Dėl paskyrimo Klaipėdos uoste – emocijos Vilniuje

Buvusio uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo su triukšmais atleisto Algirdo Kamarausko sugrįžimas į Uosto direkciją kelia emocijų bangas Vilniuje.

Buvusio uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo su triukšmais atleisto Algirdo Kamarausko sugrįžimas į Uosto direkciją kelia emocijų bangas Vilniuje.

Dėl paskyrimo uoste – emocijos Vilniuje

"Vieną dieną man į darbą paskambino buvęs susisiekimo ministro patarėjas ryšiams su visuomene ir, užsiminęs apie Algirdą Kamarauską, klausė, kodėl į darbą priėmiau žmogų, kuris dirbo blogai. Paklausiau, iš ko sprendžia, kad A.Kamarauskas dirbo blogai, ir išgirdau teiginį: “Žinote, yra tokia Eugenijaus Gentvilo nuomonė", – prisiminė dabartinis Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.

Jis dar pridūrė, kad gerbiantis kiekvieno asmens nuomonę, bet už teiginius, jei jie yra šmeižikiški, reikėtų atsakyti.

"Atėjęs į Uosto direkciją radau daug chaoso, ypač uostų statybų srityje", – prisiminė A.Vaitkus.

Jo teigimu, darbuotojai Uosto direkcijoje buvo įbauginti, bijojo rodyti bet kokią iniciatyvą. Daliai akivaizdžiai trūko kompetencijos, jie į pareigas buvo paskirti pagal lojalumą.

Algirdas Kamarauskas buvo pasirinktas iš septynių kandidatų. Jį kaip geriausiai pasirodžiusį asmenį su geriausia uosto infrastruktūros vystymo programa atrinko komisija.

"Dėl infrastruktūros direktoriaus kandidatūros konsultavausi su uosto kompanijų vadovais. Didesnė dalis jų mano, kad geriausia kandidatūra yra Algirdo Kamarausko. Bendravau ir su teisėsaugos institucijų vadovais. Klausiau, ar nėra teisinių kabliukų kurio nors iš kandidatų atžvilgiu. Nė vieno kandidato atžvilgiu iš teisėsaugos priekaištų nebuvo", – prisiminė A.Vaitkus.

"Kodėl kažkas taip stengiasi man parinkti kadrus?" – klausė dabartinis Uosto direkcijos vadovas, priminęs, kad ne kas nors Vilniuje, o jis čia, Klaipėdoje, esantis atsakingas už tai, kaip efektyviai dirbs valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

Kadrai – pagal kompetenciją

"Man vadovaujant Uosto direkcijai kadrai bus pasirenkami pagal kompetenciją, gebėjimus, turimą darbinę praktiką. Juo labiau infrastruktūros vystymo srityje, kuri yra viena svarbiausių Uosto direkcijos funkcijų", – priminė A.Vaitkus.

Klaipėdos uostas – didžiausias Lietuvos transporto mazgas. Jis vykdo valstybei svarbius investicinius planus. Uosto sėkmė, kai kasmet krova kildavo vidutiniškai apie 7 proc., kaip įrodė pastarasis dešimtmetis, priklauso nuo investicijų ir infrastruktūros gerinimo.

"Kodėl ir kam taip kliūva A.Kamarauskas?" – klausė A.Vaitkus ir pats atsakė, kad yra baimė, jog bus pakelti klausimai ne tik dėl to, kodėl pridaryta klaidų Šventojoje, bet ir kodėl Klaipėdos uosto infrastruktūros vystymo srityje per pastaruosius metus padaryta daug broko? Kodėl dalis objektų nepriduoti laiku, buvo delsiama metus ir ilgiau, kodėl dėl ambicijų nesurasta keliasdešimt tūkstančių objektams užbaigti ir taip prarasti milijonai?



NAUJAUSI KOMENTARAI

jmb

jmb portretas
Na, kaipgi, juk Gerb. Gentvilas nekels bangų. Jis žmogus autoritetingas. Jei ne jo nuomonės laikomasi, reiškia kažkas daro lemtingą klaidą. Ir iš vis, kaip galima keisti jo sprendimus. Tai Juk Gentvilo nuomonė!!!!!!! Logika, racionalumas, adekvatumas niekam nereikalingi. Juk turime NUOMONĘ

matrosas

matrosas portretas
Palaukit, Gentvilas atsipagirios iš daugiadienio zapojaus ir paduos jus visus į teismą :))))

vėjai

vėjai portretas
Tik džiaugtis riekia, kad Kamarauskas grįžo, kad dirba tokie kaip Drungilas. O kad Vilnius uosto klausimais- BERAŠTIS, tai jau tikrai. Todėl ir Gentvilo pasigedo uoste... Klaiki tvarka, kai uostas- politiniuose gniaužtuose, bet reikia džiaugtis, kad ten dar specialistų likę, kad nebesikviečia prekeivių iš Mažeikių. O kai pagalvoji, kas tik nevaldė to mūsų UOSTO!!!! Partija- lemiamoji jėga, bet kai sodina į postus milicininkus, darželių auklėtojus, prekeivius iš krautuvių- nieko gero nelauk...
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių