Erotikos reklamoje – „Žalgirio“ vardas

Kauno „Žalgirio“ atributika panaudota erotikos portalo reklamai. Tokios žinios papiktino „Žalgirio“ vadovybę.

Iš po Kauno „Žalgirio“ marškinėlių kyšančios vos vos pridengtos merginos krūtys. Taip reklamuojasi vienas erotikos portalas.

Portalo vanile.lt reklamą galima aptikti populiariose krepšinio naujienų svetainėse. Erotikos industrija pasitelkė ne tik „Žalgirio“, bet ir Lietuvos krepšinio lygos (LKL) čempionų titulą apgynusio Vilniaus „Lietuvos ryto“ vardą. Reklamose sukasi dvi merginos – jau minėta didžiakrūtė su „Žalgirio“ marškinėliais, ant kurių matomas komandai aprangą anksčiau tiekusios bendrovės „Tūta“ logotipas, ir kita mergina. Pastaroji nevilki „Lietuvos ryto“ marškinėlių, tačiau jos grožybes slepia komandos simboliką atitinkantys raudonos ir baltos spalvų apatiniai, reklamos viršuje mirguliuoja žodis „Rytas“.

„Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas tik iš 1diena.lt žurnalisto sužinojo, kad jo komandos vardas ir simbolika pasitelkta erotikos reklamai. „Ne, leidimo tokiai reklamai tikrai nedavėme. Būtinai išsiaiškinsime. Negali būti tokių dalykų, kad be leidimo naudoja mūsų aprangą ir reklamuoja erotiką“, - piktinosi P.Motiejūnas.

Pasak jo, vanile.lt elgiasi nesąžiningai, reklamai pasitelkdama dviejų stipriausių šalies krepšinio klubų vardus. P.Motiejūno teigimu, „Žalgiris“ nedelsiant reikalaus, kad vanile.lt reklamos su komandos simbolika būtų pašalintos.

Pašnekovas neatmetė galimybės, kad „Žalgiris“ gali paduoti į teismą vanile.lt vadančią bendrovę „Epasas.lt“. „Pradžiai iš karto prašysime, kad jie tą viską išimtų. Žiūrėsime, ką jie sakys“, - pridūrė P.Motiejūnas.

Su „Lietuvos ryto“ valdybos pirmininku Jonu Vainausku 1diena.lt nepavyko susisiekti. Tiesa, LKL čempionams aiškintis santykius su vanile.lt gali būti sudėtingiau, mat erotinėse reklamose naudojama tik pusė komandos pavadinimo, o mergina nedėvi komandos atributikos.


Šiame straipsnyje: ŽalgirisLietuvos rytas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių