Dėl telefono klaipėdiečiui – vargai

Naujas pirkinys – mobiliojo ryšio telefonas – apkartino klaipėdiečio Beno Jonikos gyvenimą. Aparatu vyras pasinaudojo vos porą mėnesių ir šis pradėjo gesti. Dėl telefono net penkis kartus kreiptasi į garantinio aptarnavimo centrą. Nepaisant to, pardavėjas atsisakė įrenginį pakeisti nauju.

Nepavykdavo įkrauti baterijos

30-metis B.Jonika lietuvių sukurtą mobiliojo ryšio telefoną "Getnord Onyx SS" įsigijo praėjusių metų gegužę. Vyras pripažino, kad šį aparatą rinkosi, nes sužavėjo nurodytos savybės. Teigiama, kad telefonas yra atsparus smūgiams, vandeniui.

Klaipėdietis teigė, kad aparato vertė siekė apie 400 eurų. Iš karto vyras sumokėjo 119 eurų, o likusią sumą turi išmokėti per nustatytą laiką.

Pasak B.Jonikos, nauju telefonu jis sėkmingai naudojosi vos kelis mėnesius, tada prasidėjo bėdos. Pirmiausia, vyro teigimu, problemų kilo dėl aparato akumuliatoriaus įkrovimo.

"Nunešiau į saloną garantiniam taisymui. Paaiškinau problemą. Pakeitė įkroviklio laidą, nors iš karto buvo matyti, kad gedimas yra paties aparato", – pasakojo vyras.

B.Jonikos teigimu, neilgai trukus vėl teko grįžti į "Tele2" saloną, kuriame ir įsigijo įrenginį, – telefonas vėl sugedo.

Anot klaipėdiečio, kai kažkas skambindavo ar ateidavo žinutė, aparatas neskleisdavo jokio garso. Taip pat pasitaikydavo, kad pašnekovas jo visiškai negirdėdavo arba girdėdavo labai prastai.

Garantinį taisymą atlikę meistrai šį kartą gedimo nenustatė. Atnaujinta tik programinė įranga.

Ekrane – spalvotos linijos

Tuo klaipėdiečio bėdos nesibaigė. Antrą kartą po garantinio taisymo pasiėmus telefoną, pasak vyro, atsinaujino senos bėdos ir pasimatė naujų.

B.Jonika tikino, kad aparatą iš pradžių buvo sudėtinga įjungti, vėliau apskritai nepavykdavo. Pašnekovai klaipėdietį vėl girdėjo prastai, taip pat neįsikraudavo telefono baterija. Vyras aparatą vėl nunešė taisyti.

Šį kartą prekės grąžinimo kvite buvo nurodyta, kad pakeistas įkrovimo laidas, baterija, pagrindinė telefono plokštė, ekranas, priekinis rėmelis.

"Pakeitė vos ne pusę telefono", – pabrėžė vyras.

Tačiau, anot B.Jonikos, telefonas vis tiek neveikė taip, kaip turėtų. Be to, grįžęs namo, vyras pastebėjo, kad uždėtas ne toks, koks buvo, ekrano stiklas.

"Stiklas dengė priekinę kamerą, nors ji anksčiau buvo atvira. Dėl stiklo suprastėjo nuotraukų kokybė. Fotografuodamas ekrane pradėjau matyti įvairių spalvų – violetinės, žalios, raudonos – linijas. Ir toliau normaliai negalėjau įkrauti aparato baterijos", – pasakojo klaipėdietis.

Vyras vėl grįžo pas pardavėją, atidavė telefoną taisyti ir pareikalavo, kad nuolat gendantis aparatas būtų pakeistas nauju. Jis kreipėsi ir į Vartotojų teisių apsaugos tarnybos Klaipėdos skyrių.

Išsikrovė per penkias minutes

Pasak B.Jonikos, "Tele2" atsisakė duoti jam naują telefoną. Aparatas buvo taisomas. Pakeistas įkrovimo laidas ir atnaujinta programinė įranga.

Tačiau, anot vyro, grįžus namo vėl teko nusivilti. Problemų dar kartą kilo dėl baterijos.

"Visą naktį kroviau. Ji buvo pilna. Ištraukiau laidą, pasidėjau telefoną, o po penkių minučių energijos liko vos 10 proc., nors nieko su telefonu nedariau", – nusivylimo neslėpė vyras.

B.Jonikos teigimu, buvo uždėtas ir ne toks įkrovimo vietos uždarymo įrenginys – guminis pakeistas plastikiniu. Klaipėdietis vėl grįžo į saloną. Dar kartą pareikalavo pakeisti aparatą nauju, tačiau vėl sulaukė neigiamo atsakymo. Šį kartą vyras atsisakė pasiimti įrenginį.

Klaipėdietis laukė, ką pasakys vartotojų teisių gynėjai.

Kadangi pardavėjas nesutiko ginčo spręsti taikiai – nepatenkino vartotojo reikalavimo pakeisti telefoną, pardavėjo teigimu, gedimų nerasta, prekės parametrai atitiko standartus, taisant naudotos iš gamintojo gautos originalios detalės, pradėtas tyrimas.

Išvada nebuvo palanki

B.Jonika tvirtino, kad iš pradžių pokalbis su tarnybos darbuotoja jį nuteikė optimistiškai.

"Specialistė teigė, kad šis ginčas turėtų baigtis mano naudai. Pabrėžė, kad per tokį trumpą laiką telefonas neturėtų tiek gesti", – pasakojo vyras.

Tačiau tyrimą atlikusi Vartotojų teisių apsaugos tarnyba atsiuntė išvadą, kad telefonas yra tinkamos kokybės naudoti. Veikimo sutrikimų esą nenustatyta.

Tarnybos darbuotojai aparatą vertino tris kartus. Kiekvieną patikrinimą skyrė kelios dienos. Pirmojo patikrinimo metu dalyvavo ir vartotojas.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė pabrėžė, kad patikrinimo metu išorinių telefono pažeidimų nenustatyta, aparatas veikė. Baterijos įkrovimo lygis sumažėjo nežymiai.

Nenustatyta ir kameros gedimų ar veikimo sutrikimų, kuriuos nurodo vartotojas.

Teisybės ieškos teisme?

B.Jonikos netenkino tarnybos išvados. Vyras suabejojo atliktu patikrinimu bei telefono vertinimu ir teisybės žada ieškoti teisme. Klaipėdietis norėjo užsakyti ir nepriklausomą aparato ekspertizę, bet nerado įmonės, kuri vertintų šio gamintojo telefonus.

Pinigus moku už nieką.

"Nusipirkau telefoną, moku pinigus ir negaliu juo naudotis. Ar tai normalu? "Tele2" klientas esu maždaug aštuonerius metus, o iš manęs taip tyčiojamasi. Pikta ir dėl to, kad operatoriui moku už internetą, nors su turimu aparatu, kurį laikinai davė pardavėjas, negaliu juo naudotis. Pinigus moku už nieką", – tvirtino vyras.

B.Jonikos telefonas keturis mėnesius guli salone ir vyras jo nežada pasiimti. Pasak vyro, taip iš pradžių patarė elgtis Vartotojų teisių apsaugos tarnybos darbuotoja.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jolita

Jolita portretas
Kad tie telefonai nekokybiski tai jau isitikinom. Gruodzio menesi vyras toki pat pasieme is tele-2 salono,jau vasario menesi telefonas buvo remontuotas 3 kartus. Isvyko i uzsieni ir se tau telefonas nebesikrauna. Tai ka jam daryti? Gal tele2 uz kelione sumokes? Atrodo imi nauja gera aparata ir per du menesius turi šūdą rankoj. Jei nekeis i nauja reikes patiems ir pazystamiems pasiulyti rinktis kita operatoriu,o ne pinigus moketi uz sugedusi daikta!!!

oleg

oleg portretas
Reiktų išvis uždrausti parduodi tuos getnord ..net tele2 salone man patarė pažįstamas pardavėjas kad tu jo nepirk jie visi brokuoti!!! Tele2 salonai apgaudinėja savo klientus nekokybiskais telefonu aparatais,!! Mano artimam remontavo tel. Nokia, po remonto programines irangos buvo sukeista baterija, musu buvo izymeta, kaltu neradome, baterija veikdavo apie 1 val. Žmonės atsargiai su tele2 salonais, rinkites atsakingesnes pardavimo vietas!! Tele2 atstovai prašome daugiau dėmesio skirti savo klientams, bei įrenginių kokybei,jų remontui.prarasite klientus!
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių