Dėl mobiliojo ryšio telefono – nuostoliai

Ką tik įsigyto naujo mobiliojo ryšio telefono gedimas autošaltkalvį paliko be uždarbio, o jo klientus – situacijos įkaitais. Naujas telefonas sugedo jau po keturių parų, pradingo ir visi meistro turėti klientų kontaktai, dėl to žmogus pusei mėnesio liko be uždarbio.

Paprašė 19 eurų

Povilas Kulikauskas su žmona naują mobilųjį telefoną įsigijo "Tele2" įmonės salone.

"Tiek metų esu šios įmonės klientas ir tikrai nesitikėjau, jog bus štai taip pasielgta. Naują telefoną "Samsung J530F" įsigijome gegužės 1 dieną. Jau po keturių parų jis sugedo. Negalėjau atrakinti telefono, jo ekranas buvo jautrus tik viršutinėje ir apatinėje dalyse. Telefonas ėmė strigti, jis toks išmanus pasirodė, jog pats ėmė rašyti kablelius", – ironizavo vyras.

Telefoną pirkėjas atidavė garantiniam taisymui.

Telefonas ėmė strigti, jis toks išmanus pasirodė, jog pats ėmė rašyti kablelius.

"Iš pradžių mane patikino, jog visus telefone esančius duomenis reikėtų išsaugoti, o tai kainuos 19 eurų. Oho, pagalvojau, tai bent kaina už tokį veiksmą. Telefone buvo tik kelios nuotraukos. O kontaktai – kortelėje. Pamaniau, kas jiems galėtų nutikti?" – pasakojo vyras.

Numerių neišliko

Tačiau tik įdavęs telefoną garantinio taisymo meistrams, vyras SIM kortelėje aptiko vos 10 išsaugotų telefonų numerių.

"Šaukštai po pietų. Paaiškėjo, jog visi numeriai buvo perkopijuoti į telefono, ne SIM kortelės atmintį. Vėliau visi mane protino, jog turėjau juos nukopijuoti į savo guglo paskyrą ar elektroninio pašto adresų knygelę. Visi gudrūs pamokyti, tačiau kas tikisi, jog ketvirtą parą naujutėlis telefonas suges?" – apie situaciją pasakojo vyras.

Po kelių dienų vyras sulaukė meistrų skambučio.

"Buvo paaiškinta, jog sugedo pagrindinė kompiuterio plokštė. Labai blogai. Telefonas naujutėlis, aš už jį dar mokėti turėsiu dvejus metus, o jau fiksuojamas gedimas vienoje pagrindinių kompiuterio techninės įrangos dalių", – stebėjosi vyras.

Derybos su telekomunikacijų bendrovės atstovais dėl pinigų grąžinimo ar naujo telefono baigėsi šnipštu.

"Žodžiu, turiu naują, bet jau brokuotą ir taisytą daiktą ir už tokį pirkinį pinigus klosiu dvejus metus. Į kalbas jie nesileido, paaiškino, jog mažomis raidytėmis sutartyje buvo pažymėta, kaip bendrovė pasilieka teisę elgtis, jei šis daiktas suges", – piktinosi vyras.

Klientus paliko nežinioje

Tačiau P.Kulikauską labiausiai nustebino tai, kad, sutaisius telefono aparatą, paaiškėjo, jog buvo sugedęs ir telefono ekranas.

"Gražiu balsu darbuotoja pareiškė, jog jiems labai gaila, bet ir telefono duomenų nepavyko išsaugoti", – šiurpo vyras.

Gegužės 15-ąją atsiėmęs aparatą, vyras įsitikino, jog jame nėra nė vieno numerio.

"Neliko visų klientų, draugų, įmonių, su kuriomis bendradarbiauju, numerių. Visą tą laiką kieme stovėjo automobilis, kurio savininkas net nežinojo, jog mašina sutaisyta. Nebeturėjau jo telefono numerio", – pasakojo doviliškis.

Kita šeima planavo atostogų kelionę po Lietuvą, žmonės buvo prašę meistro apžiūrėti automobilį, pakeisti tepalus.

"Kitam žmogeliui turėjau paruošti mašiną techninei apžiūrai. Mašina paruošta prastovėjo pusantros savaitės, jau "technikinė" nustojo galioti. Atlėkė įsiutęs žmogus, mane kaltina, kodėl aš jam neskambinu. O kaip aš jam pranešiu, jei nė vieno telefono numerio nebeturiu?" – apie ištikusius nemalonumus pasakojo P.Kulikauskas.

Vyriškis tikino, jog jau trečią savaitę rankioja turėtus kontaktus iš senų užrašų knygučių ir pažįstamų žmonių.

"Aš esu įsiutęs. Tikrai patyriau žalos, o dar ir kitus žmones į kvailio vietą pastačiau. Pirma, tai man kyla klausimas, kodėl reikalaujama pinigų už svetimų duomenų išsaugojimą, tačiau to taip ir nepadaroma? Jei jau ponai pardavė brokuotą daiktą ir jiems dėl to nėra gėda, būkite tokie padorūs ir nepridarykite dar daugiau bėdų", – piktinosi vyras.

Prisiėmė kaltę

Telekomunikacijų bendrovės "Tele2" atstovas spaudai Andrius Baranauskas pripažino, jog klientas į tokią situaciją pateko dėl bendrovės kaltės.

"Mes labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Dabar nepasakysiu tiksliai, ar mūsų darbuotojai žmogui neišaiškino, ar neatliko visko iki galo. Tačiau reikia pabrėžti, jog visais atvejais, kai telefonas paimamas taisyti, pirmiausia yra ištrinami visi jo duomenys. To reikalauja gamintojas. Tai mes privalome padaryti ir dėl klientų privatumo. Antras momentas, kai kuriais atvejais gedimą pavyksta pašalinti tik perinstaliavus telefoną, nes dalis gedimų yra susiję su programine įranga. Kartais paaiškėja, jog išvalius programinę įrangą ir perinstaliavus, gedimai baigiasi", – tikino įmonės atstovas.

A.Baranauskas priminė, jog telefonuose "Samsung" naudojama "Android" operacinė sistema, kuri yra kompanijos "Google" produktas.

"Ta pati paieškos sistema "Google", jei turite "gmail" pašto paskyrą, duomenis išsaugo automatiškai", – tikino A.Baranauskas.

Duomenis trina ir trins

Telekomunikacijų bendrovės atstovas aiškino, jog sunku atsekti, ar buvo siūlyta klientui išsaugoti duomenis už 19 eurų sumą, esą sunku atrasti dokumentus.

Iš pradžių buvo įtikinėjama, kad, priėmus telefoną taisyti, klientui buvo išduota dokumento šaknelė.

Iš P.Kulikausko buvo prašyta pateikti tokį dokumentą, vyras patikino, jog ši šaknelė liko pas "Tele2" įgaliotą atstovą.

Esą to buvo paprašyta atsiimant telefoną.

Kodėl vis dėlto duomenys nebuvo išsaugoti, tikslių priežasčių bendrovės atstovai negalėjo nurodyti.

"Atsiprašome, jei jam buvo suteikta netiksli informacija. Suprantu, kad mes žmogui jau nebepadėsime. Šiuo atveju galime tik perspėti kitus dienraščio skaitytojus apie tokią situaciją. Nesvarbu, kokiu būdu, bet duomenis vertėtų išsisaugoti. Vieni juos tiesiog nurašo, jei neišmano kitų būdų. Kitiems gali pagelbėti mūsų darbuotojai. Taip, tai 19 eurų kainuojanti paslauga, bet jei žmogus moka tai padaryti pats, jis tai gali atlikti savarankiškai", – paaiškino A.Baranauskas.

Į kliento pasipiktinimą, kad naują telefoną teko taisyti po keturių parų naudojimo, A.Baranauskas patikino, jog aparatas neprarado garantinio aptarnavimo.

"Jam garantija yra atnaujinta. Dvejus metus šiam telefono aparatui tikrai galios garantinio taisymo terminas. Aš kalbu apie tokius atvejus, kai nustatomas gamyklinis brokas. Jei telefonas bus numestas, pažeistas ar sugadintas paties kliento, suprantama, nebus taikomas garantinis aptarnavimas", – aiškino A.Baranauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Esme ta kad zmogus nusipirkes nauja daikta, matomai brokuota, gauna taisyti ir toliau moketi kaip uz gera nauja daikta, o jei noretu pareikalauti naujo telefono turetu praeiti kryziaus kelius.☹

vvv

vvv portretas
O koks telefonas taip ir neparase.

Pasipiktines

Pasipiktines portretas
Pikta klausyt kaip Samsung atstovai mus mulkina. Turėjau su jais patirties. Prietasas sugenda. Klientas dėl to nekaltas. Patiria žalą ir dar turi sumokėt 19 eurų. Pakaitinių telefonų paprastai neturi, o ir pasirodo neprivalo turėt. Sako atstovai, kad privalo viską ištrint dėl vartotojo duomenų apsaugos. Juokinga, nes už 19 eurų tai jau negalioja. Neturiu nieko prieš gamintojus ir jų politiką, bet atstovams reiktų peržvelgt savo politiką klientų atžvilgiu.
VISI KOMENTARAI 32

Galerijos

Daugiau straipsnių