„Smiltynės perkėla” planų Kuršių mariose neatsisako, tačiau šiemet į Nidą neplauks

  • Teksto dydis:

Ketvirtadienį vykusiame bendrovės „Smiltynės perkėla“ valdybos posėdyje nuspręsta, kad greitaeigio laivo reisas Klaipėda–Juodkrantė–Nida šiam sezonui stabdomas ir vasarą į Nidą neplauks. Didelio populiarumo sulaukusį reisą ketinama atnaujinti kitąmet. Siekiant atitikti klientų lūkesčius, planuojama grįžti su nauju, didesniu ir patogesniu laivu.

Katamarano „Smiltynė“ reisas į Nidą buvo vykdomas ketverius metus. Greitaeigis laivas plaukdavo nuo birželio pradžios iki rugsėjo. Maršrutas sulaukė didelio populiarumo ir buvo mėgiamas keleivių.

Bendrovė „Smiltynės perkėla“ šį reisą į Nidą 2014 m. ėmėsi vykdyti savo iniciatyva ir tapo panašių reisų pradininke, taip prisidėdama prie turizmo ir viešojo transporto vidaus vandens keliuose skatinimo.

Remiantis bendrovės „Smiltynės perkėla“ strateginiu tikslu užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas bei dirbti efektyviai, buvo priimtas sprendimas greitaeigį laivą parduoti.

„Smiltynės perkėla“ užtikrina klientus, kad strateginių planų dėl viešojo transporto vystymo vidaus vandens keliais bendrovė nekeičia. Tikimasi, kad kitąmet pavyks reisą atnaujinti su kur kas naujesniu, didesniu laivu, labiau atitinkančiu keleivių poreikius, mat sezono metu į daugelį reisų nepavykdavo sutalpinti visų norinčiųjų, taip pat trūkdavo vietų dviračiams.

„Noriu priminti, kad greitaeigis laivas „Smiltynė“ pagamintas kone prieš dvidešimt metų – 1999-aisiais, tad, gavę palankų pasiūlymą iš olandų, pradėjome derybas dėl pardavimo. Kol jos vyksta, pratęsėme nuomos sutartį. Mes suprantame šio reiso svarbą regionui ir matome didžiulį poreikį tokiam maršrutui, todėl strateginių planų Kuršių mariose neatsisakome ir darysime viską, kad reisas vėl būtų vykdomas kitą vasarą su nauja kokybe. Iš laivo pardavimo gautas pajamas planuojame investuoti į šio maršruto atnaujinimą ir modernizavimą.  Norime, kad kitą vasarą plauktų naujesnis, didesnis ir keleiviams patogesnis laivas – tam jau dabar darome atitinkamus žingsnius.

Atkreipiu dėmesį, kad visame pasaulyje – netgi ten, kur navigacijos sezonas yra gerokai ilgesnis nei pas mus, – tokio tipo viešojo transporto maršrutai yra remiami ir dotuojami, nes suprantama, kad ši viešojo transporto rūšis – patogi, gerokai mažiau tarši ir teikianti daug kitų pridėtinių verčių miestams ir regionams.  Šio supratimo, deja, pasigedome organizuodami ir vykdydami katamarano maršrutą. Viliamės, kad kitąmet prie atnaujinto reiso vykdymo prisidės ir Klaipėdos bei Neringos miesto savivaldybės. Tai įprasta praktika, kuri jau yra taikoma ir pas mus: Klaipėdos rajono savivaldybė remia maršrutą Dreverna–Juodkrantė, Šilutės savivaldybė iš dalies remia maršrutą Šilutė–Nida. Tikiuosi, kad pavyks susitarti bent jau dėl kompensacijų už bilietų nuolaidas vaikams bei senjorams, kaip tai numatyta LR Transporto lengvatų įstatyme“, – kalbėjo bendrovės „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

JUOZAS

JUOZAS portretas
Ziurekit zmones. ka bicai is savivaldybes padare. uz 1 mln pardave kelta, kuris per metus atnesa iki 300 000 pajamu. nes sake - super gera kaina, per 20 metu niekas tokios nedave. nu ok. debar sako , kad tons laivas neiperkamas. nada 2 klausimai ; 1.kodel reikia parduot laiva uz 1 mln , jeigu per 10 metu atnestu iki 5 mln ar daugiau- nes auga keleiviu skaicius ir kainos? 2. kas pasieme kainu skirtuma tarp 1 mln ir realise kainos, pvz 2 ar 3 ar 4 mln? ACIU

Klaipėdietis

Klaipėdietis portretas
Pajamas kur gautų už plaukimą į Nidą šiemet kompensuos padidintos keltų kainos nes tipo "seniai nekėlėm kainų". Tipo - visi branginasi, kuom mes prastesni?

kuku

kuku portretas
Juokas pro ašaras - Smilynės perkėla yra Valstybinė įmonė, kurios tikslas - nelupikauti. Bet tai tik teorijoje. Praktikoje AB vadukai dieną naktį suką galvas kaip nukelnėjus mokesčių mokėtoją. Klegama jog "godūs verslininkai" kelia kainas. O ką daro Valstybinės AB? Žinoma, kad panaikino reisą į Nidą. Reikėjo dar didesnius įkainius užsilupti. Įmonė kasmet generuoja milijoninius viršpelnius, kuriuos išsidalina dividendų ir kosminių atlygių formoje, tačiau nenustoja vyrkauti, kad įkainius reikia dar didinti, nes jie "atsilieka" nuo šiandieninių realijų...
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių