Ko nevalia daryti sporto klube? (10 taisyklių)

Sporto klubas – keista vieta… Atrodo, jog vis dar vieša, tačiau visi elgiasi taip, kaip tikrai nesielgtų gatvėje. Suprakaitavę, šnopuojantys, vieni – per daug pasitikintys, tuo tarpu kiti – nuleidę akis… Ar visus šiuos žmones vienija bendras etiketas, kuriuo pasižymi kitos viešos vietos, pavyzdžiui restoranas ar kino teatras? Žinoma. Štai 10 įsakymų, kurių sporto klube pažeisti nevalia.

1. Gerbkite eilę prie tualeto ar kriauklės

Visus erzina žmonės, kurie eina į tualetą tam, jog kriauklėje prisipiltų pilną butelį vandens arba dar blogiau – sumąsto nusiskusti barzdą. Atsiminkite, jog kiti galbūt nori tualetą naudoti pagal paskirtį ir grįžti atgal į treniruotę. Jei tikrai turite prisipildyti gertuvę, darykite tai kuomet nėra eilės laukiančiųjų.

2. Neužimkite kelių treniruoklių vienu metu pilnoje salėje

Atrodo, tai turėtų būti savaime suprantama, tačiau deja. Suprantame, jog kai kurie mėgsta kompleksines treniruotes, tai yra vienu metu treniruoti kelias raumenų grupes, vaikštant nuo treniruoklio prie treniruoklio ar užimant kelių skirtingų svorių svarmenis vienu metu. Tačiau darykite tai tikrai ne darbo dienų vakarais, kuomet sporto klubas ir taip būna sausakimšas, o treniruoklių trūksta.

3. Susitvarkykite po savęs

Juk nenorite atėję prie grifo rasti, jog ant jo uždėtas 200 kilogramų svoris, o Jums visa tai reikia nuimti. Dar blogiau, kai išmėtytus svarmenis reikia rankioti po visą patalpą. Kiekvienas svarmuo turi savo vietą, todėl padėkite jį ten baigę pratimą ir nesiteisinkite, jog „aš jį radau numestą salės kampe, tai ten pat ir padėjau atgal“.

4. Nevaikščiokite nuogi

Tai prašymas vyrams persirengimo kambaryje. Šaunu, kad nesigėdinate savo kūno, tačiau aplinkiniai galbūt nėra tokių laisvų pažiūrų kaip Jūs. Be to, niekam nėra malonu matyti Jus pasilenkusį nuogą ir besišluostantį kojas, tuo tarpu atsukus užpakalį kitiems. Dėl Dievo meilės, apsijuoskite rankšluosčiu.

5. Nesinešiokite telefono

Na, nebent esate išminuotojas ir bet kurią akimirką galite sulaukti skambučio. Tuo tarpu žmona ar vyras tikrai palauks, kol baigsite treniruotę. Ar Jūsų neerzintų viduryje pratimo suskambusi svetimo telefono melodija arba žmogus, jau penkias minutes sėdintis ant jums reikiamo treniruoklio ir maigantis mygtukus? Palikite telefoną persirengimo kambaryje arba automobilyje. Jūs čia atėjote treniruotis.

6. Padėkite kitiems

Ir vėl kreipiamės į vyrus. Ne visi yra pakankamai drąsūs, jog paprašytų pagalbos prižiūrėti, tačiau jei matote, jog kitas žmogus ruošiasi kelti didelį svorį – nueikite padėti. Juk to paties norėtumėte ir Jūs, jei ruoštumėtės pagerinti savo rekordą. Rūpinkitės vienas kitu, būkite draugiški ir treniruotis taps maloniau, nei vaikščioti ir skersomis bei su pavydu dairytis į kitus. Gali būti, jog žmogus, kuriam padedate dabar, ateityje padės Jums savo patarimais (o gal net taps geriausiu draugu/kolega/verslo partneriu).

7. Niekada netrukdykite kitiems daryti pratimo

Jei norite ko nors paklausti – palaukite, kol žmogus baigs pratimą. Visų pirma, tai svarbu dėl saugumo, todėl pasistenkite ne tik nekalbinti, bet ir nešmėžuoti prieš akis. Čia taip pat galioja taisyklė „nesielk su kitais taip, kaip nenorėtum jog elgtųsi su tavimi“.

8. Neniūniuokite ausinėse grojamos melodijos

Nerepuokite, neniūniuokite ir apskritai – geriau patylėkite, kadangi nors duše sau ir atrodote operos solistu, kitiems taip tikrai neatrodo. Kiti negirdi to, kas skamba Jūsų ausinėse, todėl burbuliavimas po nosimi ne tik blaško, bet ir erzina.

9. Gerbkite naujokus

Nes ir patys tokiais kažkada buvote. Naujokams ypač sunku būna vien ateiti į sporto salę, o joje pasilikti reikia dar daugiau drąsos, kai aplink vaikšto kur kas geriau atrodantys ir patirtį turintys atletai. Todėl nesijuokite ir nefilmuokite neteisingai pratimą darančio naujoko – geriau prieikite ir patarkite. Prisiminkite 6 punktą ir padėkite, kai jie stengiasi kelti sunkų svarmenį. Galų gale, tiesiog pasisveikinkite – pozityvi aplinka padės jiems nepabėgti ir siekti užsibrėžtų rezultatų. Praeis metai ir tas pats naujokas jau patarinės Jums!

10. Tausokite inventorių

Jis labai brangus. Nemėtykite svarmenų ir nedaužykite treniruoklių, kadangi paskui patys lauksite, kol sulaužytas inventorius bus taisomas. O kartu su Jumis lauks ir būrys kitų sportuojančiųjų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Cicins

Cicins portretas
O ora gadinti???Cia jau 11

nezinomas

nezinomas portretas
nesupratau cia ka raike i laikrasti rasyti.ir taip aisku kad turi buti tvarka,o del tvarkos turi prijimdamas arba ateinantis sportinkas turi jam iduoti i rankas kuokios yra tvarka-taisykles ir preskaituo pre trenerio ar savinko akiu,o pinigus jimti ir paskui jieskuoti kas yra negerai.
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių