Eismas Pilies tiltu – jau penktadienio rytą

Penktadienio rytą uostamiestis sugrįš prie įprasto gyvenimo ritmo. Nuo 7 valandos bus atidarytas eismas Pilies tiltu. Pripažįstama, kad statinio kapitalinis remontas buvo rimtas iššūkis ir gyventojams, ir statybininkams, ir miesto valdžiai.

Penktadienio rytą uostamiestis sugrįš prie įprasto gyvenimo ritmo. Nuo 7 valandos bus atidarytas eismas Pilies tiltu. Pripažįstama, kad statinio kapitalinis remontas buvo rimtas iššūkis ir gyventojams, ir statybininkams, ir miesto valdžiai.

Laukė labiau nei euro

Kapitalinis Pilies tilto remontas truko devynis mėnesius. Tiek laiko vairuotojai negalėjo juo naudotis. Eismas statiniu bus atidarytas penktadienį nuo 7 val.

„Miestas pradės gyventi visavertį gyvenimą. Pilies tilto atidarymo aš laukiau labiau nei euro atėjimo. Atrodo, kad jis buvo uždarytas visą amžių, tačiau iš tikro praėjo ne tiek ir daug laiko – devyni mėnesiai“, – tvirtino Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

Pabrėžiama, kad tilto kapitalinis remontas buvo didžiulis iššūkis statybininkams, nes darbus reikėjo užbaigti metais anksčiau nei buvo numatyta.

„Noriu padėkoti visiems, kurie prisidėjo prie tilto atnaujinimo. Neabejotinai siūlysiu, kad įmonė „Hidrostatyba“ būtų apdovanota miesto vėliava vasario 16-ąją už reikšmingiausią darbą šiais metais. Toks siūlymas neturėtų kelti niekam nė menkiausios abejonės“, – pabrėžė meras.

Pasak įmonės „Hidrostatyba“ valdybos pirmininko Jono Dumašiaus, sprendimas, kad tilto remontas turi būti užbaigtas šiemet buvo priimtas kovą.

„Viską spėjome laiku, nes savivaldybė greitai sprendė iškilusius klausimus. Linkiu, kad taip būtų ir vykdant kitus projektus“, – tvirtino pirmininkas.

Pakils per kelias minutes

J.Dumašiaus teigimu, Pilies tilto kapitalinis remontas buvo techniškai buvo sudėtingas. Pradėjus darbus, paaiškėjo, kad statinio būklė sudėtingesnė nei tikėtasi.

„Atsivėrė žaizdos. Visos detalės, guoliai, pakėlimo mechanizmai buvo susidėvėję ir juos reikėjo pakeisti. Dabar viskas sumontuota, išbandyta ir galima pakeisti eismą. Likę yra tik kai kurie smulkūs apdailos darbai, kuriuos atliksime kitais metais“, – pasakojo pirmininkas.

J.Dumašius pabrėžė, kad dabar laivai galės be vargo Pilies tiltu. Nereikės stabdyti eismo. Praplaukiant laivui, automobiliai prie atitvaro turės prastovėti tik 5-10 min. Pačiam tilto pakėlimui reikia 2-3 min.

„Aišku, tilto atnaujinimas per devynis mėnesius mums buvo iššūkis. Baiminomės, kad laiku nebus pristatytos detalės, kurios pagamintos Vokietijoje, tačiau viskas pavyko. Sunkumų statybininkams nebūna. Trikdžiai atsiranda, kai rangovas nesupranta užsakovo ar atvirkščiai. Šiuo atveju viskas buvo suderinta“, – pabrėžė pirmininkas.

Prie beveik 40 metų statyto Pilies tilto kapitalinis remontas ir jo prieigų sutvarkymas iš viso atsiėjo 12,9 mln. litų. Į šią sumą įskaičiuoti ne tik darbai, bet ir projekto rengimas, techninė priežiūra.

Statinio atnaujinimui išleista milijonu litų mažiau nei planuota. Sutaupyti pavyko, nes nereikėjo atlikti kai kurių darbų. Kitais metais dar bus atlikta darbų už 270 tūkst. litų.
Pagal sutartį projekto pabaiga yra numatyta kitų metų gruodį.

Žiedo dar nepanaikins

Atidarius Pilies tiltą, bus grįžtama prie ankstesnės eismo schemos. Pilies gatvėje bus panaikintos stovėjimo vietos, skirtos turistiniams autobusams. Šviesoforai pradės dirbti įprastu režimu.

Bus panaikintas laikinas įvažiavimas į Kruizinių laivų terminalą. Penktadienį bus atnaujintas ir įprastas eismas Minijos gatvės Baltijos prospekto sankryžoje.

Kol kas nebus panaikinta žiedinė sankryža Pilies, Minijos, Galinio pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžoje. Tokį sprendimą priėmė Saugaus eismo komisija.

„Dar mėnesį stebėsime situaciją. Ar žiedinė sankryža reikalinga galės pamatyti ir jo priešininkai, ir šalininkai“, – komentavo Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

Nuo penktadienio Tiltų gatve bus leidžiama važiuoti maršrutiniam transportui, dviračiams, neįgaliesiems bei taksi. Motociklai, elektromobiliai šia arterija nebegalės važiuoti. Į senąjį maršrutą grįš 9-ojo numerio autobusas, tačiau jis nebeužsuks į „Onkologijos departamento“ stotelę.

Nuo pirmadienio ant Mokyklos gatvės tilto nebeliks penkių eismo juostų. Bus grįžta prie keturių. Geltonas linijas ketinama panaikinti savaitgalį.

„Skiriamojoje juostoje padėsime ženklus, kad vairuotojams būtų paprasčiau susiorientuoti. Aišku, baltų linijų kokybė dabar gal ir ne pati geriausia, bet dabar jų negalima atnaujinti, nes tam netinka oro sąlygos. Tikimės, kad vairuotojams nekils didelių nepatogumų“, – teigė direktorius.

Kooperacijos gatvė iš tranzitinės vėl taps pakraščio privažiuojamąja gatve. Vienoje gatvės pusėje vėl bus galima statyti automobilius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ert

ert portretas
Raudonos linijos? Trinkeles turima omeny? Jos neregiams skirtos, sekti taką lazdele.

hmmm

hmmm portretas
Paaiškinkite jūs man, kas per daiktas tos raudonos linijos ant pėstiesiems skirtų takų? (ant tilto, po tiltu, šalia tilto). Kam jos skirtos? Gal grožiui? Galvojau, gal atskirti dalis, skirtas pėstiesiems ir dviratininkams, bet kad ne, nesutampa su ženklinimu.

tiltui

tiltui portretas
Eiki eik demagoge. Pasižiūrėk į statistiką ir pamatysi, kad Klaipėdos savivaldoje viena iš geriausių situacijų Lietuvoje.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių