Eurolyga įvertino „Žalgirio“ klubo rinkodarą

Lietuvos vicečempionas Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas skina Eurolygos rinkodaros laurus.

Eurolyga jau ketvirtus metus iš eilės vertina visų klubų darbą rinkodaros srityje. Šiemet trimis pagrindiniais nominantais paskelbti Kauno „Žalgirio“, Gdynės „Asseco Prokom“ (Lenkija) ir Stambulo „Efes Pilsen“ (Turkija) klubai, kurie išsidalins aukso, sidabro ir bronzos apdovanojimus.

Apdovanojimai bus įteikti liepos 8 dieną Barselonoje (Ispanija) per Eurolygos burtų traukimo ceremoniją.

Renkant kandidatus į apdovanojimus, Eurolyga atsižvelgė į keturias pagrindines rinkodaros sritis: žiūrovų pritraukimą į arenas, patirtį rengiant varžybas, paskirstymą ir prekinio ženklo vystymą. Komandos buvo vertinamos už praėjusio sezono metu vykdytas akcijas. Pažymima, kad aiškios ir stiprios rinkodaros strategijos padėjo šioms trims ekipoms ne tik tapti pagrindiniais apdovanojimų kandidatais, bet ir leido patiems klubams sulaukti papildomos naudos sezono metu tiek pildant savo gerbėjų poreikius, tiek pritraukiant naujus aistruolius ir rėmėjus.

Eurolygos pranešime pabrėžiama, jog Kauno „Žalgiris“ buvo puikus pavyzdys, kaip reikia pateikti Eurolygos rungtynes, kad jos suteiktų nepakartojamų akimirkų komandos gerbėjams.

Išdalijusi apdovanojimus ir ištraukusi kito sezono burtus Eurolyga visų komandų atstovus pakvies į dvi dienas truksiantį Europos krepšinio rinkodaros specialistų susitikimą.


Šiame straipsnyje: ŽalgirisEurolyga

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių