Kalotės pervažoje – remonto darbai

Šalia uostamiesčio gyvenančius Kalotės kaimo gyventojus nustebino geležinkelininkų darbininkų gausa geležinkelio pervažoje. Paaiškėjo, jog čia vyksta suplanuoti remonto darbai.

"Geležinkelis kerta su gyvenviete jungiantį krašto kelią. Vieną dieną išvydome uždarytą pervažą, joje dirbo geležinkelininkai. Jokios informacijos, kas čia bus daroma, neturime. Nėra aišku, ar pervaža bus uždaroma, ar gyventojams į uostamiestį teks važiuoti Karklės ar kitais keliais?" – redakcijai klausimus bėrė Kalotėje gyvenanti Birutė.

Valstybės valdomos įmonės "Lietuvos geležinkeliai" atstovai dienraščiui aiškino, jog šiuo metu vyksta remonto darbai.

"Tarpstotyje Giruliai–Kretingalė yra vykdomi suplanuoti kelio remonto darbai – valoma skalda, keičiami ilgabėgiai ir tvirtinimo elementai. Keičiant bėgius, būna daromos 2–3 val. traukinių eismo pertraukos. Pakeitus dalį bėgių ir atlikus darbus, traukiniai vėl leidžiami", – aiškino bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Komunikacijos departamento atstovas Gintaras Liubinas.

Įmonės atstovai pareiškė, jog eismas šioje pervažoje vis dėlto bus stabdomas, tačiau apie tai vietos gyventojų niekas nepasivargino informuoti.

"Jei darbai vykdomi pervažose, tuomet būna apribojamas automobilių eismas, tačiau darbai būna organizuojami taip, kad automobilių pralaidumas vis vien vyktų. Pervažose darbai atliekami itin greitai, kad darbai netrukdytų įprasto gyvenimo ritmo", – tikino G.Liubinas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kalotiškis

Kalotiškis portretas
Kelias į Kalotę kaip vaikas su keliom auklėm ir be galvos- miesto savivaldybė (Paribio gatvė), pervaža (Lietuvos geležinkeliai), regiono keliai ( kelias 2245) ir Klaipėdos rajono savivaldybė (Sodų gatvė)... Jei Klaipėdos savivaldybė ir iš dalies regiono keliai dar sąlyginai kažkiek stengiasi palaikyti bent patenkinamą kelio būklę, tai LG ir rajono savivaldybei giliai nusispjauti... Duobės asfalte, ištisai duobėti kelkraščiai, prasilenkti nenuvažiavus ant kelkraščio neįmanoma, pelkės, kuriose galima pamesti ratus- tokia kalotiškių kasdienybė...jau nekalbant apie tai kad nėra jokių pėsčiųjų ar dviračių takų. Negana to, dar Klaipėdos vanduo visus ir taip itin prastos buklės kelius perkasė statydama vandens ir nuotekų tinklus, prie kurių nebus kam jungtis, bet gi už mokesčių mokėtojų arba ES pinigus...Atrodė, kad pasikeitus seniūnui pasikeis ir požiūris, deja, eilinį kartą nepateisinti lūkesčiai.

Anonimas

Anonimas portretas
"Lietuvos geležinkeliai", matomai, dar gyvena sovietų sąjungoje. Kaip sovietiniais laikais į krūmus įkėlė "akligatvio" ženklą be jokios papildomos informacijos, be apvažiavimo schemos, o mes gyventojai turime tik spėlioti, ar privažiuosime prie savo namų. O geležinkeliams priklausanti asfaltuoto kelio atkarpa - tai iš vis siaubą keliantis reiškinys - duobės tokios, kad įvažiavus ratus galima pamesti. Neapsikentę gyventojai patys į tas duobes pila plytas, skaldą ir pan.

Jonas

Jonas portretas
Kad važiuoti tais Karklės keliais, - tai reikia pabaigti asfaltavimo darbus o dabar ten pusę kelio duobėtas žvyrkelis,kuriuo nei vasarą nei žiemą negali važiuoti o tik paskui prasideda asfaltas. Keista,kad vieni keliai tiesiog išpuoselėti o kiti pusiau lupti ,pusiau skusti.Tai jeigu jau pradėjote tą kelią asfaltuoti ,tai ir užbaikite jį iki galo.
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių