Atvers eismą Tilžės gatve

Rekonstruojama Tilžės gatvės dalis pagaliau bus atverta vairuotojams. Eismą šios arterijos ruože nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos planuojama atidaryti jau savaitgalį.

Atidėjo du kartus

Pasak įmonės "Lemminkainen Lietuva" komercijos direktoriaus pavaduotojo Vidmanto Vasiulio, Tilžės gatvės dalyje jau yra paklotas apatinis asfalto sluoksnis.

Prieš atidarant eismą, reikia dar pažymėti vidurinę liniją, kad būtų užtikrintas eismo saugumas.

"Iki savaitės pabaigos ženklinimas turėtų būti atliktas. Manau, kad savaitgalį vairuotojai jau galės važiuoti rekonstruojama Tilžės gatvės dalimi. Suprantama, jei darbams nesutrukdys lietus", – komentavo pavaduotojas.

Eismas Tilžės gatvės ruožu nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos uždarytas birželio 15 d.

Pagal pirminį, optimistinį planą eismas vėl turėjo būti atnaujintas nuo rugsėjo 15 d.

Tačiau šį terminą teko atidėti kelis kartus. Pirmą kartą eismo atidarymas nukeltas iki spalio 31 d.

Tokį sprendimą priimti teko, nes atsirado papildomų darbų, reikėjo koreguoti projektą, o procedūros su darbų užsakovu – Lietuvos automobilių kelių direkcija užtruko.

Dėl uždarymo spręs pavasarį

Tačiau spalio 31-ąją eismas Tilžės gatvės dalimi nebuvo atnaujintas. Tąkart darbus trikdė nesibaigiančios rudeninės liūtys. Kai kurių tokiu oru paprasčiausiai negalima atlikti.

Nustojus lyti, kelininkams teko nukasinėti ir vandens permerktas konstrukcijas. Tad imtis darbų visu pajėgumu nebuvo galima.

Vėliau dangus ir vėl prakiuro.

Tad eismo atidarymas nukeltas iki gruodžio 15-osios. Šį kartą termino atidėlioti nebereikės.

Tačiau atkreipiamas dėmesys, kad bus paklotas tik apatinis asfalto dangos sluoksnis.

Pasak V.Vasiulio, viršutinis bus klojamas pavasarį, kai tai leis padaryti orai.

"Ar reikės uždaryti eismą, spręsime prieš darbų pradžią", – komentavo pavaduotojas.

Paklaustas, ar nenukentės gatvės kokybė, jei dabar gatvėje bus paklotas apatinis asfaltbetonio sluoksnis, o viršutinis – tik pavasarį, V.Vasiulis patikino, kad ne.

Pavasarį Tilžės gatvės ruože nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos reikės nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takus, įrengti nuovažas, sutvarkyti aplinką, atlikti apdailos darbus.

"Darbų dar yra likę", – tvirtino pavaduotojas.

Tikisi sklandesnio eismo

Uždaryta Tilžės gatvės dalis buvo įvardinta kaip viena priežasčių, kodėl miestiečiai piko metu duso spūstyse.

Manoma, kad, atidarius šią įvažą į miestą, eismas bus sklandesnis.

Rekonstruojama Tilžės gatvės dalis yra valstybinės reikšmės rajoninis kelias.

Už šį ruožą atsakinga Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Pagal sutartį rangovas yra įsipareigojęs rekonstrukciją baigti iki kitų metų liepos 19 d.

Apie dviejų kilometrų Tilžės gatvės ruožo atnaujinimas pagal sutartį turėtų kainuoti per 1,7 mln. eurų.

Bus pakeista visa danga, konstrukcijos, sustiprinta, kur reikia, sankasa, įrengta vandens nutekėjimo sistema, drenažai, pralaidos.

Po rekonstrukcijos kelio eismo juostų skaičius nesikeis, išliks dvi, tačiau jos bus platesnės.

Papildomos eismo juostos atsiras sankryžose, ties posūkiais, bus įrengtos įvažos autobusams į stoteles.

Šioje Tilžės gatvės dalyje bus nutiestas ir pėsčiųjų-dviračių takas.

Kitąmet kitos šios arterijos dalies rekonstrukciją nuo geležinkelio pervažos iki žiedinės sankryžos su Šilutės plentu ir Mokyklos gatve turėtų pradėti savivaldybė.

Sankryža bus pertvarkyta į šviesoforinę.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nervas

Nervas portretas
O tai Kauno tiltų suvokiami?

ST

ST portretas
Visi sprendimai Klaipedoj padaryti su transportu ir keliais yra protu nesuvokiami.

Dvi subinės

Dvi subinės portretas
Jakų žiedo sprendimas yra sveiku protu nesuvokiamas: pažiūrėti - įspūdingas, eismo požiūriu - visiška nesąmonė už tokius pinigus, kokie buvo sukišti į dabartinį sprendimą. Esą, prie Jakų žiedo projekto dar bus dirbama toliau ir sutvarkyta iki galo, tačiau žinant finansines galimybes tuo galima labai labai suabejoti (pvz, Rusnės estakados rengimas trunka bene 30 metų ir dar nežinia, kiek truks). O kitas žiedas Šilutės pl. ir Baltijos pr. sankirtoje yra ne mažesnė skylė už Jakų. Apskritai, transporto žiedai esant intensyviam eismui yra rimtas trukdis ir juos visus reikėtų perdaryti į "dobilo lapus", tiktai ar įmanoma tai padaryti, kai antklodė per trumpa ir jos visiems norintiems pasišildyti neužtenka?
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių