Apelsinų sultyse – supuvęs ananasas

Bendrovė "Lidl" nesiliauja stebinti savo pirkėjų. Šįkart parduotuvėje Klaipėdoje parduotame gėrime plaukiojo ananasą primenantis radinys.

Šokiravo glitus daiktas

Neaiškiomis aplinkybėmis į apelsinų sultis "Dizzy" papuolęs vaisius pašiurpino žmones. Iš pakuotės ištrauktas ananaso likutis buvo papelijęs, sutežęs ir glitus.

Pirkėjai tik džiaugėsi, kad nespėjo paragauti pakuotės turinio.

"Ant pakelio nebuvo parašyta, kad sultys su tirščiais...", – bandė juokauti klaipėdietis.

Gyventojų darytoje nuotraukoje aiškiai matyti, kad lenkiškose sultyse rastas ananasas – nebe pirmos jaunystės.

Ištraukus pasidarė bloga

"Gerai, kad jų negėriau. Močiutė, kuri ir pirko sultis, išpylė visą jų turinį į indą pastebėjusi, kad kažkas pakuotės viduje teliūškuoja", – teigė vaikinas.

Gėrimą buvo sunku pilti, todėl ištuštinusi pakuotę moteris su anūku ją prapjovė ir pažiūrėjo, kas viduje stringa.

"Pamačius pasenusį ananasą, net supykino", – tarstelėjo pašnekovas.

Vaikinas į prekybos centro "Lidl Lietuva" feisbuko paskyrą nusiuntė nuotrauką su ne itin maloniu vaizdu. Netrukus jis sulaukė pasiūlymo grąžinti prekę.

"Nuoširdžiai atsiprašome už šį nemalonų radinį. Norime kaip įmanoma greičiau ištirti ir išsiaiškinti, kas turėjo įtakos produkto kokybei bei kodėl jūsų įsigytos sultys buvo su šiuo priedu. Prašytume atsiųsti produkto nuotrauką ir ženklinimo informaciją. Kviečiame su pirkimo kvitu kreiptis į parduotuvės administraciją ir jums kompensuosime patirtas išlaidas. Dar kartą labai atsiprašome", – rašė parduotuvės atstovai.

Toks atsakymas klaipėdiečiui pasirodė absurdiškas.

Kokybės trūkumų nėra?

Bendrovės "Lidl" viešųjų ryšių specialistė Valerija Lebedeva teigė, kad tai pirmas kartas, kai sulaukta tokio tipo pranešimo dėl šio gaminio.

Esą tiek minėtų sulčių gamyboje naudojamų sudėtinių medžiagų, tiek ir galutinio produkto kokybė yra griežtai tikrinama.

"Deja, šioje nuotraukoje nesimato partijos numerio ir prekės galiojimo termino. Tam, kad galėtume atlikti nuodugnų konkrečios produkto partijos tyrimą ir atlyginti asmens patirtus nuostolius, paprašėme pirkėją užpildyti mūsų kontaktinę formą internete, pateikiant daugiau informacijos apie prekę, bei kreiptis į parduotuvę, kuri grąžintų pinigus. Kol kas kreipimosi nesulaukėme", – komentavo V.Lebedeva.

"Lidl" kokybės specialistai parduotuvėse atlikę nuotraukoje užfiksuotos sulčių rūšies patikrinimą trūkumų nenustatė.

"Pretenzijas dėl mūsų produktų kokybės vertiname labai atsakingai. Tokiais atvejais labai tikimės geranoriško pirkėjų bendradarbiavimo", – akcentavo specialistė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
Taip, supuvusi žiurkė geriau.

Vėtra

Vėtra portretas
Užsakyta. Nupirkta. Norint sunaikinti konkurentą.

Skirta > Geriau

Skirta > Geriau portretas
Nei Lidlas nei Maxima nesužiūrės ir nesukontroliuos visų tiekėjų broko. Kaltininkas būtent tiekėjas/gamintojas, o ne pardavėjas nebent tai būtų parduotuvėje pagaminta.
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių