksmų paslaugų teikėjas turi teisę kreiptis į teisėsaugos institucijas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Acha

Acha portretas
vien1 karta domejomes tokiu klubų biznieriumi baltu treningu Šarūnu N.kuris pamoves žmones Vilniuj pas mus Akropolyje irgi ta pat padarė.Jau žinodamas kad bankrutoja ir užsidaro, pardavė jaunavedžiams abonentus už kelias štukas..Taigi nepūsk miglos į pievas.Džiaukitės kad mūsu žiniasklaida iškastruota ir visuomenė tikrų faktu nežino

Paskutiniam

Paskutiniam portretas
Eola yra vienas geriausių klubų Klaipėdoje. Įsikūrę dvejose didžiausiuose prekybos centruose. Gal jau nesvaik apie kažkokių leidimų trūkumus. Šiaip pasigalvok kitaip. Ar daug matei 65 metų amžiaus moteriškių sporto klubuose? Aš nei vienos. Su ta moteriške viskas gerai?

,,Klubo vadovai.."

,,Klubo vadovai.." portretas
buduliai čia o ne klubo vadovai.Prasirove per pažintis ir neskaidrius pinigus tipai. Kaip ir visas lietuvi6kas verslas.O jeigu jau nenori rodyti savo imones nuostatus, licenzijas ir pan.dokumentus, reiškia dirba juodai.Tokiose kontorose kaip taisyklė,ne tik klientai negerbiami bet ir darbuotojai skriaudžiami ir netausojami.Žodžiu-VYT REIKIA SU BASLIU SIK NOJ TOKIUS SUMAUTUS VADOVUS!
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių