Klaipėdai – darnaus judumo planas

Uostamiestis ir ateityje susisiekimo infrastruktūrai ketinama skirti ypatingą dėmesį. Žadama parengti darnaus judumo planą, kuriame būtų numatytos priemonės, padėsiančios užtikrinti darnaus judumo variantų kūrimą, geresnį susisiekimą mieste ir jo prieigose.

Darnaus judumo metams artinantis pabaigos link, Klaipėda neketina sustoti siekiant mieste kuo kokybiškiau vystyti susisiekimo sistemą.

Planuojamame parengti dokumente turės būti įtrauktos įvairios priemonės, užtikrinsiančios darnaus judumo variantų kūrimą mieste.

„Priemonės turės apimti tiek pėsčiųjų eismą, aplinkos pritaikymą žmonėms su negalia, įvairių rūšių viešąjį transportą. Klaipėdoje labai akcentavome vandens ir transportą. Kartu bus ir elektromobiliai, jų įkrova, naudojimas. Planas sudarys daug įvairių temų, kurioms turės būti pasiūlytos atitinkamos priemonės“, – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Urbanistikos skyriaus vedėja Milda Žekonytė.

Numatoma, kad rengiant šį dokumentą bus atlikta ir visapusiška transporto bei žmonių keliavimo įpročių mieste analizė.

„Tai yra gana naujas dalykas Lietuvoje, Europoje kai kurie miestai, valstybės yra pasirengę tokius planus“, – teigė M.Žekonytė.

Didžiosios dalies planui reikalingų lėšų planuojama prašyti iš ES.

Skaičiuojama, kad preliminari projekto vertė sieks apie 200 tūkst. eurų. Iš jų 170 tūkst. eurų tikimasi gauti iš ES, o likusius 30 tūkst. eurų reikėtų atseikėti iš miesto kišenės.

Darnaus judumo plano rengėjus tikimasi išrinkti jau šį mėnesį.

Skyriaus vedėja taip pat pabrėžė, kad 2016-ųjų Darnaus judumo metų programa ir planuojamas parengti planas – du atskiri dokumentai.

Ketinimui rengti šį planą jau pritarė Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos bei Finansų ir ekonomikos komiteto nariai.

Tiesa, politikė Lilija Petraitienė teigė, kad skatinant elektromobilių eismą mieste vertėtų atkreipti dėmesį į tai, kiek žmonių Klaipėdoje keliauja būtent tokiomis transporto priemonėmis ir ar tai nėra tik miesto turtingieji.

M.Žekonytė pastebėjo, kad keliones elektromobiliais skatina vyriausybės, o ne tik miesto politika.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nx

Nx portretas
Ko toliau tuo padarot didesnius kamscius, neismaneliai

klaipediete

klaipediete portretas
grazinkit geriau 1-o autobuso senaji marsruta. is smeltes visi autobusai nukreipti i silutes plenta, o mums susisiekti su centru reikia poros valandu, 20 marsrutas isviso nereikalingas.

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Ka jus žadate planuot, jeigu nesugebate padaryt net žalio kolidoriaus mašinom pravažiot,db tai tik pajudi nuo vieno šviesoforo jau turi sustoti prie kito.Kodel tokiu paprastu dalyku nesugebate padaryt,o čia šnekate apie planus.....
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių