Eismo pokyčiai laukia ir kitų arterijų

Daug diskusijų sukėlęs naujas eismo organizavimas I.Simonaitytės gatvėje įgavo ryškesnį vaizdą. Arterijos ženklinimą ketinama baigti, kai tik leis oro sąlygos. Panašūs pokyčiai laukia ir kitų gyvenamųjų rajonų gatvių.

Siūlė palaukti pabaigos

Dienraštis „Klaipėda“ jau rašė, kaip prieš pusantros savaitės į I.Simonaitytės gatvę įvažiavę vairuotojai liko nustėrę. Jiems užkliuvo naujas arterijos horizontalusis ženklinimas.

Dalis vairuotojų neslėpė nesuprantantys, kaip riedėti šia gatve.

Klaipėdiečiams užkliuvo nupiešti ovalai, linijomis atskirtos zonos šalia šaligatvių automobiliams statyti. Pastebėta, kad vietų mašinoms palikti sumažėjo. Tai sukėlė gyventojų nepasitenkinimą.

Vairuotojai atkreipė dėmesį, kad, vadovaujantis nauju ženklinimu, reikės važiuoti lyg slalomu, o ne tiesiu keliu. Kartkartėmis jie turėdavo kirsti ištisinę liniją ar net vos ne per pėsčiųjų perėją važiuoti į priešpriešinę eismo juostą, kad išvengtų šalikelėje paliktų automobilių.

Tada Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda aiškino, kad vairuotojus stebinantis I.Simonaitytės gatvės horizontalusis ženklinimas – nebaigtas darbas.

Vadovas tvirtino, kad žmonės naują eismo organizavimą minėtoje arterijoje galės vertinti, kai bus įgyvendintos visos numatytos eismo saugumą didinsiančios priemonės.

Darbams trukdo orai

Naujas eismo organizavimas I.Simonaitytės gatvėje jau įgavo aiškesnį vaizdą. Pažymėtos ne tik linijos, bet ir pastatyta dalis kelio ženklų.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė aiškino, kad kai kurie iš pastarųjų yra laikini. Darbus šioje gatvėje planuojama baigti, kai tik leis orai.

„Lietus trukdo ženklinti gatves. Darbus atlieka vilniečių kompanija. Darbuotojai liko savaitgalį, tikėjosi, kad galės plušėti, bet lijo, tad nieko negalėjo padaryti“, – pasakojo vyriausiasis specialistas.

V.Paukštė pabrėžė, kad anksčiau I.Simonaitytės gatvėje eismo organizavimas nebuvo nustatytas. Vairuotojai automobilius palikdavo, kur sugalvodavo, o tai trikdydavo eismą, prastai buvo matomos ir pėsčiųjų perėjos.

„Dabar konkrečiai pažymėtos vietos, kur statyti automobilius, kur važiuoti. Siekiame, kad eismas I.Simonaitytės gatve taptų saugesnis“, – komentavo vyriausiasis specialistas.

Nebetrukdys sukantieji į kairę

Anot V.Paukštės, ties posūkiais, pėsčiųjų perėjomis, bus įrengtos nuo 5 iki 10 m ilgio salelės, kad vairuotojai nestatytų automobilių, matomumas taptų geresnis.

Taip pat trumpesnės tapo pėsčiųjų perėjos – iš vienos gatvės pusės į kitą jomis pėstiesiems reikės eiti mažesnį atstumą – ne per keturias eismo juostas, o tris. Manoma, kad tai padidins saugumą.

V.Paukštė taip pat atkreipė dėmesį, kad nuo šiol norintieji pasukti į kairę netrukdys važiuojantiesiems tiesiai – jiems įrengtos atskiros juostos.

„Kai kur stengėmės susiaurinti gatvę, pažymėdami stovėjimo vietas, kad vairuotojai būtų priversti riedėti lėčiau“, – kalbėjo vyriausiasis specialistas.

V.Paukštė pabrėžė, kad dabar I.Simonaitytės gatvėje tokio chaoso, kuris buvo, kai pradėta ją ženklinti, nėra. Pastatyti laikini stovėti draudžiantys ženklai, kad vairuotojai nepaliktų mašinų.

„Dabar tam tikruose ruožuose mašinas galima palikti vienoje gatvės pusėje, kituose – kitoje. Kirsti ištisinių linijų tikrai nebereikia“, – tvirtino vyriausiasis specialistas.

Vietų neskaičiavo

Paklaustas, ar daug stovėjimo vietų sumažėjo I.Simonaitytės gatvėje, V.Paukštė atsakė: „Neskaičiavome. Mums svarbiau – eismo saugumas, kad neliktų stovinčių mašinų keliomis juostomis, būtų apsaugoti pėstieji, sumažėtų transporto priemonių greitis.“

Naujas pažymėta ne tik I.Simonaitytės, bet ir Mogiliovo gatvė. V.Paukštė teigė, kad bus stebima, ar šiose arterijose pasiteisins naujas eismo organizavimas.

„Jei pasitvirtins, tada kelsimės į kitas tokio tipo gatves“, – tikino vyriausiasis specialistas.

V.Paukštės teigimu, panašiu principu eismą jau anksčiau bandyta organizuoti ir Naujakiemio gatvėje. Tačiau šioje arterijoje kilo problemų – niekaip nepavyko pažymėti visų salelių, kur draudžiama statyti automobilius. Tose vietose nuolat stovėdavo mašinos.

„Naujakiemio gatvėje salelės tikrai pasiteisino. Vairuotojams tapo paprasčiau išvažiuoti iš kiemų. Tik gal reikėtų palikti didesnį atstumą – ne penkis, o septynis metrus kaip I.Simonaitytės gatvėje“, – pasakojo vyriausiasis specialistas.

Keisti eismo organizavimą kitose gyvenamųjų rajonų arterijose planuojama kitąmet. Šiemet didesnių pokyčių nenumatoma.

Ženklinimas beveik atnaujintas ir Bangų, Joniškės, Mokyklos gatvių sankryžoje, kur vairuotojams kildavo neaiškumų. Tačiau čia dar trūksta pačių ženklų. Jie bus pastatyti artimiausiu metu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Klaipėdietis

Klaipėdietis  portretas
Dar Alksnynėds gatvę sutvarkyti,nes dabar tikras bordakas

dede

dede portretas
mogiliovo gatveje irgi tas pats , kazkos slalomas, issalutines gatveles neimanonma issukti nekirtus istisines -jau tos siauras tarpelis paliktas pasukti lyg masinos staciais kampais vazinetu. Ir aplamai tie paisytojai nubraize ant kompiuterio ekrano ir viskas atrode graziai , bet jus realiai masinos yra skirtingos , skirtingi ir posukio spinduliai, ir patys pameginkit pavaziuoti savo linijom

Simonke

Simonke portretas
gyvenu Simonaitytes gatveje daug metu,vairuotojas esu.Dabar puikiai padare,saunuoliai !!! aciu !!! tikrai patiko
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių