Prietilčio istorija: dėl „Kamestos“ – žygis į Aukščiausiąjį Teismą

Nepalankaus Apeliacinio teismo sprendimo dėl koncesijos sutarties su Garliavos statybos ir kelių remonto bendrove „Kamesta“ sulaukusi Kauno miesto savivaldybė žada siekti atnaujinti bylą dėl ginčijamos taikos sutarties ir dar šią savaitę pateikti skundą Lietuvos Aukščiausiajam Teismui.

„Kreipsimės į kasacinį teismą. Rengiame kreipimąsi, eisime iki galo ir savivaldybė naudosis visomis priemonėmis, ką įgaliojo taryba. Neišbandę visų instancijų, viduryje kelio tikrai nesustosime“, – pirmadienį sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Dainius Ratkelis.

Pasak jo, savivaldybės skundas Aukščiausiąjį Teismą turėtų pasiekti dar šią savaitę.

D.Ratkelio teigimu, šiuo metu laukiama ir Generalinės prokuratūros sprendimo – į ją kreiptis dėl bylos atnaujinimo merą vasarį įgaliojo Kauno miesto taryba.

Apeliacinis teismas praeitą ketvirtadienį atmetė Kauno miesto savivaldybės skundą – jo neįtikino argumentas, kad apie taikos sutartį savivaldybė nieko nežinojo.

„Aplinkybė, kad savivaldybės taryboje kaip kolegialioje institucijoje šis klausimas oficialiai svarstytas tik 2012 metų spalio 25 dieną, nors jau nuo 2012 metų birželio 21 dienos meras ir tarybos nariai, priklausę kolegijai, nesant svarbių priežasčių praleido trijų mėnesių terminą prašymui paduoti“, – rašoma Apeliacinio teismo nutartyje.

Pernai birželį savivaldybės administracijos direktorius Antanas Nesteckis, neturėdamas tarybos pritarimo, pasirašė taikos sutartį su bendrove „Kamesta“ – pagal ją numatoma tęsti koncesijos sutartį ir sumokėti „Kamestai“ daugiau kaip 4 mln. litų.

Pagal 2005 metais pasirašytą sutartį, „Kamesta“ pastatė ir turėjo prižiūrėti Aleksoto tilto kairiojo prietilčio transporto mazgą ir dalies Nemuno krantinę – bendrovė įsipareigojo į projektą investuoti 5 mln. litų savų bei 15,5 mln. litų skolintų lėšų.

Bendrovės ir DNB banko sutartyje buvo numatyta, kad „Kamesta“ paskolą grąžins koncesijos ruožo priežiūros laikotarpiu kas ketvirtį – po 129 tūkst. litų. Ruožo priežiūrą numatyta finansuoti iš koncesijos mokesčio.

2005 metų liepą Kauno valdžia nustatė, kad projekto vertė bus ne didesnė kaip 59,312 mln. litų. Vėliau Kauno savivaldybė ir „Kamesta“ sutarė, kad koncesijos mokestis bus skaičiuojamas už kiekvieną ruožą pravažiavusį automobilį 0,26 cento, o maksimalus pravažiavusių automobilių skaičius, už kurį apmokama, yra 9,125 mln. automobilių per metus.

2009 metų spalį savivaldybė, motyvuodama esminiais sutarties pažeidimais, nutraukė sutartį su „Kamesta“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaunas

Kaunas portretas
Tai kurį buvo Jūsų tuometiniai tarybos nariai,kurie priėmė tokią sutartį,kurią po kelių metų reikia skųsti teismui?Juk prie savivaldybės yra teisininkų grupė.Tai kur ji buvo?Tai akivaizdus įrodymas,kad savivaldybėje dirba nelabai suprantantys savo darbą.

pute

pute portretas
pigus klounu reklaminis sou...kaltu nebus, bet mokesim mes uz skystaprociu darba...mazint valdininku skaiciu taryboj iki 30%!!!!

klausimas

klausimas portretas
tai del sito reikalo susipyko advokate is paksistu su konsultantu is darbo partijos?
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių