JAV krepšininkai – reklamos pinklėse

Jau seniai Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) yra lygiomis dalimis siejama tiek su krepšiniu, tiek su verslu. Tačiau kartais krepšinis netgi nėra svarbiausias - NBA labiau panašėja į milžinišką verslo mašiną.

Šis rašinys apie iš NBA krepšininkų suformuotą JAV nacionalinę vyrų rinktinę, kuri neseniai pradėjo pasirengimą Pekino olimpinėms žaidynėms. Nieko keisto, jog kartu su krepšininkais šiai rinktinei NBA lyga paskolino ir savo požiūrį į komerciją, tiksliau, krepšininkų reklaminiai įsipareigojimai persekioja juos ir nacionalinėje rinktinėje, rašo Basketnews.lt.

Reikia įrodymų? Labai neblogas subtilios reklamos pavyzdys aptinkamas visai neseniai išplatintoje JAV vyrų krepšinio rinktinės nuotraukoje.

Vienuolika tvarkingai išrikiuotų „Nike" ženkliukų (ant krepšininkų šortų) aiškiai parodo, jog pagrindinis komandos rėmėjas yra sportinės aprangos gamintoja „Nike". Be to, 10 krepšininkų nuotraukoje avi „Nike" sportinius batelius, kurių logotipas kaip tik geriausiai matomas, kai krepšininkai stovi šonu.

Taip pat ir krepšininkų stovėsena bei išdėstymas pasirinkti ne atsitiktinai - taip geriausiai matomas „Nike" logotipas.

Jeigu vienuolika krepšininkų išrikiuoti pagal ūgį, tai kodėl dvyliktas Dwightas Howardas stovi pats paskutinis, nors yra regimai žemesnis už Chrisą Boshą? Atsakymas paprastas - Howardas vienintelis turi reklaminį kontraktą su „Adidas"  (pagrindiniu „Nike" konkurentu), todėl negali reklamuoti „Nike" produkcijos. O juk laikydamas kamuolį ir ištiestą ranką krepšininkas sėkmingai uždengia „Nike" logotipą ant šortų.

Toliau dar įdomiau - komandos vyriausiasis treneris Mike'as Krzyzewskis sėdi, o tai yra visiškai neįprasta tokioms nuotraukoms. Tačiau viskas logiška: taip žymiai geriau matomas „Nike" logotipas ant trenerio marškinėlių, o svarbiausia, trenerio „Nike" batai puikiai uždengia Howardo „Adidas" sportinius batelius.

Beje, Dwyane'as Wade'as taip pat dėvi ne „Nike", o „Converse"  sportinius batelius. Tačiau „Converse" prekinis ženklas priklauso „Nike", todėl toks prekės ženklo rodymas visiškai pateisinamas.

Tad iš pirmo žvilgsnio paprasta oficiali nacionalinės rintinės nuotrauka iš tiesų yra netgi labai komplikuota, reziumuojas Basketnews.lt.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių