Stipriausias pasaulio žmogus startuos gegužę Vilniuje (interviu)

Stipriausias pasaulio žmogus Žydrūnas Savickas pernai tokiu metu jau buvo jau pradėjęs varžybų sezoną. Šiemet jis dar nebandė dalyvauti nė vienose varžybose.

Bet tikrai nėra taip, kad 37-erių metų galiūnas būtų tyliai ramiai pabaigęs savo karjerą. Tiesiog šiemet pasaulio pirmenybėms jis ruošiasi kitaip negu tą darė pernai.

Pasiilgusiems Ž. Savicko pasirodymų lietuviams laukti liko ne taip ilgai. Praėjus mažiau negu mėnesiui, visi gerbėjai stipruolio startą galės pamatyti Vilniuje.

Žydrūnai, kaip gyvenate? Nesigirdi apie jus šiemet?

Aš gyvenu gerai: sportuoju, dirbu ir tiek. Kol kas varžybose nedalyvavau, intensyviai joms ruošiuosi. Pirmas startas bus gegužės 11 d. – Baltijos komandinis čempionatas Vilniuje.

Šiemet varžybose dalyvaujate ne taip dažnai, kaip pernai...

Šių metų mano tikslas – gerai pasirodyti pasaulio čempionate rugsėjo mėnesį. O iki to laiko bus paruošiamųjų startų. Nors dar tiksliai nesu sudėliojęs kalendoriaus, bet tarptautiniai startai numatyti liepos ir rugpjūčio mėnesiais. Bet galbūt vienos tarptautinės varžybos vyks jau birželį. Priklausys nuo to, kaip būsiu pasiruošęs. Šiemet noriu kuo daugiau laiko praleisti ne varžybose, o treniruotėse. Pernai dalyvavau 18-oje varžybų. Kone mažiau laiko praleidau treniruotėse, nei varžantis.

Varžybos labiau nualina, nei treniruotės?

Šiaip varžybos yra gera treniruotė ir tas pasiteisino pernai. Dauguma mano varžovų namie sėdėjo ir treniravosi. Aš gi važinėjau po varžybas. Atrodė, kad tie jėgos rodikliai nebuvo sukelti, kaip būna įprasta treniruotėse. Bet buvo labai geras darbingumas, per varžybas nebuvo jokio nervinimosi, streso - tokia monotonija. Visa tai pasiteisino, nes pasaulio čempionatą laimėjau. Bet vis tiek manau, kad jėgos rodiklius reikia sukelti. O daug startuojant tai padaryti yra sunku. Padaryti juos geresnius nei pernai galima tik sistemingai treniruojantis. Nes varžybos vis tiek truputį išbalansuoja. Tam, kad netrukdytų treniruočių procesui varžybose galima dalyvauti vieną kartą per mėnesį, arba dažniausiai – kartą per tris savaites. Jeigu varžysiesi  dažniau, treniruočių procesas grius.




NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių