Dienraščiui – jaunųjų verslininkų idėjos

Asociacijos "Mano miestas Klaipėda" verslo grupės nariai penktus metus iš eilės organizavo energija trykštantį, jaunatviškai veržlų bei jau tradicija tapusį jaunimo verslumo konkursą "Užaugink verslo idėją 2014". Savo pasiūlymus studentai pateikė ir dienraščiui "Klaipėda".

Asociacijos "Mano miestas Klaipėda" verslo grupės nariai penktus metus iš eilės organizavo energija trykštantį, jaunatviškai veržlų bei jau tradicija tapusį jaunimo verslumo konkursą "Užaugink verslo idėją 2014". Savo pasiūlymus studentai pateikė ir dienraščiui "Klaipėda".

Sumanymai – virtualiai erdvei

Be pagrindinės komandoms skirtos užduoties – spręsti realias verslo įmonių problemas, jaunimas dalyvavo ir žaibiškų idėjų vakare.

Kaip teigė dienraščio "Klaipėda" rinkodaros projektų vadovė Monika Saltonė, dalyviai dalijosi mintimis, kaip uostamiesčio laikraščio portalą www.kl.lt sukurti patrauklų jaunimui.

"Norime, kad miesto naujienomis domėtųsi ir studentai bei moksleiviai. Tikimės, kad ne vieną pateiktą sumanymą galėsime pritaikyti ir realizuoti", – kalbėjo M.Saltonė.

Jaunimas dienraščio "Klaipėda" portale siūlė skelbti gražiausio bendrabučio kambario, šauniausio studento ar aktyviausios studentiškos atstovybės rinkimus.

Projekto dalyviai įsitikinę, kad portale turėtų atsirasti anonsai apie renginius, seminarus, informacija apie taikomas nuolaidas, siūlomas praktikos vietas, savanorystę. Komandos teigė, kad internetinį puslapį patrauklų padarytų publikuojami studentams skirti receptai, aprašomos įvairios studijų programos, viešinami skelbimai.

Dienraštis ir uostamiesčio jaunimas galėtų organizuoti ir įvairias akcijas, renginius.

Parengė galimybių studijas

Konkursas "Užaugink verslo idėją" kiekvienais metais suburia perspektyvų ir veiklų Klaipėdos miesto bei Žemaitijos regiono akademinį jaunimą rezultatyviam bendradarbiavimui kartu su iniciatyviais verslo lyderiais.
Konkurso populiarumas tarp Klaipėdos ir Vakarų Lietuvos regiono aukštųjų mokyklų studentų įrodė, kad jo reikšmė skatinant jaunimo iniciatyvą ir formuojant teigiamą Klaipėdos verslo ir verslininko įvaizdį tarp jaunimo yra labai svarbi.

Konkursas paremtas Harvardo universiteto metodika – "verslo užduotys" (angl. – "the business case"). Jo metu komandos sprendė realias įmonių situacijas ir ieškojo novatoriškų sprendimo idėjų.

Šiais metais konkursą "Užaugink verslo idėją" papildė būsimiems verslo naujokams skirtas vieno vakaro formos renginys "Start‘up". Šio renginio metu konkurso dalyviams buvo suteikta galimybė pristatyti savo unikalias verslo idėjas potencialiems investuotojams.

Finale – aštuonios komandos

Šiais metais po atrankinio turo geriausiai pasirodžiusios komandos vystė galimybių studijas, kurias pristatys finaliniame etape. Iš bemaž šimto studentų į finalą pateko 26 dalyviai.

Penktus metus iš eilės organizuojamame konkurse dalyvauja studentai iš Klaipėdos universiteto – Socialinių mokslų fakulteto, LCC tarptautinio universiteto, Klaipėdos valstybinės kolegijos, Klaipėdos verslo aukštosios mokyklos, Socialinių mokslų kolegijos ir Lietuvos verslo kolegijos. Dėl pagrindinio prizo varžysis aštuonios studentų komandos.

Konkurso galimybių studijas finaliniame renginyje analizuos ir vertins kompetentinga išorės vertintojų komisija, sudaryta iš verslo įmonių atstovų, universiteto dėstytojų ir verslo aplinkos ekspertų.

Finalinis renginys vyks šiandien 16 valandą Klaipėdos mokslo ir technologijų parko (Herkaus Manto g. 84) konferencijų salėje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių